Zoover

Hotel De France

Vriendelijk hotel

Gonny Van Schijndel
1-9-2019

Super hotel met Super vriendelijke personeelsleden kamers netjes niet super groot maar voor de rest prima, voor de rest erg rumoerig wij zaten in de kamer met zeezicht altijd lawaai zowel in de hotelkamer en ook bij het zwembad die erg klein is en weinig stoelen heeft waar het verkeer langs raast, je hebt op je kamer met zeezicht een rolgordijn die het geluid aardig tegen houd en het ook wel koel in je kamer houd maar als 1 van de 2 in de ochtend vroeger wil op staan dan wordt de andere ook wakker want dan schijnt de zon en het geluid door in je kamer, ontbijt eenvoudig maar smaakt goed, wel erg weinig met wat wij in Spanje gewend zijn, voor de rest zou ik het hotel aan bevelen als je geluid niet erg vind, en in de omgeving veel winkels wel veel dezelfde troep winkels, met de bus naar Rimini centrum geweest kostte maar 1,50 euro alleen stonden we echt hutje mutje, de chauffeur bleef maar mensen binnen halen .

Gereisd Met partner in augustus 2019

Comfortabel hotel, drukke omgeving

Arie
15-8-2019

In de directe omgeving springt Hotel de France eruit omdat het hotel er aan de buitenkant net even wat aantrekkelijker uit ziet.

Personeel van het hotel (m.n. dame aan de receptie en dame die ontbijt en bar doet) zijn erg vriendelijk.

Kamers niet al te groot; wel schoon.

Ontbijt(buffet) voor Italiaanse normen boven verwachting; brede keus.

Positie van het hotel op de 1e lijn achter het strand is natuurlijk een voordeel.

Waarschuwing: omgeving is niet voor rustzoekers, de omgeving is best luidruchtig; zoals buiten spelende bands dicht bij het hotel. Tijdens ons verblijf kwam er bijv een bus met jongens van rond de 20, dat dit overlast geeft (lawaai 's nachts) is natuurlijk op voorhand duidelijk. Jammer dat het hotel dergelijke groepen accepteert.

Het hotel heeft een klein terras aan de kant van het zwembad. Het is jammer dat als je op dit terras zit of rond het zwembad de aangrenzende weg erg veel lawaai en stank (uitlaatgassen) geeft.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Volgende keer weer

Marloes
15-6-2018

We hadden lage verwachtingen van dit hotel omdat de prijs zo laag was, het is ons echter 100% meegevallen. Het hotel was prima te bereiken (1:30 uur vanaf het vliegveld bologna) en er was een parkeerplek achter het hotel waar je gratis mag parkeren. Erg vriendelijke medewerkers en behulpzaam. De kamer was simpel en een beetje oudbollig. Maar dat maakte ons niet uit, de kamer was schoon, elke dag schoongemaakt, schone handdoeken , gratis airco, een mini koelkastje. Ook viel ons op dat de WiFi het super goed deed, niet 1x weggevallen. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel ( de drukke straatkant) maar door de rolluiken bij het balkon hebben we geen overlast gehad. Het ontbijt is prima en vrij uitgebreid voor deze prijs. Verse pannenkoeken en wafels worden voor je gebakken. Het hotel ligt direct aan het strand, ideaal. Het zwembad is niet super groot maar heerlijk om even af te koelen. al met al geen klagen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Mooi, simpel hotel

Charlie
8-3-2017

Een leuk, knus hotel waar wij twee weken hebben vertoefd. Vooral het barpersoneel was erg vriendelijk.

Wij waren op deze vakantie met vrienden, die in een ander hotel zaten. Dit hotel was stukken beter. Het zwembad is mooi schoon en het hotel ligt gelijk aan het strand.

De kamer is simpel, maar goed.

Als je naar Rimini gaat om uit te gaan, de maximale leeftijd was er zo rond de 20 jaar.

Zonder het uitgaan is het ook een leuk stadje, maar dan vond ik Cattolica iets gemoedelijker.

Leuk verblijf gehad!

Larissa
8-9-2016

Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad, het ontbijt was rijkelijk gevuld, zoets/hartigs het was er allemaal! Vriendelijk personeel! De barman is de magic touch in het hotel, heel lekkere cocktails en prima bediening met een glimlach. Zwembad was goed genoeg voor ons om ons af te koelen, de liftbediende worden door andere hotelgasten wel "gereserveerd" door hun handdoek te plaatsen, dit was wel een minpuntje. Kamer groot genoeg voor ons! Iedere dag nieuwe handdoeken en proper opgemaakt bed. Zeker een aanrader!

Fijn als je direct aan strand wilt zitten

CenJuitM
4-9-2016

Hotel de France via reisorg. geboekt+zelf auto gehuurd in Bologna. 4 nachten in kamer t.o. lift met buitenuitzicht op muur. V.a. balkon was wel stuk strand/zee te zien. Airco aanwezig maar werkte niet. Niet gemist ondanks 30 graden (zon staat nooit op deze kamer) Klein kluisje+ koelkastje aanwezig. Badkamer: geen raam, ruimte tussen toilet + douchecabine krap. Kamer gehorig: ben iedere nacht wakker geworden door 2 buurmeiden die terugkwamen v. stappen. Kamer werd iedere dag schoongemaakt en ontbijt was prima. Meer dan genoeg keuze + goed bijgevuld. 1e avond in hotel gegeten. Spaghetti pomodori was enkel spaghetti gemengd in heel klein beetje tomatensaus, 1 blaadje basilicum + evt wat parmez. strooikaas. Geen 7 euro waard maar maag was gevuld. Hele kleine/krappe parking achter hotel, geen lift toegankelijk om met koffers bij receptie te komen. Op strand binnen 20 stappen. Zwembad: aan voorzijde; klein maar goed onderhouden; te weinig ligplaatsen. WiFi code bij receptie 24u geldig

Genoten in dit heerlijke hotel!

