Zoover

Hoek
25-10-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Locatie en service prima!

Echter het goed schoonmaken van de chalet verdient nog wel de nodige aandacht! Enquêtes welke aanwezig

was in het

huisje dan ook wel ingevuld. Ondanks dat: Wel aan te bevelen om op dit park te verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Topparken bleek Flopparken!

Kim
20-8-2019
  • Onderkomen1

Bospark Ede ligt in een prachtige omgeving. We verbleven een weekend in een 10-persoons villa. De woning zag er aan de buitenkant prachtig uit en is erg ruim. Echter, de woning was erg vies. Het huisje leek niet schoongemaakt. Beddengoed leek beslapen, overal haren, stof spinnenwebben. De vloer en trappen plakten van de viezigheid. De kruimels van de vorige bewoners lagen nog op de bank en servies en bestek waren vies Twee kinderbedjes met vieze matrassen, de douche op de onderste verdieping deed het niet, er ontbraken onderdelen van de koelkast waardoor deze beperkte ruimte had. We hebben direct naar aankomst geklaagd bij de receptie en na inspectie werd er toegegeven dat het huis niet / slecht schoongemaakt was. We hebben om een ander huisje gevraagd maar dit was niet mogelijk. Uiteindelijk heeft een schoonmaakster het beddengoed vervangen en enkele plekken schoongemaakt, maar het huisje bleeft smerig. Voor ons nooit meer Topparken!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Gezellig park

Jolanda Stam
13-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Leuk park gelegen in de bossen. Leuk animatieteam voor de kinderen, goed gevarieerd programma. Vriendelijke en gezellige meiden bij de horeca en de snackbar. Leuke vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Prima vakantie

Familie De Jong
10-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Netjes mooi ingerichte chalet. Niet koel te krijgen, warmte in de chalet was continu 28 graden en hoger. Terwijl het buiten bijv 22 graden was.

Animatie erg matig, weinig initiatief en enthousiasme. Veel vaste camping gasten, geeft daardoor ander sfeertje.

Wel mooi locatie en omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Jammer

Willem Kroef
9-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Zwembad te klein. Toiletten niet schoon. Bij de receptie niet altijd vriendelijk. Veel herrie, door vaste camping gasten. En scheuren hard in scootmobiels. Auto 's beginnen om half 5 al te rijden. Omgeving is schitterend.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fijn huis maar slecht bereik wifi en telefoon

C E M Paauw
29-6-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zeer slecht bereik met de moderne communicatie middelen op het park (wifi en telefoon).

Jammer dat er maar voor 1 persoon gratis wifi beschikbaar is.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Hier komen we zeker terug!

Jasper
26-6-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heerlijk genieten op het park en omgeving! Alles naar onze wens. Schoon chalet op een mooie rustige plek en vriendelijke mensen. De kinderen genieten volop. Helaas over een paar dagen weer naar huis...

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Wij zullen niet snel weer kiezen voor dit park.

Sjaak
18-6-2019
  • Onderkomen5

Deel waar huisjes van Toppark staan is keurig; op de camping erg rommelig en veel polen.

Ligging is mooi.

Huisje was niet schoon. Nog etensresten aan borden en bestek in de kast. Weinig bestek en al helemaal niet voor kinderen.

Beste Sjaak,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mede dankzij u reactie kunnen wij ons verbeteren. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Normaal gesproken wordt onze schoonmaak dezelfde dag nog geïnformeerd, zodat het ongemak direct verholpen kan worden en u verder kunt genieten van uw verblijf. Wij vinden het heel vervelend dat dit bij u niet het geval is geweest.

Ontzettend Vies/Goor. Slecht opgelost! Nooit weer

Cynthia
17-6-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

We hadden een 10 persoons huisje gehuurd. Bij aankomst was het er ongelofelijk vies.

Als of er niet schoongemaakt was. Hondenharen overal!! Van de lampen tot aan de gordijnen, op stoelen en banken en trap.

Badkamers vies en goor. Keuken te ranzig om servies te gebruiken, kasten die onder de sputters en vlekken zaten. Stonden zelfs nog borden met etensresten in de kast. En beschimmelde kopjes.

Onwijs slecht opgelost door het park. Waardoor er met 3 personen nog 3 uur gepoetst is om ook maar een beetje fatsoenlijk te kunnen zitten en verblijven. (Als we een andere oplossing hadden voor de andere 5 personen die de ochtend er na vroeg zouden aankomen waren we direct bij aankomst weer vertrokken) Bepaalde vaste plekken op het park, die veel rotzooi om de deur hadden. Absoluut geen aanrader, en wij komen er nooit weer.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Beste Cynthia,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat spijtig om te horen dat u een ontevreden verblijf heeft gehad op ons vakantiepark. Dankzij uw feedback kunnen wij ons verbeteren waaronder de schoonmaak van de accommodatie. Fijn dat er alsnog met het management een oplossing/compensatie is gevonden.

Met vriendelijke groet,

Kamperen nooit meer, door bepaalde gasten.

Gerritsen
4-6-2019

Als je gaat kamperen, zorg ervoor dat je niet in het eerste straatje zit.

Veel vasten gasten , waarvan een aantal het normaal vinden om midden in de nacht naast je tent te gaan zitten zuipen en schreeuwen met typische Ned talige muziek.

Verder zijn wc's en douches niet voldoende en ook niet schoon.

Ze racen continu met scootmobielen door het straatje, dus uitkijken als je de tent of caravan uitkomt.

Zwembad super, alleen geen parasol te ontdekken dus geen schaduw.

Horeca is prima en personeel super vriendelijk, daar kunnen ze bij de receptie wat van leren ( ongeïnteresseerd).

Park is echt gericht op huisjes en sta caravans.

Kampeerterrein is blijkbaar niet echt belangrijk.

Beste familie Gerritsen,

Dank voor uw recensie. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend als gasten niet het verblijf hebben gehad wat zij hadden verwacht. Onze excuses hiervoor. Mede door uw opmerkingen kunnen wij ons verbeteren. Ondanks dat uw verblijf niet geheel naar wens was, hopen wij u alsnog opnieuw te mogen begroeten op ons park dan wel op een ander park van TopParken.