Zoover
Hotel Plaza

Hotel Plaza

8,2

Goed hotel om Reykjavik vanuit te verkennen

Sacha
4-8-2010

Net, goed hotel midden in het centrum van Reykjavik. De meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand te vinden. Het hotel is verdeeld over meerdere panden ernaast en erachter. Hierdoor kan het een beetje een speurtocht worden door het doolhof van gangen om de juiste verdieping/verbinding te vinden om naar je kamer te gaan. De stijl van de kamers verschilt per pand. (was begin- en eindpunt van onze reis) Maar er was weinig op aan te merken. In het weekend is dit geen hotel om te overnachten. De herrie van de clubs tegenover het hotel houdt je wakker.

Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats. De (huur)auto kun je op de openbare parkeerplaats ten noorden van het hotel parkeren. Tijdens de avond en nacht gratis, overdag betaald. Of je zet de auto in een betaalde parkeergarage in de buurt, vooral in het weekend. Onze auto was 's nachts beschadigd door uitgaanspubliek, kostte ons eigen risico.

Er is geen restaurant in het hotel. Wel een ontbijtzaal met een aardige keuze aan ontbijtwaren.

Dit mooie hotel heeft geen restaurant; wel een ontbijtzaal

didi
22-9-2007

Dit mooie hotel heeft geen restaurant; wel een ontbijtzaal met een matige ontbijtkeuze.

Het ligt midden in het centrum met z'n levendigheidheid.

Gereisd Familie in juli 2007

We hebben hier éen nacht geslapen, alhoewel dit wel een Om

Ilse Kuipers
14-8-2007

We hebben hier éen nacht geslapen, alhoewel dit wel een hele korte nacht was. Om 5 uur 's morgens werden we met de flybus opgehaald voor onze terugreis. Wel gevraagd om op dit tijdstip nog te ontbijten. Dit kon wel, was alleen wel erg simpel (muffins en jus d'orange). Personeel was vriendelijk. De kamer was aan de kleine kant, maar de bedden sliepen lekker. De ligging is erg gunstig. Aan het rand van het centrum van Reykjavik. Het hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen. Je kon wel gratis gebruik maken van internet. Op de kamer kon je zelf koffie en thee zetten. Het douchen was wat minder; het water het een zeer sterke zwafelgeur.

Wij zijn begin april 2007 in dit hotel geweest

Kim
18-5-2007

Wij zijn begin april 2007 in dit hotel geweest. Het ligt echt aan een plein midden in het centrum, super centraal en je loopt zo overal heen. Heel net hotel, schoon, modern maar toch gezellig. Mooie kamers, vooral aan de voorkant kan je lekker naar buiten kijken, grote ramen. Bedden sliepen prima (zacht) Ontbijt was lekker en best uitgebreid. Voor ieder wat wils. Geen roomservice.Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. In Reykjavik mag je vrijwel nergens binnen roken.