Zoover

7,8

Leuk... typisch P&V

Familie Mestreech
21-7-2012

Typisch appartementencomplex van P&V. Eenvoudige maar nette appartementjes. Kleiner park met maar een klein supermarktwinkeltje. Gezellig terras met een mooi maar klein zwembad, zeker als het complex druk bezet is. Mooie zandstrandjes op ca. 10 minuten afstand met de auto. Reus is een mooi stadje in de buurt. Het (water)pretpark Portaventura is ook leuk om te bezoeken, tot 12 uur s'nachts open. Barcelona is ca 130 km.

mooie appartementen

laura
24-8-2011

Erg mooie appartementen, netjes ingericht en alles is schoon.

In een rustige omgeving.

De glazen gingen wel erg snel kapot (hadden alle apartementen last van) en de vaatwasser maakte niet alles helemaal schoon maar verder prima.

mooie tuin bij het complex waar kinderen kunnen spelen en het zwembad is ook netjes en schoon. ligbedjes bij het zwembad die je gratis mag gebruiken.

Helaas wel een stukje verder van het strand.

prima vermaakt!

Ideale vakantie als je met de auto bent

van waardenburg
11-8-2010

Moeilijk te vinden park. Auto is een MUST. Voor kleine kinderen tot 10 jaar is dit een leuk park, schoon zwembad met badjuf, animatie savonds (elke avond hetzelfde). Voor oudere kinderen raden wij dit park niet aan, behalve het zwembad zullen deze zich gauw vervelen. Het appartement is schoon en netjes, kleine keuken, waterkoker, koffieapp, magnetron,slaapbanken,

Met de auto is salou en cambrils voor de stranden makkelijk te doen.

Barcelona ligt 100km verder, met de auto min. 2 uur (let op alle tolwegen die je 5x tegenkomt vv).

Groot nadeel is dat dit park franstalig is. Het personeel (op de receptie na) spreken geen engels, alleen frans en spaans. Weinig nederlanders.

Openbaar vervoer is redelijk te doen maar met kleine kinderen af te raden (vanwege de afstanden). Wij zouden hier niet zo snel meer heen gaan want

je zit wel erg afgelegen. De omgeving is wel erg mooi, je kan met de auto de bergen in en de rivier de ebre over.

wij waren hier met kinderen van 7 en 18 jaar.

2008

Dicht bij het strand, maar geen massatoerisme

Annemarie
10-9-2008

Mooi en rustig gelegen vakantiepark. Ruime appartementen met vaatwasser, magnetron en veel kastruimte. Leuk zwembad en klein speeltuintje voor de kinderen. Buffet in het restaurant staat niet geheel in verhouding met de prijs, dus raadzaam om buiten het park te eten. Dichtbij strand en bovendien veel te ontdekken in het achterland (Ebro-vallei). Wel auto nodig.

2007

In september 2006 2 weken en in juni 2007 3 weken hier van

Hans en Plony
19-8-2007

In september 2006 2 weken en in juni 2007 3 weken hier doorgebracht.

Mooie appartementen van alle gemakken voorzien zoals een magnetron en vaarwasser tevens een ruime slaapkamer met plentie kastruimten.

Wijzelf zijn er met de auto naartoe gegaan want die hebt je wel nodig voor de boodschappen.

Echt iets voor rustzoekers en golfliefhebbers.

Als je naar het strand wilt dan pak je even de auto.

prima verblijf gehad, goede ligging, mooi complex, prima

willem
7-5-2007

prima verblijf gehad, goede ligging, mooi complex, prima appartement, leuk zwembad. auto noodzakelijk om naar de stranden en/of achterland te gaan. jammer van de vliegen rond het zwembad, dit kan aan de tijd van het jaar gelegen hebben maar wel irritant. op het strand was het beter vertoeven, vooral miami beach vonden wij leuk, lekker rustig en schoon strand.

wij hebben in september 2006 3 weken hier gelogeerd, leuke

riet
14-3-2007

wij hebben in september 2006 3 weken hier gelogeerd, leuke appartementen, heel rustige omgeving pal naast de golfbaan. Wel moet je een auto ter beschikking hebben want openbaar vervoer is er bijna niet en het ligt toch wel vrij afgelegen van de dorpjes.

Wij hebben alweer geboekt voor 2007 want er is nog genoeg te zien in het binnenland.

Gereisd anders in maart 2007

Wij zijn in juli 2006 2 weken in Bonavista geweest

Familie Franken
17-1-2007

Wij zijn in juli 2006 2 weken in Bonavista geweest. Het is een Pierre et vacances residentie. Appartementen zijn redelijk ruim, keurig netjes maar niet superdeluxe.Personeel kan alleen spaans en frans en er komen voornamelijk franse gasten.

Na eerste week de beloofde schone handdoeken en lakens 's avonds laat nog moeten vragen aan een toevallig passerende medewerke.Gelukkig spreek ik vloeiend frans anders was het een probleem geworden.Verder is het wel mooi gelegen met prachtig zwembad, maar toch weer vechten voor een plaatsje. Wij gingen dus naar het schitterende strand "platja Cristal" daar is ook een gezellig strandtentje. Het ligt inderdaad vrij geisoleerd en de weg ernaartoe is een giller maar als je van rust houdt geen probleem. de omgeving is weinig spectaculair. Wij hebben het er echter wel prima naar de zin gehad en de kinderen (6 en 2) ook, wel weinig nederlandse vriendjes

2006

Verblijf: 9 sept - 23 sept 2006 Behalve de ligging aan is

Hans
1-10-2006

Verblijf: 9 sept - 23 sept 2006

Behalve de ligging aan een golfbaan is er absoluut niets in de directe omgeving. Zonder auto ben je feitelijk aan je appartement gebonden. Miami-Playa ligt op ca 5 km. afstand maar de weg is (groten)deels erg slecht.

Wandelmogelijkheden zijn zeer beperkt.

Bijzonder rustig en (gelukkig) slechts enkele Nederlanders. De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend, als je de afwezigheid van nagenoeg alles in de omgeving buiten beschouwing laat.

De mini-market op het complex verdient die naam niet. Een zeer klein assortiment en regelmatig oud tot zeer oud stokbrood.

Het verdient aanbeveling om eventuele boodschappen te doen in een hypermarket (info bij de receptie in een klapper - Uitstekend!)

Wij zaten er in de periode 27 mei t/m 10 juni 2006, de nr.

John en Esther
24-6-2006

Wij zaten er in de periode 27 mei t/m 10 juni 2006, de drie kamer appartement nr. Baladre 002. Wij zaten beneden en hadden onwijs mooi uitzicht en het complex ziet er in het geheel ook heel mooi uit maar vanaf de "straat" moest je wel twee trappen naar beneden met kinderwagen. De appartementen zien er van binnen mooi en compleet uit. Het zwembad is redelijk groot maar wordt niet verwarmd en is dus altijd best wel koud. Wij hebben 1 keer in het restaurant gegeten en dat was gewoon heel slecht. Brandalarm ging af om 07.30 uur en alle gasten waren natuurlijk wakker en iedereen liep rond maar niemand van het complex zelf.Om 08.00 uur kwam medewerkster van de receptie, zij heeft de meldcentrale kast gereset en dat was het dan ook. Ook waren de croissants die wij de eerste twee dagen besteld hadden oud en hard, was dus de tweede dag mee terug gegaan en de receptie heeft de bakker direct gebeld. Als je er naar toe gaat om Golf te spelen zit je onwijs goed,anders is er weinig tot niets te doen