Zoover

Appartement

Superbé

Ans Jansen
3-11-2018

Echt gezellig park, nette appartementen, goed onderhouden en schoon zwembad.

Aantal keer per week de mogelijkheid om eten te halen bij de receptie; bij o.a. een pizzakar, of Mexicaanse hapjes.

Ook is de bemanning bij de receptie uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Eenmaal hadden we overlast van mieren, dat werd direct opgepakt, en verholpen door een medewerker dmv een of andere spray.we hebben geen mier meer binnen gezien.

De omgeving is prachtig, je kunt alle kanten op, voor mooie uitzichten, leuke dorpjes, markten etc.

Ook supermarkten zijn er voldoende, enkele op loopafstand.

Wij,(mijn dochter, ik en de kleinkinderen van 9 en 12) hebben ons heel goed vermaakt.🙌

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Superbé!

Ans Jansen
5-9-2018

Heerlijke gemoedelijke sfeer, frisse moderne appartementen.

Zwembad erg schoon, met fraaie ligbedden en parasols.

En in de buurt van alles te bekijken\beleven.

Supermarkt op loopafstand.

Ideaal voor gezinnen.

Voor herhaling vatbaar!

Personeel bij de receptie vriendelijk en geduldig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

mooie omgeving

Ineke
20-8-2014

Heel rustig gelegen appartementencomplex in een erg mooie omgeving.

Op loopafstand van Montignac. Een prachtige natuur, mooie

middeleeuwse dorpjes, veel grotten en kastelen in de buurt.

Vriendelijk, behulpzaam personeel, dat redelijk Engels spreekt.

Sinds kort is er ook in de appartementen WIFI beschikbaar ( € 20 per week, voor 2 weken € 30 ). Vraag de receptie.je kunt daar ook elke dag vers stokbrood bestellen.

Overwegend Franse gasten en een paar Nederlanders. Geen disco of restaurant aanwezig. Onze dochter van 14 vermaakte zich toch goed.

Rechtstreeks bij Odalys geboekt; scheelde behoorlijk in de prijs!

Grotten van Lascaux 2 erg indrukwekkend; je boekt in Montignac en ze hebben ook een Nederlandstalige gids.Veel bezienswaardigheden hebben audiobegeleiding.

In de buurt grote supermarkten ( Montignac, Sarlat).

Goed complex,prachtige omgeving

Eduard en Jolande
19-9-2010

heel leuk appartementencomplex op 10 min. lopen van Montignac. Heel rustig gelegen met een omheind zwembad. Het hek is voor volwassenen moeilijk te openen, laat staan voor kinderen!

Een nadeel is dat er boven geen toilet is en dat de trap pal naast de badkamer ligt.

Dus met kinderen die 'snachts naar het toilet moeten is het lastig!

Verder hadden we een goed ingericht huisje met alles dat je nodig hebt( ook een koffie apparaat)

Het is een prachtige omgeving met de grotten van Lascaux zo ongeveer in de achtertuin.

We gaan beslist nog een keer terug.

mooie nette accomodatie

wim
10-10-2008

De appartementen zijn gelegen op een recent gebouwd vakantiepark. Het park is autovrij, wat het in-en uitladen van je bagage bemoeilijkt. Het park is netjes aangelegd en ook het zwembad nodigd uit om te gaan zwemmen. Bij de receptie spreken ze ook engels, dit terwijl er nagenoeg alleen maar fransen zitten. Het is er eigenlijk de gehele dag en avond rustig. Bij het park is voldoende parkeerruimte en de loopafstand naar het dorp is goed te doen. Door de recente bouw van het complex is de inrichting netjes en compleet te noemen.

Wij hadden een appartement voor 6 personen geboekt maar hiervoor krijg je eigenlijk alleen een extra slaapkamer. De slaapkamers en woonkamer zijn al aan de krappe kant voor 3 personen!

In de omgeving zijn voldoende dingen te bekijken en te doen. Ook in het dorp zijn diverse leuke eettentjes te vinden, zelf aan het water. De prijs/kwaliteitverhouding is goed en tel daarbij de nodige zonuren en je hebt er een leuke tijd.

Het park is van organisatie Odallys.

Heel mooi appartement in mooie omgeving

Andre Rikkert
4-8-2008

Le Hameau du Moutain ligt prachtig gelegen aan de rand van het mooie toeristische Montignac. De accommodaties zijn goed en luxe ingericht, rondom een centraal gelegen verwarmd zwembad. Door het mooie weer was het er goed vertoeven. Je leeft de gehele dag buiten en/of rond het zwembad. Het park biedt weinig andere activiteiten, maar in de omgeving is er volop te beleven. Zowel toeristische/historische als actieve bezigheden zijn er volop. De omgeving is er prachtig bergachtig, Montignac biedt leuke winkelstraten, restaurants, markt en organiseert ook diverse andere activiteiten (internationaal dansfestijn).

Prachtig nieuwe accomodatie prettige en vriendelijke is op

F.L.Dobbelaar
6-1-2007

Prachtig nieuwe accomodatie

prettige en vriendelijke ontvangst

omgeving is prachtig

mooi zwembad

geen auto,s op het terrein wel prima parkeerplaats

Gereisd Met partner in september 2006