Zoover

Monique
9-10-2018

+ Vriendelijk personeel

+ Prachtig uitzicht

+ Verouderd, maar schoon sanitair.

+ Goed warm water voor de afwas en douche

+ Genoeg ligbedden aan het zwembad en geen "handdoekje leggen"

+ Ruime schaduwrijke plaatsen

+ Elke dag ruim voldoende vers brood, broodjes en stokbrood

- Hèèl er stijl

- Treintje rijdt niet voor 8.30 uur en na 20.30 uur

- Patatjes halen uit het restaurant was geen succes, vieze koude half gare slappe patat.

- Strand is openbaar en veel te klein en mega druk vooral in het weekend. 15/20 minuten lopen naar Calella en je hebt een prachtig breed strand.

- 2 haakjes aan de deur in de douche om je spullen op te hangen, maar geen plankje/ bankje voor je spulletjes op te leggen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Ligging prima, maar voor ons eenmalig

Nathalie
14-8-2018

Wij hadden een bungalow, voor de ingang meteen rechts. Hierdoor was het minder ver lopen naar de receptie, het restaurant of de winkel. Ook waren we zo op het strand. Wel ver van het zwembad maar daar zijn we maar 1x geweest omdat we het water niet fris vonden. De ligging beviel ons prima, alleen 's avonds soms het geluid van de animatie van de camping Bona Vista (die ingesloten ligt) door het geluid van onze camping heen. Maar voor middernacht is alles stil.

Bedden waren erg kort, als je langer dan 1.80m bent pas je er niet in. Ook de badkamer is heel erg klein waardoor je altijd wel ergens tegenaan stoot. Wifi is waardeloos. Gratis wifi doet het niet en de betaalde wifi werkt slecht; niet in de bungalow en niet als het druk is. Kost € 24,90 voor 2 weken (1 code te gebruiken op meerdere apparaten maar slechts op 1 tegelijk), we kregen er wel 2 voor de prijs van 1. Bungalow heeft overdekt terras en airco, daar waren we heel blij mee.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Judith
14-8-2018

Prima camping! Steil, maar het treintje brengt prima uitkomst. Zeezicht wordt idd beperkt door hoge bomen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuk strandje via trap onder de weg door te bereiken. Naar Barcelona met de trein was super! Bezoek aan Girona en Montserrat ook zeer de moeite waard.

Sanitair prima, goede straal, warm water. Weinig plek om spullen droog weg te leggen, maar met warm weer en weinig kleding levert dat niet al te grote problemen op.

Iets oudere kinderen zullen hier wat beter uit de voeten kunnen, dan degenen rond een jaar of 5-6

Gezellige, gemoedelijke camping!

Monica
10-8-2018

+ Vriendelijke eigenaren/personeel!

+ Caravan wordt naar plek gebracht.

+ Warm water bij de douches. Afwaswater zelfs heet!

- Geen plankje om douchespullen op te zetten of spullen droog weg te leggen.

- Stonden op rij G6. Plek had geen zeezicht omdat bomen te hoog zijn.

- Mooiste plekken voor vaste campinggasten.

- Matige animatie.

- Geen verlichting bij voetbalveld en tafeltennistafels.

Openbaar strand. Via pad onder de weg en trap te bereiken. 's Weekends te druk.

+/- Zwembad redelijk. Genoeg bedjes.

- Treintje komt niet helemaal boven (zwembad) of beneden (strand). En dat is met +30gr. een hele beproeving!

Naar centrum Calella is goed te lopen. Winkels niet aan boulevard.

1e keer Spanje. Al met al een fijne vakantie gehad en we komen zeker nog een x-tje terug!

Mooi uitzicht.

Van der Leetjes
5-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op een plek met een fantastisch uitzicht. Zoals iedereen al schrijft is de camping stijl het treintje was dan ook echt een uitkomst. Met de fiets omhoog is zelfs voor de geoefende fietser niet te doen.

Strandjes: Mooi om te snorkelen. De trein rijdt er meerdere malen per uur langs dit hebben wij niet als storend ervaren.

