Zoover
Hotel Grand Hotel la Chiusa di Chietri

Hotel Grand Hotel la Chiusa di Chietri

Hotelsterstersterster
7,6

Prima hotel voor bezoek aan Puglia

nicl
2-6-2015

Wat gedateerd hotel, hadden superiorkamer, kamers enkel met vloerbekleding. Airco werkt minder goed. Ruime parking. Eigen vervoer is echt nodig dit ivm rustige, maar afgelegen ligging. Diner 's avonds uitstekende echte Italiaanse keuken, redelijke prijzen voor water en wijn bij diner. Ontbijt relatief goed voor Italiaanse normen. Koffie uit automaat, wat echt niet kan voor 4sterren hotel. Enkel wit stokbrood, geen broodjes, wel croisants en allerlei gebak, fruit, gebakken ei met spek enz.

Door de vloerbekleding overal in hotel krijg je een onfrisse indruk. Personeel is vriendelijk. Als je een woordje Italiaans spreekt krijg je veel sympathie terug. Heel mooi zwembad, ligbedjes, rustig, erg mooi gesitueerd.

Een hotel voor een rustige vakantie of ideaal hotel voor ontbijt en diner en tijdens de dag uitstappen te maken. De te bezoeken plaatsen liggen allen of relatief korte afstand.

Aanrader

Pierre
30-9-2014

Eigenlijk kan ik niet zoveel commentaar kwijt over dit hotel. Het is een goede aan te bevelen accommodatie zonder uitschieters, standaard uitgeruste kamers, wat je van een 4-sterren mag verwachten. Vlotte restaurant bediening, goed maaltijden. Enkel het broodaanbod bij het ontbijt is wel karig en meermaals sta je voor lege schotels. Opvolging kan beter. Speciale dank voor het receptiepersoneel die voor ons enkele "Italiaanse" telefoontjes deden n.a.l.v. onze autopech. Huurwagen is hier echt een "must" Kies in zomerse perioden toch maar voor de kamers MET balkon.Veel hotelgasten maken deel uit van groepsreizen.

2 jaar na elkaar fantastisch

bart jaspers
7-8-2014

verleen jaar zijn we in trullo verbleven, dit jaar in een kamer superior. beide zijn super, mooi en degelijk hotel met een fantastische keuken.

zeker een aanrader en prijs/kwaliteit gewoon goed !

Gereisd Met partner in juli 2014

maar 1 woord : gewoon schitterend

bart en ilse
25-8-2013

we komen al 13 jaar in Italië maar hebben dit nooit meegemaakt !

gewoon schitterend, zowel qua accomodatie ( zeer netjes ), service, vriendelijkheid en eten. we zaten in een trullo : een unieke ervaring !

we hebben ons hart verloren in Puglia en komen hier volgend jaar zeker terug. (huur)wagen is hier wel nodig. Zeer mooie stadjes in de nabijheid ( max 30 min rijden ) : Ostuni, Monopoli, Locorotondo ... .

prima hotel

Jacqueline
6-6-2013

een auto is een must, dan is Alberobello snel te bereiken : kleine 5 km over een snelle rechte weg. hotel is netjes, ontbijt heeft vanalles : yoghurt , fruit, gebak, croissantjes, en witte bolletjes met hartig of zoet beleg.

Gereisd Met partner in mei 2013

lekker eten!

Snoes
16-1-2012

We zijn hebben in 2011 met de wagen een reis naar de Italiaanse hiel gemaakt. Dit hotel zal ons vooral bijblijven omwille van het lekkere eten.

De kamers waren ruim verzorgd, maar voor ons enkel met een triest uitzicht op en andere vleugel van het hotel. Het zwembad was erg druk en er was daar een storend geronk van de aircoinstallatie wat je na een tijdje wel gewoon wordt. Personeel was professioneel en vriendelijk. Prijs-kwaliteit was correct. Hotel ligt wat afgelegen, maar dat weet je op voorhand. Alberobello is vlakbij, wel erg toeristisch en je bent er na een uurtje op uitgekeken. Er zijn authentiekere steden in de buurt zoals Matera, Locorotondo enz... Puglia is mooi, maar doorstaat de vergelijking niet met Toscane of de Amalfi-kust. Het is naar Italiaanse normen een rustige streek, maar hou wel rekening met grote afstanden als je uitstappen doet naar Lecce, Bari enz

Prachtig hotel

Bonny en clyde
11-8-2010

Zeer mooi hotel met uitstekende ligging (huurauto is wel aan te raden). Leuke stadjes in de buurt. Alberobelle nogal toeristisch met zijn trulli's, Nocci super gezellig.

Avondanimatie was er niet buiten the guitarman die wel iedere avond een deuntje kwam spelen. Kinderanimatie was er gelukkig ook niet.

Ontbijt was zeer pover, steenhard brood (meestal mr keuze tss 2 soorten), taart in overvloed (maar zie ik nu niet onmiddelijk als ontbijt),soms eens een uitgedroogde omelet. Koffie thuis smaakt stukken beter dan die in het hotel. Dus vraag aan de ober maar een lekkere espresso.

Vol of half pension is zeker geen aanrader hoewel de Pugliaanse keuken overal wat hetzelfde is. Mega grote porties, geen kruiding en zo flets. Gedurende de reis dus geen culinair orgasme gehad. Wat is er met de smaakpapillen van het Italiaanse volkje daar? Met een beetje peper, zout, olijfolie en look kan je toch wonderen verrichten?Kamers waren super,alles zeer net,leuk zwembad.Italianen nogal bot en chaotisch.

Een bijzonder verblijf in alle opzichten

Dirk Viaene
21-2-2010

Dit hotel is zeer rustig gelegen. Het verblijf in een trullo heeft echt wel iets bijzonders. Veel ruimte heb je er wel niet, maar het is bepaald gezellig en netjes onderhouden. De badkamer is nogal benepen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was er prima en ook de avondmalen waren er uitstekend. De cameriere wist ons steeds lekkere wijn aan te wijzen die zeker niet tot de duurste soort behoorde. Het zwembad is er goed zonder meer. We houden aan dit hotel zeker een positieve herinnering over.

een heel goed hotel

henderickx
16-8-2009

Ezn mooi en rustig hotel.Lekker eten en uiterst verzorgd.Propere kamers en perfecte bediening. Wel wat afgelegen dus een huurwagen zeker aan te raden.Vanaf de luchthaven reseveren is goedkoper.Afstanden naar bezienswaardigheden zijn redelijk ver.Binnen enkele jaren is dit hotel onbetaalbaar gezien de luxe en de kwaliteit van het hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2009

prachtige omgeving

dick van der sluis
26-11-2008

in een echt rustige omgeving ligt het geweldige hotel met prima zwembad en bediening. Ook in het hotel doet het personeel alles om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in juli 2008