Zoover
Camping St. Aygulf

Camping St. Aygulf

7,6

Prima en voor herhaling vatbaar

Karin
15-4-2019

Het ontvangst is normaal vriendelijk.

Zeer grote camping met redelijke staanplaatsen.

Sanitair is goed en voor Franse begrippen redelijk schoon.

Ligging is perfect en een mooie uitvalsbasis.

We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi zwembad

Hendrik
11-10-2018

Mooi zwembad. Wel last gehad van jongelui in de nacht bij het tennisveld.

Handdoeken bevuild in de nacht met BBQ vet en lawaai.

Goed opgepakt door beveiliging na een indringende klacht.

Gereisd Anders in oktober 2018

grote camping.

Ans
4-10-2018

Weinig mogelijkheden op de camping, alleen een bakker en restaurant dicht.

Ook al was het een goede temperatuur (30)graden,terwijl er nog veel gasten waren.

Gereisd Anders in oktober 2018

Niet voor herhaaling vatbaar

Brian
19-9-2018

Onvriendelijk personeel receptie, chalets goedkope kwaliteit, hygiëne is matig. De ligging/plaatsing van de chalets is niet mooi.

Dit kan veel beter, ik kom hier niet meer terug en raad bet ook niet aan bij andere mensen.

Gereisd Anders in september 2018

Jammer dat de kampeerplaatsen niet iets meer afgebakend en

Maikel
16-9-2018

Jammer dat de kampeerplaatsen niet iets meer afgebakend zijn, hierdoor staat alles door elkaar en loopt iedereen over andermans plek. Douches perfect, wc zouden misschien iets schoner kunnen, maar dit ligt ook aan de gasten. Zou fijn zijn als er tussen bijv 24:00 uur en 07:00 uur niet met de auto gereden mag worden. Verder prima in orde

Heel onveilig

Femke
15-9-2018

Om half tien s’ avonds gaan douchen en een man heeft staan gluren onder mijn hokje tijdens het douchen, de volgende dag melding hiervan gemaakt en mij is verteld “dat ik dan maar niet wanneer het donker is te gaan douchen”.

Klachten worden niet serieus genomen en de veiligheid van de bezoekers wordt duidelijk niet serieus genomen.

Naar deze camping gaan raad ik ten zeerste af!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Animatie bij de bar veel hetzelfde, geen shows, ook werd

Silvo
4-9-2018

Animatie bij de bar veel hetzelfde, geen shows, ook werd niet aangegeven in een weekprogramma wat er bij de bar te doen was.

Zwembad te vroeg gesloten.

Geen toiletpapier aanwezig.

De aangegeven plek had een hoge helling, na overleg een goede plek gekregen, waarvoor dank.

Gereisd Anders in september 2018

Prima camping het zou fijn zijn als er een water tap punt

Rob
1-9-2018

Prima camping

het zou fijn zijn als er een water tap punt dichter bij de kampeerplaatsen zou zijn.

Wij waren eerder bij u in 2011 en 2015

Alfred
24-8-2018

Wij waren eerder bij u in 2011 en 2015. Camping word steeds commerciëler (zwembad, etc.) en daarmee voor ons onaantrekkelijker. Het was erg druk, zelfs het hoger gelegen veld was vol ( in vorige keren voor 20 tot 40 % bezet). Door het commercialiseren trekt de camping in onze ogen ook een ander publiek. Camping blijft in basis aantrekkelijk, echter niet in het hoogseizoen.

Gereisd Anders in augustus 2018

Prima, maar niet heel bijzonder

Astrid
24-8-2018

Voor een vier-sterren camping verwacht ik net iets meer. In ieder geval warme douches, de wissel-baden douches vond ik geen fijne ervaring. Het water was vaker koud dan warm. Het sanitair is schoon maar wel verouderd. Door de grootschaligheid van de camping (vier loketten om “in te checken”) mis ik een persoonlijke benadering en ontvangst.

De camping heeft een mooi zwembad enje loopt zo het strand op. De campingplaatsen waren zelfs voor onze 7,5 meter lange camper ruim!

Gereisd Anders in augustus 2018