Zoover

Hotelsterstersterster
7,6

Hedwig van Loghem
24-7-2019

Geweldig! Dikke aanrader! goede ligging, wel een huur auto nodig sowieso. Ook een heerlijk ontbijt. Zeer schone kamers. Goede service! Helemaal top!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

La Dolce Vita

Anneliese
8-9-2017

Relaxed hotel. Gunstig en rustig gelegen in centraal Puglia. Veel gezien en genoten van het heerlijke echte italiaanse eten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Een ontspannen vakantie, goed eten, alles aanwezig

Warm en gastvrij
6-8-2017

Eten is erg lekker, maar niet echt goedkoop, wijn en water etc vallen wel mee. keuze voor jongere kinderen is beperkt, er wordt wel een pasta geïmproviseerd, pasta met tomatensaus, maar daar zou je een beetje meer verwachten bij een 4 sterren hotel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooi hotel op rustige plek

Annette
19-9-2016

Kamer ruim en mooi balkon. Goede airco. Lekker bubbelbad. Mooi verzorgd zwembad met altijd voldoende ligbedden. Vriendelijk personeel. Goede centrale ligging als je Puglia wilt verkennen maar wel als je met eigen vervoer bent. Het hotel ligt namelijk echt buiten Alberobello en je hebt vervoer nodig om ergens naartoe te kunnen. Speeltuintje is meer voor de kleinere kinderen en is niet zo groot. Wel mooie tuin om het hotel heen met veel zitjes, hoekjes, veel groen. Doet erg gezellig aan. Restaurant ok, wij houden niet zo van dat grote massale maar als je buiten op het terras eet is het nog redelijk intiem. Zat parkeerplek.

Prima hotel voor bezoek aan Puglia

nicl
2-6-2015

Wat gedateerd hotel, hadden superiorkamer, kamers enkel met vloerbekleding. Airco werkt minder goed. Ruime parking. Eigen vervoer is echt nodig dit ivm rustige, maar afgelegen ligging. Diner 's avonds uitstekende echte Italiaanse keuken, redelijke prijzen voor water en wijn bij diner. Ontbijt relatief goed voor Italiaanse normen. Koffie uit automaat, wat echt niet kan voor 4sterren hotel. Enkel wit stokbrood, geen broodjes, wel croisants en allerlei gebak, fruit, gebakken ei met spek enz.

Door de vloerbekleding overal in hotel krijg je een onfrisse indruk. Personeel is vriendelijk. Als je een woordje Italiaans spreekt krijg je veel sympathie terug. Heel mooi zwembad, ligbedjes, rustig, erg mooi gesitueerd.

Een hotel voor een rustige vakantie of ideaal hotel voor ontbijt en diner en tijdens de dag uitstappen te maken. De te bezoeken plaatsen liggen allen of relatief korte afstand.

Aanrader

Pierre
30-9-2014

Eigenlijk kan ik niet zoveel commentaar kwijt over dit hotel. Het is een goede aan te bevelen accommodatie zonder uitschieters, standaard uitgeruste kamers, wat je van een 4-sterren mag verwachten. Vlotte restaurant bediening, goed maaltijden. Enkel het broodaanbod bij het ontbijt is wel karig en meermaals sta je voor lege schotels. Opvolging kan beter. Speciale dank voor het receptiepersoneel die voor ons enkele "Italiaanse" telefoontjes deden n.a.l.v. onze autopech. Huurwagen is hier echt een "must" Kies in zomerse perioden toch maar voor de kamers MET balkon.Veel hotelgasten maken deel uit van groepsreizen.

2 jaar na elkaar fantastisch

bart jaspers
7-8-2014

verleen jaar zijn we in trullo verbleven, dit jaar in een kamer superior. beide zijn super, mooi en degelijk hotel met een fantastische keuken.

zeker een aanrader en prijs/kwaliteit gewoon goed !

Gereisd Met partner in juli 2014

maar 1 woord : gewoon schitterend

bart en ilse
25-8-2013

we komen al 13 jaar in Italië maar hebben dit nooit meegemaakt !

gewoon schitterend, zowel qua accomodatie ( zeer netjes ), service, vriendelijkheid en eten. we zaten in een trullo : een unieke ervaring !

we hebben ons hart verloren in Puglia en komen hier volgend jaar zeker terug. (huur)wagen is hier wel nodig. Zeer mooie stadjes in de nabijheid ( max 30 min rijden ) : Ostuni, Monopoli, Locorotondo ... .

prima hotel

Jacqueline
6-6-2013

een auto is een must, dan is Alberobello snel te bereiken : kleine 5 km over een snelle rechte weg. hotel is netjes, ontbijt heeft vanalles : yoghurt , fruit, gebak, croissantjes, en witte bolletjes met hartig of zoet beleg.

Gereisd Met partner in mei 2013

lekker eten!

Snoes
16-1-2012

We zijn hebben in 2011 met de wagen een reis naar de Italiaanse hiel gemaakt. Dit hotel zal ons vooral bijblijven omwille van het lekkere eten.

De kamers waren ruim verzorgd, maar voor ons enkel met een triest uitzicht op en andere vleugel van het hotel. Het zwembad was erg druk en er was daar een storend geronk van de aircoinstallatie wat je na een tijdje wel gewoon wordt. Personeel was professioneel en vriendelijk. Prijs-kwaliteit was correct. Hotel ligt wat afgelegen, maar dat weet je op voorhand. Alberobello is vlakbij, wel erg toeristisch en je bent er na een uurtje op uitgekeken. Er zijn authentiekere steden in de buurt zoals Matera, Locorotondo enz... Puglia is mooi, maar doorstaat de vergelijking niet met Toscane of de Amalfi-kust. Het is naar Italiaanse normen een rustige streek, maar hou wel rekening met grote afstanden als je uitstappen doet naar Lecce, Bari enz