Zoover
Hotel Ola Club Bermudas

Hotel Ola Club Bermudas

goed,Jammer van het personeel achter de receptie.

Rick
3-6-2018

Mooi schoon hotel met moderne en lichte kamers. In de periode dat wij er zaten, zaten er wel veel Engelse, maar die zitten overal. Verder geen last van gehad. De ligging is super t.o.v het strand, boulevard en restaurants.

Personeel achter de receptie was wisselend. De dames zijn erg vriendelijk maar de heren zijn ronduit arrogant. Vooral de zwarte met vlechtjes. ( nee ik ben geen racist, maar deze kerel is gewoon een ...). Dit is het enige puntje van kritiek die toch een soort van negatieve nasmaak achterlaat. Des al niet te min komen we graag nog een keer terug.

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastisch hotel

C. van der Kaay
11-7-2016

Wij zijn 21 juni voor 13 dagen naar Ola Bermudas geweest. In een woord: Geweldig!! Schoon hotel, vriendelijke personeel, mooie kamers met goede bedden. Wij hadden all inclusive en dit was top!! Elke avond verschillend eten. De ene avond hadden we vis, de volgende avond vlees. Je kon bijna niet kiezen zoveel keus was er. Je had s'morgens wat minder keus maar genoeg om heerlijk te ontbijten.

Voor de lunch was er weer volop keus.

2 minpuntjes: om 23.00 uur gaat het licht uit en is de bar dicht en er zijn veel engelsen.

Wij gaan er zeker nog een keer terug.

Een goed hotel voor drie sterren

Fam.wolter
4-7-2016

Ola bermudas ligt dicht bij het strand en uitgaans gebied 10 min. Lopen naar magaluf bushalte voor het hotel vanwaar je voor een paar euro naar palma,en/of naar andere leuke plaatsen kunt gaan zodoende kun je zelf een goedkope exursie doen.wij hadden een luxe kamer op de 4 etage met uitzicht op de boulevaar en stukje zee na 11 uur nog ff met een drankje van de bar genieten van het bruisende palma nova het eten wat er in overvloed was smaakte goed genoeg keuze alleen het ontbijt was wat eentonig wat betreft snijwaren maar dit werd goedgemaakt aan de bar buffet waar men de gehele dag eten kon nemen wij hoefde daar geen gebruik van te maken omdat we gewoon drie x per dag lekker aten het personeel en het animatie team was niets teveel bij vragen hotel ola bermudas is ons kwa prijs/kwaliteit niet tegen gevallen wil je meer rust en nog meer luxe dan moet je een 5 sterren hotel boeken.ons is het goed bevallen tussen de gasten uit allen landen en pluimages

Geen topper

G
23-5-2016

Ligging erg goed, tegenover disco bar waar je veel last van hebt als je een kamer aan straatzijde hebt, kamer werd niet goed schoongehouden, erg kleine badkamer, geen zitje op kamer, kamers erg gehorig, veel kabaal in trappenhuis (met heel klein liftje) en gangen, zware deuren die dichtslaan. Het zwembad gaat pas om 9 uur open, staan in de rij om handdoeken neer te leggen, veel ligstoelen maar te weinig ruimte, klein zwembadje. Veel Engelsen en Fransen. Ik zou dit hotel zeker niet aanraden (overboeking aangevraagd maar was nergens plaats meer touroperator.

Fantastische plek

adrie215
26-9-2014

Gezellig hotel , leuk personeel niets is te veel schone kamer en goed sanitair.

Manager heeft er goed zicht op , geen vervelend gedoe met handdoeken neer leggen bij het zwembad vanaf 09.00 uur mag je er terecht . Wel erg veel Fransen dus veel is in de Franse taal en entertainment is daar ook op gericht . Eten is er goed van alles wat en zeer smakelijk , ook daar geen geren je wordt keurig naar je tafel gebracht ook hier laat de manager geregeld zijn gezicht zien en eet regelmatig mee , dus een ingebouwde controle.

Leuke vakantie gehad 3 weken maar het verveelde ons geen moment en het strand is lekker dichtbij ,ook de winkeltjes en gezellige zitjes volop aanwezig .

Voor ons was het de eerste keer in Hotel Bermuda en is ons uitstekend bevallen , komen al 22 jaar op Mallorca en dit doet je goed .