Voor de geluidsgevoelige mensen:

Snelweg: op sommige plaatsen op de camping hoor je de snelweg erg goed op andere daarentegen weer niet. Je kan de auto’s op de snelweg zien rijden vanaf enkele plaatsen.

Doorgaande weg voor de camping is redelijk druk dit hoor je, zeker als het rustig is op de camping.

Animatie enkele avonden per week tot 23.30 uur. Geluid is hard maar geen overdreven bas daardoor minder storend. Sanitair: water altijd warm, kon zelf regelen. Fijne harde straal die zelfs bleef lopen als de douche uit was 😉 dit werd niet gerepareerd. Achterland minder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping, maar zorg dat je fit bent!

GJ
29-7-2018

Prachtige camping, goed verzorgd en vriendelijk personeel. Wij zaten in straat G14 aan het einde. Je mist daar wel een briesje dus veel te warm. Advies; probeer In midden van camping. Verder heel steil. Om in fietstermen te spreken, met 39x28 kom je niet boven, maar dit kan ook met treintje. Verder mooi zwembad met leuke poolbar. Douches heel summier en alleen haakje in iets op te hangen. Wel schoon. Restaurant beneden vonden wij wat matig. Tapasavond was chaos en tussendoor afrekenen, maar dat hadden we waarschijnlijk te ‘danken’ aan eerdere ervaringen. Omgeving vinden wij wat minder. Veel gericht op uitgaan en weinig kleine dorpjes aan het water. Barcelona wel makkelijk bereikbaar.

Mooi strand.

Danielle
27-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Wel een flinke klim naar de caravan, maar binnen 10 minuten lig je op een prachtig strand. De tapas avond in het restaurant is aan te bevelen. Heerlijk eten voor een prikkie. Op het strand kun je ook goed eten in de strandtent. Vanaf San Pol de Mar, 20 minuten lopen kun je met de trein naar Barcelona, mooie reis langs de kust. Echte aanrader. Zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt. Laag helemaal boven op de berg, je kunt met een treintje hierna toe, maar het strand is zo mooi dat we niet verder kwamen. Callela is zeer toeristisch.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

leuke camping

theo oteman
6-11-2017

Leuke camping

wel erg stijl je moet goed te been zin.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige camping

Michel
21-8-2017

Wij hadden een plaats op zone G7. Wellicht geeft iets hoger een nog mooier uitzicht, maar de plaats was groot en met een prachtig uitzicht. Toiletgebouw is mooi schoon en niet te ver lopen en altijd warm water. Calella is op loopafstand en met name het strandje bij Rocapins vonden wij geweldig. De weg naar boven is lastig, maar de trein rijdt zo goed als iedere 5 minuten (vanaf 's ochtends 8.30 uur tot 's avonds 20.00 uur (met uitzonddering tussen 14.00 uur en 15.00 uur)). Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping!

Hindriks
19-8-2017

Alles tot in de puntjes verzorgd op deze camping! Keurige plaatsen, die steeds worden aangeveegd, prachtig uitzicht op bijna alle plekken, sanitair altijd schoon en wanneer iets stuk gaat wordt het direct gemaakt! Op alle plekken schaduw, boompjes krijgen dagelijks via systeem water, zodat ze hun bladeren behouden. De trein, die absoluut niet storend is (wij stonden vlak naast de weg ) brengt je naar boven en beneden,want ja, steil is het terrein zeker!

De zee is prachtig, , idyllische strandjes met kraakhelder water en dus prachtig om te snorkelen! Veel vissen gezien!

Personeel vriendelijk en behulpzaam, ze helpen je met alles!

Zwembad schoon, zout water, geen chloor, niet al te groot, maar prima, veel ligbedden.

Calella leuk als je de drukte in wilt, Barcelona voor een spotprijs met de trein te bereiken, Girona in de buurt...

En nog veel meer.... super camping voor oudere, sportieve, kinderen. Voor kleintjes wat minder, zee is vaak onstuimig en loopt direct steil af...

Geweldige camping!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017