Zoover

7,4

Beviel super!

R.
4-8-2016

Het personeel was zeer vriendelijk. Altijd netjes en behulpzaam. Kamers werden vaak schoongemaakt en de bedden altijd opgemaakt. Het was af en toe wel luidruchtig, maar dat kan je wel verwachten in het hoogseizoen in Chersonissos. Kortom, zeker een aanrader en je krijgt waar voor je geld!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Goed te doen

willem
19-8-2009

Hotel nancy ligt aan het begin van het uitgaans gebied de eerste nederlandse cafe's zijn op 50 meter afstand.

De hotel kamers zijn echt heel klein je hebt een twijfelaar bed van 140x200 waar je met ze 2en in moet slapen daar om heen kan je net lopen en dat is je kamer.

Als je genoeg borrels op heb slaap je wel prima maar anders word het vrij lastig. Verders nog een piepklein balkonnetje waar je net met ze 2e kan zitten.

Vrienden meenemen naar je kamer lukt niet aangezien er altijd bij binnenkomst je sleutel moet hallen en afgeven bij vertrek bij de receptie.

Als je snachts zoals mij om een uurtje of 6 terug komt kan je eventueel een meisje wel snel naar binnen laten gaan en vast naar boven laten gaan want degene die bij de receptie horen te zitten liggen dan meestal in een slaapkamer achter de receptie te chillen.

Eind oordeel is dat ik er zo weer zou heen gaan de bedden werden netjes elke dag ook opgemaakt en de vloer en badkamer schoongemaakt plus vaak nieuwe handdoeken.

Was zeker leuk

Inge
18-8-2009

Hele leuke vakantie gehad!!..

Alleen snachts veel herrie! maar goed daar kozen we voor dus dat wisten we

en het ontbijt was wel erg vroeg..

En behalve dat je ziek wordt van de airco was het echt een super tijd..

mede door het hotel!!

zou er zo weer naar toe gaan!:)...

geslaagde vakantiee..

en een leuke manager!!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Helemaal super

Kevin
1-7-2009

Hadden de beoordelingen hier gezien voordat we naar Nancy gingen en hadden niet verwacht dat het zo'n goed hotel zou zijn!

Ligging is super. En de kamers zijn allemaal gerenoveerd, dus van ons geen klachten!

Personeel was ook super vriendelijk. Gaan hier zeker nog een keertje naar toe!!

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Gegeven staat maar 2 sterren maar dit hotel biedt veel De

Jolanda Verheijen
21-8-2006

Gegeven staat maar 2 sterren maar dit hotel biedt veel meer sterren. De ligging is perfect en de service is heel goed

Gereisd Met vrienden in augustus 2006

Goede ligging van het hotel ten opzichte van de stad en De

Rory Wester
12-8-2006

Goede ligging van het hotel ten opzichte van de stad en restaurants/kroegen. De straat uit en je bent er!

Van het strand moet je je niet al te veel voorstellen. Tip: voor een paar euro kan je met de bus naar Stalis voor een mooi strand!

Kleine maar wel verzorgde net gerestaureerde kamers. Geen rustige accomodatie, discotheek op 10 meter afstand en alleen maar jongeren in het hotel. S'nachts slapen is erg lastig door het lawaai van de discotheek.

net een week terug

francois leltz
4-8-2006

net een week terug.het was echt een drama, hadden gevraagd om kamer aan de straatzijde. we kregen er een aan de achterkant, en was zeer klein kon net een bed in badkamer was de douche niet afgesloten dus alles werd zeiknat. ook was er een handdoekservice voor 2 keer in de week maar maar een keer gehad dus 5 dagen met handdoeken moeten doen. het ontbijt is ook 3 keer niks een kop koffie of thee met een boterham met kaas of ham nou wat een buffet. berikbaarheid was wel goed midden in het centrum en strand. dus geen nancy meer voor ons