Zoover

7,3

geweldige week

nelina korteland
21-7-2017

ontzettend aardige hotelmensen, staan altijd voor je klaar met tips. Ook het feit dat er 24 uur iemand is, in een onbekende stad, geeft een goed gevoel. Elke dag een opgeruimde kamer, schone badhanddoeken, geweldig!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Goede service en prima standaard kamer

Anita
2-7-2017

We arriveerden in de ochtend om half elf en kregen direct een kamer. De kamer was gelegen aan de achterkant van het hotel en daardoor lekker rustig. Omdat het warm was werd er een ventilator op de kamer gezet. Er zijn ook kamers met airco maar die waren al gereserveerd. Prima bedden en nette en schone badkamer. We werden 's morgens wakker met de geur van vers brood en cake, waarschijnlijk van de patisserie die direct naast het hotel zat. Het ontbijt was iedere dag ongeveer hetzelfde maar wel ruim voldoende, wij kregen het in ieder geval niet op: hard broodje, croissant, plak cake, 2 crackers, pakje koekjes, koffie of thee en sinaasappelsap. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ligging goed: dichtbij het centrum en op loopafstand van het station.

Gereisd Met partner in juni 2017

Top budget hotel!

Brouwer
13-7-2014

De plek heeft geweldige ligging. Tien minuten loopafstand van het colosseum, en tien minuten van het termini station af (met metro, dichtstbijzijnde tramstation is 3 minuten lopen en Termini is de volgende halte). Personeel is altijd vriendelijk, ook al spreekt het niet perfect engels. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Ontbijt is niet heel speciaal, maar wel een mooie touch. Als het eten je niet bevalt, zijn er in een straal van 2 minuten lopen, minimaal 5 eetgelegenheden. Ook kun je elk moment van de dag binnenkomen vanwege het ontbreken van een avondklok. Al met al, een aanrader voor de budgetreiziger.

Goed te doen!

TSF
27-10-2013

Hotel Oriente is een prima plek om te verblijven, het receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam en de kamers waren schoon. Het personeel had wel de gewoonte om binnen te roken, dat was wel een minpunt. Het personeel was wel 24/7 aanwezig bij de receptie en dat was weer fijn. Je moest ook aanbellen om naar binnen te kunnen en dat gaf mij wel een veilig gevoel. De badkamer was ook gewoon schoon, de schoonmaaksters kwamen iedere dag. Je zit op een goede locatie, metrostation ligt ongeveer op 5 minuten (bij normale temperatuur haha) en 10 minuten bij hitte lopen, vanuit daar ben je echt binnen 3 t/m 8 minuten op hele mooie locaties. Het enige vervelende van de buurt vond ik dat er best ongure types rondhingen, met 2 meiden is dat niet heel fijn, we werden echt door iedere man die we tegenkwamen aangestaard of nageroepen terwijl we er gewoon normaal uitzagen. Ook sliepen wij aan de drukke weg, die is heel rumoerig dus slapen het met raam open was er voor ons niet echt bij.

Prima locatie, fijn verblijf

S. Pepper
28-3-2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding, erg fijn dat de metro praktisch om de hoek is (Vittorio Emanuele) en alles is op loopafstand! Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is niet bijzonder doch voedzaam, iedere ochtend 2 verse broodjes, beschuit + koffie/thee. Kamer was schoon, elke dag schone handdoeken en wij hebben geen last gehad van het "drukke" verkeer in de straat. Kortom: een knus, leuk en betaalbaar Italitaans hotelletje in een leuke multiculti buurt!

Voor een 2 sterrenhotel is het echt super!

Karin
3-11-2011

Als je in Rome een 2sterrenhotel boekt moet je daar niet meer van verwachten dan 2sterren. Was nogal huiverig na het lezen van de recensies hier, maar het is echt heel erg meegevallen.

Het hotel is dicht gelegen bij het Colloseum en Forum Romanum. Vlakbij is een metrostation. Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Direct na aankomst kregen we een kaartje van Rome met daarop alle bezienswaardigheden aangegeven. De man van het hotel legde het ook allemaal uit. De mevrouw van het ontbijt was ook altijd even vriendelijk.

De kamer was schoon en we kregen elke dag nieuwe handdoeken. En als we de shampootjes hadden gebruikt, lagen er de dag erna al weer nieuwe.

Kortom, voor een 2 sterrenhotel helemaal top!

enige positieve is de ligging

Roger
16-9-2011

Wij hebben Rome eind mei bezocht en verbleven in dit hotel. Meer dan een slaapplaats kan ik het niet noemen. Personeel was onvriendelijk, de rook vrije kamer werd gepoetst met een sigaret op de mond, waarna een spuitbus de lucht moest verhullen.

Meubilair viel uit elkaar, we hebben de spullen maar in de koffer gelaten, om de kastdeur niet te hoeven openen.

De eerste dag brak de sleutel van de deur al af. In het hotel lagen verder overal eletriciteitskabels bloot.

Ontbijt was zeer eenvoudig en iedere dag even saai.

Eenvoudig maar goede locatie

Anne
16-8-2011

Het hotel heeft een prima locatie. Metrostation is op 5 á 10 minuten lopen. Colloseum en andere bezienswaardigheden in de buurt zijn goed te voet te bereiken.

De service in het hotel is goed. Bijna iedere dag schone handdoeken. Personeel is stug maar vriendelijk.

Een minpuntje is dat het hotel aan een drukke straat ligt waar veel verkeer rijdt zowel overdag als 's nachts. Dit levert veel lawaai en kan tijdens de nacht voor overlast zorgen. In de straat zijn een supermarktje, apotheek, bank en een aantal restaurantjes te vinden.

Geen airco op de kamer, in augustus erg warm op de kamer.

Kortom: goed hotel voor een stedentrip.

Prima hotel voor een stedentrip

linda
7-8-2011

Prima simpel hotel midden in Rome. Vanaf het hotel is de metro snel te nemen en het treinstation is tevens op loopafstand. Ook zijn veel mooie plekjes in Rome lopend te bereiken.

Ontbijt was simpel, maar wel met verse broodjes!

Gereisd Met partner in juli 2009

prima budget hotel een aanrader!

Marcel en Danielle
15-5-2011

Hotel ligt middenin Rome, ideaal als je 's avonds nog even de stad in gaat of als je alles te voet wilt doen.

Kamer was netjes. Ze hebben voor ons een 2 persoonsmatras op het bed gelegd, ipv 2 1-persoons.

Als je het raam helemaal dicht doet hoor je de geluiden van de straat bijna niet.

Gereisd Met partner in april 2011