Zoover

9,8

fraai hotel, wel prijzig

Naam Naam
10-2-2013

de courtyard is een sprookje

Gereisd Met partner in januari 2013

Perfecte week

Teddybier
15-7-2010

Na een weekje Malediven nog een paar dagen overnacht in Dubai, wat een verschil. Van de hele dag in het zand op slippers naar Dubai..... Grote winkelcentra, eten bij Burj el Arab... contrast kan niet groter.

Mirage is echt een prachtig hotel en uitstekende service. Heerlijk eten in de diverse restaurantjes en lekker relaxen aan het zwembad. Mooiste hotel dat ik ooit bezocht heb en we gaan zeker nog eens een keer terug.

Ook dit jaar weer geweest, alleen nu wat langer

Hanneke
14-7-2008

Ook dit jaar weer geweest, alleen nu wat langer. Wederom gewoon fantastisch. Zeer hoge kwaliteit. zie mijn eerdere reactie (2007)

Gereisd Met partner in juli 2008

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in het Royal

Fam. de Jong
13-11-2007

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in het Royal Mirage Hotel / Arabian Court. In een woord GEWELDIG met hoofdletters! Supermooi en sfeervol hotel (geheel in Arabische stijl), goed en gevarieerd eten (diverse restaurants), uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi zwembad, tuin en strand, luxe kamers etc. etc. helemaal top, klein minpuntje is het uitzicht op de palm in aanbouw, vanaf strand zie je de bouwactiviteiten en bouwkranen, maar ach, het is zo heerlijk vertoeven hier dat je dat echt voor lief neemt!

Zojuist terug van week in Arabian Court

Hanneke
8-7-2007

Zojuist terug van week in Arabian Court. Het is er fantastisch. Gewoon perfect, geen enkel minpunt. Personeel is perfect, heerlijk gegeten, zeer schone grote kamers voorzien van alle luxe. Heerlijk zwembad, prachtige tuin. Geen enkele last van bouwactiviteiten. Zal er zeker weer naar toegaan.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij hebben in div

M. v/d Weide
30-3-2007

Wij hebben in div. 5* hotels in Dubai e.o. gelogeerd en dit hotel waar wij begin maart 2007 verbleven, is absoluut de allerbeste gebleken. Het hoge prijskaartje (hebben de andere strand hotels ook) is het meer dan waard gebleken. Echt top! Onze vrienden logeerden in het Palace gedeelte, was eveneens geweldig. Voorbeeldje: voor babies biedt men gratis luiers, verzorgingsproducten, melk, eten enz. aan.

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging

Ralph
16-11-2006

Schitterend resort, heel goed eten en een prima ligging. Wij zijn hier op huwelijksreis geweest en hebben hier een fantastische tijd gehad!

Gereisd Anders in november 2006