Zoover

Matig

Nooit meer

Marion Kieft
26-8-2018

Geen of gebrekkig sprekend Nederlandstalig personeel, ZEER VIES SANITAIR. Oorverdovend lawaai van de animatie, soms tot diep in de nacht. Mooi zwembad. Trek je wandelschoenen maar aan als je naar het strand wil. Straat achter de

camping wordt gebruikt als racebaan met als gevolg stofhappen. Voor de miniclub moet betaald worden. minigolf en voetbalveldje stellen weinig voor.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping

Bas Janssen
18-8-2018

Leuke camping, dicht bij het strand. Mooi zwembad

Alleen het sanitair was niet goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer!

Cox
3-8-2018

We vonden dit echt een verschrikkelijke camping. Zijn na 2 nachten vertrokken. De herrie op de camping is niet meer normaal zo hard. Van smiddags tot ‘s avonds animatie die over de gehele camping te horen is. Wij hebben nauwelijks geslapen. Daarnaast is het sanitair schandalig vies en wordt nauwelijks schoongemaakt.

Het zwembad zou wat goed kunnen maken, ware het niet dat je door het animatie team van je bedje wordt geschreeuwd. De omgeving is prima, strand is een stukje lopen. Om iets te doen buiten de camping moet je de auto pakken.

Het personeel was op zich prima. Maar de directie, manager stond niet open voor onze kritiek en ons geld hebben we dan ook niet terug gekregen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Top camping.

Desiree
2-8-2018

Mooie verzorgde camping met veel bloemen. Mooi en gezellig zwembad. Zee is dichtbij, 7 minuutjes wandelen. Vriendelijk personeel en net toilletgebouw. Douches waren soms wat te heet. Jammer genoeg geen verlichting bij het voetbalveldje, maar daar waren ze volgens mij nog mee bezig om dat aan te leggen. Mooie omgeving en supermarkt en mc donalds op 5 min. Rijden met de auto. Naast de camping staan wat foottrucks waar je heerlijk een vette hap kunt halen. Pizzahut langs de groente/fruit winkel was echt TOP! Wij hadden een tent van touroperator die was echt fijn met een partytent ervoor. Plaats was ook ruim voldoende, zaten op 1 minuut wandelen van het zwembad af. Supermarkt op de camping was ook prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Opgelicht na vroeger vertrekken dan eindcontrole

Mike
12-7-2018

Bij aankomst werd gevraagd om creditcard gegevens op een blaadje in te vullen om om die manier borg te staan. I.v.m. fraude niet de wenselijke manier, maar ach, je denkt ook dat zullen ze niet doen want dan gooien ze hun naam te grabbel. Stacaravan schoongeboend en met goedkeuring vroeger vertrokken dan de eindcontrole. Dezelfde dag schrijft de camping €100 euro van de credit card af (kosten eind schoonmaak). Gemaild en als reactie 'very dirty things' met foto's. Wat haren in de doucheput, wat kruimels in de koelkast/diepvries en wat zandkorrels in de schoonmaakemmer. Voor vertrek filmpje gemaakt en daarin is te zien dat diepvries schoon was. Reisorganisatie ingeschakeld, maar de camping bleef volhouden dat die €100 terecht ingehouden was. Gelukkig heeft reisorganisatie ons gecompenseerd. Tip: Maak ook een filmpje, foto's om tegen bewijs te hebben of een foutieve security code op. Deze laffe actie zullen ze vast vaker doen als mensen eerder vertrekken!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Nooit meer, wat een herrie

E.
30-12-2017

Op deze camping gestaan in een huurtent van touroperator. Tent was prima, hele mooie grote plek. De locatie van de tent zeer centraal op de camping waar het probleem van herrie enorm was. Nog nooit op een camping gestaan met zoveel herrie. Van 10 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond dreunde je je tent uit door de muziek van de animatie.

Animatie speelt zich vooral af in en rond het zwembad wat dichtbij onze tent lag.