Matig

Charlotte
14-8-2014

Qua ligging zit je hier goed, zeer dicht bij het strand, winkeltjes en restaurantjes. Helaas was het eten niet erg lekker, koud, smaakloos en weinig variatie. S' avonds vaak aanschuiven voor de eetzaal. Als je aan het zwembad wil liggen dan zul je heel vroeg moeten aanschuiven bij de terrasdeur. Om 9u gaat deze open en dan legt iedereen zn handdoek reeds op een ligstoel, het is ons niet gelukt hierdoor aan het zwembad te liggen. Verder is het zwembad erg klein en ondiep. Het hotel is vooral populair bij Frans sprekende toeristen. Animatie e.d. wordt vooral in het Frans gehouden. Badkamer piepklein, maar verder wel alles schoon. Personeel neutraal, hier en daar een enkeling die enorm vriendelijk is, de rest is erg nors. Drinken krijg je steeds in kleine plastic bekertjes, erg zonde voor het milieu plus het feit dat je steeds terug moet lopen naar de bar voor een volgend drankje. Er staan hapjes zoals chips (niet knapperig) kaas, ham en broodjes en koekjes. Kwaliteit niet super vers.

regelmatig overboekt

Martin en Adela
15-9-2011

het hotel op zich een fijn hotel als je tenminste aan de poolkant ligt daar is het s'nachts rustig maar lig je aan de grote weg dan word je s'nachts lekker wakker gehouden door Joe's bar deze is overduidelijk aanwezig.

Het hotel is regelmatig overboekt en men word dan naar het Panama hotel gebracht waar alles zeer slecht is,op de kamer nà.

Voor de rest is Bermuda een prima hotel het eten is redelijk en de accomodatie is goed schoon en ook het sanitair en de kamers zijn goed schoon.

De loopafstand naar het strand is ca 5 minuten ook zowel het bruisende uitgaansleven begint daar.

M.b.t. het strand dat is zeer schoon en goed voorzien van faciliteiten en zeer zeker aan te raden.

Ook zijn er direkt tegenover het hotel busverbindingen naar Magaluf,Santa Ponsa en Paguera en het western waterpark ligt op ca 5km van het hotel,

Zeker doen:bezoek Katmandu dat is zeer zeker een aanrader en voor de dames is een dagje uit naar Paguera om te shoppen zeker aan te raden

Groetjes

M.Keilhauer

Prima hotel!!!

Ineke Peeters
6-6-2011

We zijn met een groep van 10 personen een hele week in dit hotel geweest en waren verbaasd over maar 3 sterren. Het hotel was geweldig, de kamers groot en super gepoetst, heel leuk personeel, animatieteam is erg enthousiast, heeeeeeeeerlijk gegeten van diverse bufetten, mooi zwembad en vanuit het hotel meteen naar de boulevard, het strand en de winkeltjes. Goede busverbindingen met haltes voor de deur. Banana Joe ligt aan voorzijde en daar heeft niemand last van gehad!!! Wij geven unaniem dit hotel een vierde ster erbij!!!

Heerlijk en mooi strandhotel

Sharon
20-8-2010

Wij zijn met onze kinderen van 7 en 1, 11 daagjes geweest en hebben echt een super tijd gehad. Strand en boulevard om de hoek, veel winkeltjes. Het eten was heerlijk (veel keuze) vooral de toetjes waren ook erg lekker, hotelkamer schoon.

enige nadeel was de hele kleine lift, paste je net in met een buggy. Zwembad was mooi, met genoeg ligbedden en een pluspunt was dat er de hele dag een badmeester zit. En het animatieteam was ook leuk elke dag wat te doen.

En bij ons vertrek (wij werden s'ochtens om 06.00 opgehaald) stond er voor ons een ontbijtje klaar.

We komen zekers terug.

Erg mooi hotel!

Cindy Wijnbergen
4-8-2010

We zijn in juli 2 weken op Mallorca geweest! En hebben totaal geen spijt van onze keuze voor dit hotel! Erg mooi, schoon en vriendelijk personeel. Het zwembad was ook heerlijk al heb je de zee natuurlijk om de hoek met een erg mooi zandstrand!

Het eten in het hotel was lekker maar naar 2 weken ook wel genoeg. Er was veel afwisseling maar het smaakte allemaal een beetje hetzelfde.

De kamer was ook erg mooi, wij zaten aan de kant van de bar banana jo. Uit voorzorg hadden we maar oordoppen gekocht maar dat was dus echt nergens voor nodig, je hoort er niks van!!

Een mooi hotel waar wij zeker naar terug zouden gaan!