Jody Piket
28-8-2016

We zijn net terug uit Rimini en wat hebben we genoten. Ligging van het hotel is super. Aan boulevard en direct aan het strand. Ook 's avonds levendig en altijd wat te doen in de omgeving. Veel winkels en restaurants in de straat. Kamer van hotel netjes en schoon. Niet al te groot, maar je leeft toch voornamelijk buiten. Elke dag wordt er gepoetst en krijg je schone handdoeken. Personeel supervriendelijk en behulpzaam, ze spreken goed Engels. Ontbijt voldoende, al smaken de broodjes in Italie minder vers dan in Nederland. Er werden wafels en pannenkoekjes gemaakt bij het ontbijt en er werd goed bijgevuld. Heerlijk zwembad om even een duik in te nemen. Wel weinig ligbedden. Vanuit bar/terras kijk je uit op het zwembad en de boulevard. Auto kun je twee straatjes verderop parkeren op een parkeerterrein wat 24/7 bewaakt is. Wij hebben deze vakantie rechtstreeks geboekt bij het hotel en hoefden pas achteraf te betalen. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen!!!

Nooit meer!!!!!!!!

Saskia
23-8-2016

Alle reviews zijn te goed geschreven voor dit hotel. Het hotel ziet er netjes uit, net als de kamer maar heel klein, je kan je kont niet keren. Het was gelukkig wel schoon! Zwembad is erg klein. Ontbijt is prima. Maar vergeleken wat je betaald is het t totaal niet waard. Ze zeiden dat dit de Salou van Italië zou zijn maar nee, je hebt 4 tentjes waar je kan stappen, dit ligt ver uit elkaar, zoals alles eigenlijk. Geen leuke tentjes waar live muziek is. Aan de hoofdstraat kon je zo leuk shoppen, nou nee, daar zijn alleen maar winkeltjes die dezelfde troep verkopen. Omdat er niks te doen is, gingen we maar excursies doen, San Marino heeft dezelfde troepwinkeltjes en bij Venetië werd verteld dat je 2,5 uur met de bus moest en 1 uur met de boot. We hebben er 5,5 uur over gedaan om erheen te komen.. Dit viel heel erg tegen.. Maar gelukkig was het wel mooi daar. Rimini heeft eigenlijk heel weinig sfeer! Dan kan je beter naar Ricione gaan, meer sfeer, mooiere winkels etc. Busticket kost €1.30 pp, wel in een apparaat doen in de bus anders krijg je €60 boete. Het wordt allemaal veel mooier gemaakt dan dat t is, het klinkt heel negatief maar meerdere mensen vonden dit.

Wij gaan hier nooit meer heen.

Nooit meer

Tessa
6-8-2016

Na een lange reis aangekomen in het hotel, kregen we een kamer wat we niet hadden geboekt. Een zeer kleine kamer, geen plaatst voor onze koffers. Badkamer was ook zeer klein. De kamer was oorspronkelijk een familiekamer met tussendeur, wij verbleven in het kleine gedeelte van de familiekamer. Na het vragen voor een andere kamer, kregen we deze niet. Wel werd er een lunch of diner aangeboden maar daar hadden wij niet zoveel aan. Uiteindelijk geen andere kamer gekregen wat we geboekt hadden en waar we voor betaald hebben.

Bedienend personeel bij het terras ook zeer langzaam maar wel vriendelijk. We gaan hier niet meer heen.

Zeer goed en net hotel!

Romano
21-7-2016

Wij (ik en mijn vriendin) hebben hier vorig jaar (2015) in juli 7 nachten overnacht.

Hotel is erg netjes en schoon, zeer vriendelijk bij de receptie en bereid je te helpen.

De barman is ook zeer gastvrij en als je wat vaker bij hem komt voor een drankje word hij steeds spraakzamer. Hij kan ook cocktails voor je maken die niet op de kaart staan als je er naar vraagt!

Kamers worden dagelijks schoongemaakt door erg vriendelijk personeel. Handdoeken ook dagelijks vervangen. Wij zaten in een Juniorsuite met zeezicht en een balkon. Ontbijt is gewoon goed je kan zelf pakken en er is veel keus voor jong en oud.

Pal achter het hotel ligt het strand.

Bedjes en parasol moet je wel huren.

Hotel ligt aan een 10 km lange boulevard met veel winkeltjes restaurantjes barretjes uitgaan gelegenheden.

Over de gehele boulevard rijd een bus buskaartjes kun je tegenover het hotel kopen bij de sigaretten winkel.

Wel een aanrader want is namelijk erg ver om te lopen als je alles wilt zien in de hitte.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en willen zeker over een aantal jaren nog eens terug.

Wij hadden overigens geboekt via touroperator, vanuit daar kon je ook diverse excursies deelnemen. Wij zijn naar Venetië geweest. Ook zeker een aanrader als je er nog nooit geweest bent!

Groeten Ro!