Zoover

Hotel Sueno Beach Side

Geen 5 sterren meer

MMB
5-5-2019

Voor de 7e keer hier geweest. Grote achteruitgang wat betreft personeel, service. Grotendeels Aziaten die geen woord engels spreken. Schoonmaak kamers echt slecht of werd gewoon niet gedaan, geen badjassen of geen toiletpapier. Losse stopcontacten.Airco werkte niet, kachel wel. Eten was goed maar veel hetzelfde en het vernieuwde restaurant was onoverzichtelijk en flink onderbezet waardoor je altijd aan een vieze tafel zat als je al een tafeltje kon vinden en lang op je drinken kon wachten. Wi-Fi waardeloos. Klachten besproken met guestrelations. Werd heel serieus genomen maar geen verbetering gemerkt. Zwembaden waren zoals altijd even goed evenals de eet straat. Pier was nog in aanbouw en animatie begint 1 Mei, jammer aangezien de meivakantie hier vroeg valt. Kortom Sueno is me dit jaar erg tegengevallen en dit alles door onderbezetting, zo jammer van dit eens zo perfecte hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastisch.

Moniek
4-5-2019

Sueno beach is een ruim opgezet complex.

Voor ieder wat wils. Of je nu jong of oud bent. Ligt direct aan het strand met een pier. Helaas hebben wij deze niet af gezien.

Zou 1 mei klaar zijn maar 3 mei was hij nog steeds niet af. Kamers zijn netjes, schoon en ruim. Service aan de receptie is goed en snel, Spreken prima Engels. Echter het personeel wat in de bediening werkt is veelal Aziatisch en spreekt niet goed tot geen Engels.

Buffet was heerlijk.

Personeel werkt erg hard maar komen handen te kort. Waardoor tafels soms nog vol staan terwijl er nieuwe gasten komen eten.

Voor uitstapjes is het de moeite waard om even te kijken bij alladin op het strand. Is een stuk goedkoper dan in het hotel.

Wij zijn gaan raften via hem. Tip neem waterschoenen mee.

Avond shows zijn mooi, en er wordt echt geprobeerd om er een gezellige boel van te maken.

Kortom dit hotel is een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit meer

Jacqueline
26-4-2019

Hotel is geen 5 sterren waard! Wij komen al 20 jaar in Turkije, maar dot hotel is zeker geen aanrader. Personeel is Aziatisch, spreken geen Duits, Engels of Frans waardoor communicatie zeer moeizaam verloopt. Personeel erg onvriendelijk. Hygiëne is zeer matig; geen Turkije waardig. Aanbod eten was wel goed. Dit hotel zullen we zeker nooit meer boeken!!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig

prissy
18-12-2018

Voor de tweede keer deze zomer Sueno Beach Side geboekt. Ditmaal een villa aan het water. Het was geweldig!!. Personeel bij de bar van de villa's is erg aardig en werkt snel. Ook het overige personeel van Sueno is erg behulpzaak en werken erg hard voor hun geld. Geef ze af en toe wat fooi, want dat verdienen ze echt.

Het eten in alle restaurants is echt geweldig. Voor iedereen is er wat bij. Ook zijn er op verschillende avonden thema buffetten.

De shows waren nog steeds goed, alleen niet meer zo spectaculair als het jaar ervoor. Wat wij jammer vonden was dat de disco op de pier er niet meer was. Dat bracht echt een leuk sfeertje met zich mee. Ten opzichte van vorig jaar waren er minder turkse mensen en meer russen. Het hotel is net als vorig jaar super schoon. Zelfs de toiletten bij het zwembad.

Sueno blijft voor ons het beste hotel in SIDE.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Wel terug gaan!

Cheng Kam Tong
17-11-2018

Allemaal goed, hotel is een beetje oude, kamers zijn tijd wat renovatie gaan doen, vriendelijk personeels .

Gereisd Met partner in november 2018

Volgend jaar weer !

Super
28-10-2018

Gewoon een heel goed hotel! Groot en erg druk in het main restaurant maar er zijn genoeg andere eetgelegenheden mocht je daar geen zin in hebben. Grote zwembaden atijd plek overal gratis wifi zelfs op het strand goed warm eten en geweldige shows .Dolmus en taxi stopt voor de deur . 10 minuten naar Side en 10 minuten naar manavgat of kumkoy . En ja er zijn veel russen maar dat is in heel Turkije zo. Heb er geen problemen mee gehad .Het is gewoon Top. Alleen de kamers zijn nodig aan een opknapbeurt toe .

Mooi hotel

Anne
3-10-2018

Voor de 2e keer naar Sueno Beach geweest. Wij hadden opnieuw een familiekamer geboekt met 2 slaapkamers. De kamer is van alle gemakken voorzien echter de schoonmaak laat de wensen over. Het eten is goed en bied voor ieder wat wils. Over de service zijn wij totaal niet te spreken. Als je aan een ‘vies’ tafeltje gaat zitten dat schoongemaakt moet worden moet je zelf het personeel aanspreken om alles te komen afruimen. Uit zichzelf gebeurd dit niet. Personeel hangt er maar wat bij en een glimlach kennen ze niet. De zwembaden zijn mooi en heel schoon, dit geld ook voor het strand. Houd er rekening mee dat het hotel vol Russen zit! In de maand september en oktober komen er Russische voetbalclubs waardoor de rust nogal verstoord kan worden. Wij hebben een fijne vakantie gehad maar voor ons was dit de laatste keer In dit hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Jammer van het gedrag van zoveel Russen

Hay
29-9-2018

Op zich een goed hotel.

Kamers zijn wat gedateerd.

Prachtige zwembaden, mooi strand mooie pier.

Mooie goed onderhouden tuinen.

Mooi glijbanen park.

Jammer van het asociale gedrag van de Russen, schreeuwen, dronken en overal voorkruipen, het personeel doet hier niets tegen, waarschijnlijk omdat ze het niet mogen van het management.

Aanrader

Let
11-9-2018

Ten eerste wil ik vermelden dat het een aanrader is. Zonder te twijfelen kan men het boeken en volop genieten. Voordat we er waren, hadden we getwijfeld, maar het bleek de beste keuze te zijn. Ondanks het hotel druk en groot is, merk je er niets van. Elke gast heeft wat te doen. De gasten hoeven niet te wachten wanneer ze iets willen. Het personeel verdient hier zeker een respect aangezien ze goed bezig waren en nog met een glimlach. Wij hoeven volgende keer niet naar een ander hotel te zoeken het wordt weer Sueno Beach Side.

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch kinderen willen volgend jaar weer

Rachel
30-8-2018

Wij zijn hier verbleven van 16 t/m 24 augustus. Voor ons wat het hotel perfect. De kamer was ruim en netjes in orde, ook schoon. Het eten was goed, en ook gevarieerd. Het zwembad was leuk en de kids vonden het aquapark met de glijbanen geweldig. Er is voor de kleine kinderen ook een apart kinderbad met zeer leuk speeltoestel erin. Ze hebben ook een waterparkje waar fonteintjes staan enzo zelfs dat vonden mijn jongens van 11, 9 en 8 leuk. De Kidsclub zijn ze niet naar toe geweest, maar wat ik heb gezien was daar ook heel veel te doen. We hebben ook paar shows gezien en die waren ook allemaal leuk om te zien en goed. Ze hebben ook een kleine kermis erbij die tegen betaling is maar je kon 15 ritjes kopen voor 12 euro. Vanuit het hotel kun je ook naar het strand gaan waar ze een pier hebben met bar. In het hotel lopen ook katten rond maar daar heb je helemaal geen last van. En amper Russen gezien.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018