Zoover

top locatie

Jacques O
4-9-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima wintersportverblijf. Niet groot maar ligging is prima. Vanuit skihok sta je meteen op de piste. Als je niet skiet is het ongeveer 500 m lopen naar het centrale plein.Terug skien is wel even opletten via welke afdaling je komt, maar ook dan kun je tot aan het skihok komen. Te voet terug is een aardige klim. Wij verbleven in gebouw "Granier" (appartementen). Daar zijn verder geen faciliteiten maar het ligt wat dichter bij het centrale plein dan het hoofdgebouw (hotel). Het appartement is typisch Frans (hout en niet groot) en heeft 4 pits kookplaatje en een koelkast. That's it. Als je kookt doe je dat alleen. Meer plaats is er niet. Er zijn genoeg potten, pannen, borden en bestek etc. De woonkamer is niet groot maar volstaat (wij waren met zijn 4-en). De (tevens slaap-)bank is niet comfortabel om lang op te zitten/tv te kijken. De wifi is vaak langzaam (als iedereen in het gebouw er gebruik van maakt). Wij komen er al jaaaren.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Fantastisch!

Vincent Kuik
21-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super accommodatie! Ligging gelijk aan de pistes en alles winkels/restaurants vlakbij!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Mooi hotel,maar....

Gunter Dehaes
19-7-2013

Mooi hotel

Zeer vriendelijke staf

Maar restaurant in zomer zeer teleurstellend

Naar mijn inziens ontbreken van een chef in de keuken

Op vier dagen vijf gerechten moeten terug geven

Veel te zout ,ijskoude vis ,wok oneetbaar van de vissaus ,vispannetjes recht uit diepvries naar microgolf oven een uitgedroogde boel , kaasfondue was 1 dikke pap, maître heeft ons bevestigd dat er in de zomer minderwaardige kazen gebruikt worden, oa meer emmentaler, waardoor homogene massa moeilijk te verkrijgen is, dat is wel redelijk triest voor een 4 sterren hotel...

Hoofdgerecht dertig seconden na voorgerecht al geserveerd, wouden ze ons snel buiten???

teveel om op te noemen...

Wel zeer mooi kaasbuffet, maar valt zwaar als je dit als vervanging hoofdgerecht moet eten elke dag...

Tignes Village Montana

heer Goudriaan
17-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie met goede ligging. Inrichting van Woonkamer kan beter. Banken hard en niet erg comfortabel. Jammer dater geen openhaard in het huisje is (app. 6 personen)

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Comfortabel, heel en schoon

mevrouw Jansen
12-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor Franse begrippen ruim, niet overdreven lux, maar comfortabel en compleet.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2013

Toch wel tegenvallend

Ineke
27-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Residences Village Montana wordt aangeprezen als luxe en aan de piste liggend.

Luxe vind ik ver te zoeken, de piste is toch wel een minuut of 10, inclusief trappen verwijderd van het appartement, skiërs kunnen wel vanuit het gebouw naar de pistes skiën.

Er waren toch wel veel minpuntjes zoals slecht internet, weinig ski-opbergruimte, weinig keus supermarkt/traiteur, openlucht-zwembad erg duur, gevaarlijk niet afgedekt of uit de muur hangend elektriciteit, kapot of gammel meubilair, nergens haakjes zelfs niet voor de douche-kop, slechte TV-ontvangst, donker appartement met weinig verlichting. Het verhelpen van sommige problemen was soms erg lastig voor elkaar te krijgen.

We hebben een fijne vakantie gehad, maar Village Montana zou ik toch niemand aanraden.

appartement village montana

richard.harleman
21-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

het appartement ligt niet aan de piste. Deze is bereikbaar via de weg en nadat je een aantal trappen hebt genomen. Het meubilair is prima echter wel al ruim 12 jaar oud. Moderne TV echter alleen franse zenders. Ski-opslagruimte biedt is niet verwarmd en er is slechts beperkte ruimte (1 persooon) waar je de skischoenen kunt aantrekken. Prijs kwaliteitverhouding is (relatief duur) is hierdoor niet in de juiste verhouding. In nabije omgeving is geen vertier. Vaatwasmachine was kapot.

Geen 4 sterren waard,

Theo Veldt
1-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

De smalle korte bedden, met armoedig matrasjes, synthetische dekentjes in een kleine slaapkamer alleen al. Krappe keuken, hangkasten zonder hangers, karige verlichting, verwarming gaat overdag uit, door te klagen bij receptie wordt ie weer aangezet. Oude tv met alleen franse zenders, slecht gratis internet.

Voor appartement bewoners ( niet verklaarbare) hogere prijzen in restaurant.

Skipas niet voor hele gebied geldig. Sauna uitgezet omdat we bloot in de sauna zaten! Al met al geeen 4 sterren verwen gevoel gehad. Prijs kwaliteit niet in orde.

goede plek, verouderde appartementen

harmsen
25-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 7 personen in een 5 kamer appartement en dan maar één 2,5 zitsbank en één fauteuil is niet echt voldoende zitplaatsen. We waren gedwongen de hele vakantie aan de eettafel door te brengen. De keuken was 120cm breed met een kast er tegenover van ook 120cm breed. Het was net koken op de camping. Verder wel goed gelegen t.o.v. de piste maar één skilocker is ook erg weinig voor een gezelschap van zeven.

Prettig hotel/appartement.

J.Winter
15-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kan het kort houden deze keer.

Een prima appartement, zeer goede ligging, lekker zwembad/sauna.

Goed eten en drinken. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel prijzig maar als je met een groepje bent zeker goed te doen.

Gereisd Met partner in februari 2000