Zoover

8,1

Super

M
6-6-2019

De kamers zijn erg schoon. Complimenten voor de schoonmaaksters. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

voor herhaling vatbaar

Klaas van den Berg
15-5-2019

lekker eten

nette kamers.

matras kon iets steviger

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Een aanrader vooral voor gezinnen.

JK
6-5-2019

Mooi appartementencomplex met een prima ligging. Ietwat verouderde appartementen maar wel schoon. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Erg gevarieerde buffetten van uitstekende kwaliteit.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heel fijn aparthotel wij komen terug!

Familie Verhoeven
5-5-2019

De eerste week na de opening waren wij in dit hotel of eigenlijk appartementen complex met de faciliteiten van een hotel.

Wat een geweldig verblijf hebben we gehad. Wat een ideale ligging heeft ciudad laurel. Ideaal gelegen t.o.v. het strand, boulevard en winkelcentrum.

Echt een heel leuk plaatsje. Heel fijne wandelboulevard. En je kunt er ook net zoals ons 4 persoons familie fietsen huren waarmee je heel de boulevard af kunt fietsen erg leuk.

Het hotel zelf is ook echt geweldig. Wel ouder appartement maar heel erg schoon. Elke dag wordt er schoongemaakt en handdoeken ververst.

Het zwembad is niet heel groot. Maar dat maakt dat het hotel knus aanvoelt.

In de week dat wij er zaten zaten er bijna alleen maar Nederlanders erg gezellig.

Het all in concept is ook erg goed. Het eten is erg vers en de tapas die ze elke middag en avond hebben zijn erg lekker.

De drankjes zijn uit automaat ook de cocktails dat is minder.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Qua prijs een goede accommodatie

Johan K.
4-5-2019

Het is een keurige appartementencomplex bestaande uit meerdere gebouwen. De prijs / kwaliteit verhouding is goed. De appartementen, zwembaden en de gebouwen zijn schoon en netjes. Heel erg geschikt voor een gezin. Het eten is niet bijzonder maar verder wel goed. De animatie is Duits en niet bijzonder. Voor een vakantie van een week is het goed verblijven.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Prima complex voor een leuke prijs

Hendriksen
1-5-2019

Tijdens de eerste openingsweek na de winterstop verbleven we in dit complex. Alles was erg netjes en schoon. Het eten gevarieerd maar kan beter qua warmte en kwaliteit en als je wat later kwam kon bijvoorbeeld het stokbrood of fruit op zijn en werd dat naar mijn idee niet meer bijgevuld. Geen gezellige eetzaal (maar waar is dat wel bij All Inclusive). Prima zwembad met (in mei) voldoende en prima ligbedden. Ik vraag me wel af hoe dit in het hoogseizoen is. In tegenstelling tot veel recensies, waren er nu juist bijna alleen maar Nederlandse gezinnen. De kinderen trokken naar elkaar toe en vermaakten zich goed. De appartementen zijn niet groot maar ook weer schoon.

Het plaatsje en strand is op loopafstand (10 minuten) maar wij misten daar de gezellige terrasjes en goede restaurantjes.

Heerlijk voor een weekje ertussenuit. Aardig personeel. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

zeer goed vooral het eten voor elk wat wils

tineke moed
1-12-2018

dit was een goed hotel lekker eten en elke dag en avond animatie zeer goed

Gereisd Met vrienden in september 2016

Heerlijk!

Daniële
23-9-2018

Heerlijke accomodatie! Prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, goed gevarieerd eten, fijn zwembad, prachtig onderhouden tuinen. Inderdaad veel duitsers maar totaal geen last van. Geweldige boulevard ( ca 10 min. lopen). Mooi opgestelde appartementenblokken. Leuk animatieteam. Genoeg te ondernemen maar ook de rust kun je opzoeken. Afstand strand ca 600 meter. Dikke aanrader! Jammer dat er altijd mensen zijn die niet tevreden kunnen zijn. Iedereen kan bedenken dat je voor super deluxe vakanties meer geld uit moet geven! Respect voor het hardwerkend personeel! Dit hotel heeft drie sterren maar vijf had ook niet misstaan!

Gereisd Met partner in september 2018

Leuk park op een lekkere lokatie waar veel te doen

Ering
31-8-2018

Erg goed vakantiepark. Veel gezinnen met jonge kinderen in augustus. All inclusive was ook goed. Schoonmaak van de kamers was goed en de meeste personeelsleden waren vriendelijk. Er is een jong Duits animatieteam dat erg enthousiast is en dat ontzettend veel organiseert. Alles is wel in het Duits. Er is deze zomer 1 meisje in het team dat Nederlands praat. De sportschool is niet groot en er zijn apparaten die stuk zijn en die in de tijd dat wij er waren (2 wkn) niet gerepareerd zijn, dat is wel jammer. De speeltuin moet ook vernieuwd worden, maar vlakbij het park is een andere speeltuin. Wij hadden een heerlijke rustige kamer, maar je hebt ook kamers aan een weg. Erg leuk peuterbad met watertoestellen en een glijbaan en er hangt een hele grote emmer boven die regelmatig geleegd wordt en dan ontstaat er een splash.

Het eten was goed heet wat heet moest zijn er er wordt steeds bijgevuld en op bakplaten live cooking gedaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gezinshotel, geen idee waarom mensen zeuren..

Chantal de page
6-8-2018

Ik zit nu letterlijk op het terras in het hotel naar de animatie te kijken. Ik zie zoveel mensen zeiken over het animatie, ondanks deze Duits is doen ze veel moeite voor de andere culturen en betrekken zowel kind als oudere. Eten is niks op aan te merken, alles gloeiend heet, wat zeuren mensen zeg.. toetjes staan er vollop en de bediening loopt de benen onder hun lijf vandaan. Receptie is gewoon Engels sprekend en vooral de kamers zijn erg groot en vooral schoon.

Ligging is erg fijn! Plastic bekers overdags en savonds glazen. Zwembad opend om 08:00 en er worden geen bedjes gereserveerd, erg fijn!! Een hotel vol met gezinnen. Zwembad is redelijk groot maar mocht groter. De snacks smiddags is niet super veel, gewoon een tussendoortje.. Traplift in het zwembad, pluspunt! De mensen die op dit hotel, voor deze prijs afgeven, moeten €500 meer uitleggen en naar een resort vertrekken. Groetjes uit beda.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018