Zoover

Matig

Afschuwelijk

Fam. Bosch
12-11-2018

Zeer onvriendelijke ontvangst door de vrouw van de eigenaar. We kregen niet de plek, die we hadden gereserveerd. We werden pal naast het toiletgebouw gezet. Na lang aandringen werd een andere plek gevonden. Na een week moesten we opnieuw verkassen. De manier waarop we te woord werden gestaan was zeer klantonvriendelijk.

De hygiëne was er gewoonweg niet. 's Morgens werd er wat water overal gespoten. Dat was het dan. Aangekoekte troep in de douches bleef drie weken lang zitten. Het chemisch toilet was echt een ramp. De ijzeren deur ging maar voor de helft open, overal poepresten en een enorme stank.

Gelukkig was het strand vlakbij.

We hebben heel wat mensen gesproken die hier al jaren kwamen. Allemaal gaven ze aan dat door de andere leiding het dit jaar een puinhoop was. Een echte afrader dus!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Helaas, maar nooit meer...

Martijn
21-8-2018

Sinds dit jaar nieuwe eigenaar en dat is alles behalve een vooruitgang.

Ontvangst was slecht, de schriftelijk overeengekomen kampeerplaats mochten we niet op staan, maar achteraf op een plekje welke klein en onveilig was. (vlakbij bij publieke BBQ plaats, opslag van losliggende materialen)

Na aandringen en dreigen met vertrek en geld terug eisen werd dan toch de campingbaas erbij gehaald. Ook die gaf direct aan geen andere plek beschikbaar te hebben. Na veel doorzetten konden we toch opeens op de door ons gereserveerde plek staan. (voordeel dat ik de taal machtig ben denk ik)

Eenmaal geïnstalleerd bleek het sanitair vreselijk achteruit gegaan. Het was smering, stonk en zat vol met rioolvliegjes. Defecte douches (loshangende douche) welke eenvoudig te repareren zou zijn, werd niet gerepareerd. Na 23.00u mocht er niet meer gedoucht worden en het sanitair werd grotendeels afgesloten na 23.00u.

Dankzij gezellige buren toch leuk gehad...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Vreselijk

Sandra
19-8-2018

Deze camping is écht geen aanrader. Heel vies sanitairgebouw. De toiletten hebben vaak geen toiletpapier en het is eigenlijk te vies om de deuren aan te raken. Ook de douches zijn vies. Ze hebben een keiharde straal wat zeer doet. Ook geregeld geen warm water. Kinderruimte om te douchen is ronduit smerig. We hebben onze dochter van 2 met veel pijn en moeite iedere dag gedoucht. De waterstraal deed haar zeer. Het zwembad was héél vies. Er hing ook een vieze geur en het water was troebel met veel haren. We zijn er 1x geweest maar vonden het te smerig voor onze dochter. Het kunstgras bij het zwembad was erg vies. Daarnaast tot diep ik de nacht veel geluidsoverlast. Alleen maar Fransen op de camping dus geen animatie voor buitenlandse kindjes. Weinig kinderen wat een gemis was voor onze dochter. De medewerkers waren ronduit onbeleefd. Strand op loopafstand; dit was het positiefste van de vakantie. We zijn eerder vertrokken. Niet heengaan!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer

hasa
16-8-2018

Het strand was heel mooi, de campingplaats ook. Helaas moet je hier niet heengaan als je geen frans spreekt want ze willen niet in het engels met je praten, de beveiliging is heel bedreigend en praat ook niet in het engels, helaas ondervonden door een misverstand, en uiteindelijk de camping in het midden van de nacht te hebben moeten verlaten waarom is ons niet duidelijk geworden omdat ze alleen frans tegen ons praten en niks wilden uitleggen in het engels.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk maar vieze douche en wc

Familie Nijhof-Stam
5-8-2018

Wij zaten 3 weken achtrerin met onze 2 dochters op nr J351, een geweldige plek, geweldige locatie en vlak bij het strand. Na 12uur muisstil en overdag erg gezellig en lekker en betaalbaar eten op het terras.

Erg jammer dat het sanitair niet tot erg slecht word onderhouden, de vloer en wanden waren te smerig om aan te raken dus ogen dicht tijdens het douchen en slippers aan :-)

In de laatste week werd er met een primitief hogedrukspuitje zonder zeep ingezet.

Tip voor de nieuwe eigenaar? --> neem zelf een douche of ga eens naar de wc en schoonmaken doe je met zeep of nog beter; stoom.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Vervallen glorie!

Yvonne
31-8-2017

Het zwembad was op het oog mooi maar erg vervallen en gevaarlijk. Het sanitair was vreselijk vies, de schoonmaaksters gebruikte het sanitairgebouw vanaf een uur of 5 als kantine...Na een etentje in het restaurant kreeg ik buikgriep en ik was niet de enige. Pluspunt wel dicht bij de zee.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping met grote plekken.

M. Siemerink.
4-9-2016

Mooie camping ideaal gelegen om leuke uitstapjes te maken. Serignan zelf stelt niets voor maar het dichtbij gelegen Valras Plage maakt veel goed. Grote plekken zodat je ruim de caravan en tent neer kunt zetten met daarbij een bijzet tent en ook nog eens de auto. Personeel is erg vriendelijk. Nadelen zijn er zeker ook zoals de wifi 30 euro voor 24 uur en dan nog slechte verbinding en de slechte schoonmaak van het sanitair 2 x per dag en dan alleen maar afspoelen met water. Leuk voor 1 keer zeker niet weer

Prima vakantie..maar komen niet meer terug!

marion
13-8-2016

Deze camping is vooral geschikt voor ouders met oudere kinderen.

Wij stonden 1 nacht voor in op de camping. Daar was het een enorme herrie van muziek en jongeren. Gelukkig konden we overgeplaatst worden naar een plekje wat verder.

Wij hebben kinderen in de leeftijd 2 en 5 jaar en voor deze leeftijd is er geen entertainment. We dachten dat er minidisco zou zijn maar dus niet.

De toiletgebouwen waren vaak vies en werden vaak alleen schoongespoten. Ook is het erg donker als je aan het douchen bent.

We hebben verder een prima vakantie gehad maar komen hier niet meer terug.

Super leuk!

Bea
1-8-2016

Leuke camping,..

Ruime plekken

Vriendelijke ontvangst bij de receptie ..(margaret thanx!!)

Strand is 10 minuten lopen

Zwembad is prima... Bij de peuterbadjes een vervelende vloer, pijnlijke steentjes.

Sanitair prima, wordt schoongenaakt.. Alleen laten de mensen t zo beroerd achter..

De regio is eind juli heel druk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Mooi gelegen camping aan zee.

Fam sijben
24-8-2015

De locatie van deze camping is erg goed. Op loopafstand van een mooi strand.

Camping is groen en er is voldoende schaduw. De zwembaden zijn gevarieerd (peuter clown badje, een iets dieper kleuter apenbad en een groot volwassen zwembad. De baden liggen niet afgescheiden in een zelfde hoek, dus met kleine kinderen heb je weinig overzicht.

Lekker vers brood !

De plaatsen zijn voldoende ruim en er is goede groen scheiding.

Jammer dat er geen echte animatie is. Een keer iets waargenomen maar geheel in het Frans. Er is 1 speeltuintje maar dat ligt vol in de zon.

Sanitair is ondermaats. Structureel koude douches en toiletten zijn vies.

Camping mist sfeer voor kleine kinderen.

Camping is zeker niet verkeerd maar met kleine kinderen (die van ons zijn 8,6 en 3) zou ik iets anders zoeken.