Zoover

9,8

Prima resort!

Irene
18-8-2009

Net terug van vakantie in Arabian Court. Het is een prachtig hotel om te zien. Kamers zijn ruim, erg schoon, elke dag vers fruit/water. Service is prima. Genoeg restaurants om ergens (heerlijk) te eten. Ik vond het bij 't zwembad soms erg druk, veel kinderen. Zwembad bij Palace is mooier/groter, bij Residence heel rustig. Paar minpuntjes: 's morgens bij het ontbijt was het erg druk en moest je wachten op een tafeltje (in de Rottisserie), 's avonds trouwens ook. Voor zo'n luxe hotel vond ik dit een nadeel. En je moet elke dag een restaurant reserveren waar je wilt dineren. Ook moest je met kaartjes handdoeken halen bij 't zwembad en weer terugbrengen. Heb ik in andere 5* resorts nog niet meegemaakt. Bij 't zwembad krijg je hele dag door koud water, koude doekjes, fruit, zonnebril wordt schoon gemaakt, super! Al vaak in Dubai geweest, maar Jebel Ali bijv. doet echt niet onder voor Royal Mirage, terwijl Royal Mirage bekend staat om hun luxe. Al met al: leuk om er een keer te zijn geweest.

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders

Mr. X
1-3-2008

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders. Deze keer neem ik een vriend mee en we zullen slapen in de Royal Villa in de Residence&Spa. Het eten en de service is er gewoon perfect. Het is de ideale plek voor een buitenverblijf(hopelijk)

Gereisd Met vrienden in maart 2008