Voor de tent kon je in de avond eigenlijk niet met elkaar praten.

Wij hebben dit echt als last ervaren.

Wij gaan al jaren op deze manier op vakantie, zoeken altijd campings uit met animatie en hebben nooit last van muziek. Een beetje leven in de tent vinden wij gezellig, maar dit was echt verschrikkelijk.

Directe omgeving van de camping was ook erg saai, dus even een wandelingetje om de herrie ontvluchten was er ook niet bij. Dan moest je de auto pakken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Redelijke camping

Jaap de jong
29-8-2017

In het voorseizoen een tent gehuurd op aanraden van vrienden. Bij aankomst werden we ingecheckt door een jongen van een ándere camping. Hij was aan helpen omdat het zo druk was. Dit vonden wij een beetje raar omdat de camping nog niet half vol was. Het sanitair is verouderd en in slechte staat. Zwembad is top en strand op loopafstand. De beheerders, ouder koppel en jonge jongen, waren erg aardig. De tent zelf was prima maar de rest van de camping is zeker geen 5 sterren waard. We hebben een prima vakantie gehad maar o.a. het sanitair is voor ons een reden om hier niet terug te komen.

Gereisd Met partner in januari 2017

geen aanrader!

Anne zoonen
27-8-2017

De locatie is niets mis mee, maar aan het strand betekend hier nog door een stuk natuurgebied lopen voordat je er bent. Sanitair is schandalig. Douches gaan om de 12 seconden uit en de temperatuur is niet zelf te regelen, als je al in het hokje past. Toiletten zijn smerig, zonder bril, en met de tijdrovende techniek van deur naar binnen open dus eerst op de plee gaan staan voordat je hem dicht hebt. Animatie team is leuk want er staat een zooi aangeschoten lijkende tieners op en neer te springen. Het mooiste eraan is dat het zwembad mooi is met wat glijbanen dus voor kinderen is er genoeg te doen. Verder is alles wat redelijk interessant is niet op loopafstand dus alles moet met de auto. de tent plaatsen hebben weinig tot geen schaduw. Maar ik snap dat ze geen geld hebben om de camping op te knappen aangezien het geld waarschijnlijk verdwijnt in de zak van de persoon die ze omgekocht hebben om deze camping 5 sterren te geven.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Eerst nieuw sanitair

Mineur
26-8-2017

Ligging van de camping is mooi. Korte wandeling door de natuur voordat je op het strand bent. Twee strandtenten aanwezig waarbij de linker onze favoriet was. Bedjes voor 10 euro voor een hele dag met vrolijke parasol. Lekker eten, heerlijke café au lait. Helaas is het niet toegestaan een wijntje te schenken op het strand. Wel als je eerst de lunch hebt gehad daar.

Toch zou ik deze camping absoluut niet aanraden. Het sainitair is zo verouderd en wordt zeer slecht schoongehouden. Er is weinig privacy door een constructiefout van de hokjes waarbij de deur naar binnen opengaat. Oftewel, het is onmogelijk om het hokje in te gaan en de deur te sluiten. Hoe kun je het bedenken?

Animatie afwisselend leuk en niveau kleuterklas. De bar, met boxen op het terras, hield de muziek aan ondanks een voorstelling op het podium. Een groot scherm met non stop voetbal, leuk voor de liefhebber. Voor een lekker bakkie koffie is de mac richting lea bacares een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Mike en sabrina broerse
22-8-2017

Zwembad het strand en strandtent waren top..personeel ook zeker!!

Wc s waren heeeeeel vies ..douches ook en je moest om de 12 sec drukken voor water...stoelen bij het terras storte gewoon in..misschien aan vervanging toe🙃weten ze zelf ook wel..de plek van onze tent was verschrikkelijk..achter ons zat een weg waar ze snachts een racebaan van maakte vrachtwagens en al..dus 2 weken niet geslapen..heel veeeeel stof dus ook..

Gereisd Met vrienden in augustus 2017