Zoover

7,1

Voor ons niet meer

Alex
16-8-2019

Goed hotel niets over te zeggen.

Geen speelhal voor de kinderen ook niets voor de kids vanaf 11 jaar.

Muziek aan t zwembad enorm hard...

Het eten was goed gevarieerd maar wat wij heel erg vervelend vinden was vooral bij het ontbijt de mensen uit eigen land die er logeren die gooien de borden maar vol lopen je zowat omver net als ze bij het personeel deden die hun uiterste best deden alles bij te vullen...

Te weinig borden glazen en dan alles wat weg gegooid word echt zo veel...

Het personeel is super vriendelijk jammer dat de mensen uit eigen land zo dominant inhalig zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Pelstra
13-6-2019

Het is een keurig netjes hotel. Het personeel was super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is een puntje van aandacht. Wij zijn eind mei begin juni geweest en dan is het niet super druk. Daardoor werd het eten wat laat aangevuld. Maar verder zeker de moeite waard om terug te keren.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geweldig!

N
6-1-2019

Wij hebben twee weken onze vakantie doorgebracht in Atlas Amadil. Wat een prachtig, fantastisch mooi hotel. Goed eten, veel afwisseling met verschillende thema restaurants, voor ieder wat wils. Schone kamers, goed ingericht en zeer schoon. Vriendelijk personeel, waar niets te veel is. Een jong gek animatie team, activiteiten voor jong en oud. Het hotel is gelegen aan het strand, vanuit daar heb je een prachtig uitzicht over het strand. Er zijn twee zwembaden aanwezig een rustig zwembad en een zwembad met aquapark. Een echte aanrader, wij hebben alweer geboekt voor aankomende mei.

Gereisd Met partner in januari 2019

Nooit meer nooit meer

Nezha
27-7-2018

Wat een een vieze hotel,,

Alles is geen 2ster waard,,

Geen service

Niks voor kinderen , zelfs geen speel hal of zoiets 23:00 sluit alles, krijg je geen drinken meer, ook geen water,

Alle dranken uitpoeder mix en in plastic bekers,,

Alle servies en altijd vies,, geen vaatwasse denk ik, bah

Een hoop geld betaald voor niks

Voor ons nooit meer,,gratis ook niet,,bah bah

De fotos die op internet staan zie je niet terug daar,,

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad

Jeroen
9-6-2018

Ik begrijp de eerdere slechte beoordeling ook niet. Ik heb hier een prima vakantie gehad. Ik had een nette schone kamer. Het hotel ligt er verzorgd bij en het personeel is vriendelijk. Er is een mooie tuin waar het zwembad zich bevindt met poolbar en leuke glijbanen. Entertainment staff komt regelmatig bij je informeren of je het naar je zin hebt.

Het eten vond ik het niet heel bijzonder maar er is altijd wel iets van je gading. Je kunt naast het buffet ook nog gebruik maken van de drie a la carte restaurants waarbij je wel even vooraf moet reserveren en dan ook gelijk je menukeuze dient aan te geven.

De shop is duur, koop je souvenir liever op de enorme Souk. Voor het hotel staan taxi's, betaal voor naar de Souk nooit meer dan circa 15 dirham ook al vragen ze misschien 50. Vooraf afspraak maken over de prijs!

Wat was er minder: kamerdeur was erg gehorig en in de lobby speelt steeds dezelfde muziek.

De Spa vond ik geweldig!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Fantastisch 😃

Gabriël
14-4-2018

Het hotel was fantastisch ! Het was schoon, bedden waren goed, het personeel was vriendelijk en stond voor je klaar. Het eten was gevarieerd en erg goed. Je kan ook al a carte eten,maar dat moet je van te voren reserveren. Het hotel ligt op 35 min lopen van een grote souk ,dat is echt de moeite waard om naar toe te gaan.( er staan ook zat taxi s buiten om je naar de souk te brengen) Laat je dus niet afschrikken door de revieuw die dit hotel een 2 gaf 😒, ik snap daar echt niets van. Fijne vakantie en geniet, vier het leven!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Nooit meer!!

M saes
9-10-2017

De kamers en bedden zijn goed,

Maar het eten (diner) is niks!

In Duitsland te boeken als 5 sterren voor mijn gevoel 3 sterren zeker niet meer!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Leuk

Ahmad
15-8-2015

Eten was goed maar ze hebben geen witte reis , ze hebben meer brood en vlees

Goede servies en lieve staf , schoon , zelfde muziek geen gevarieerde muziek bij de zwembad en bij de activiteiten in het hotel , 4 ster , goed beveiligd , meer morokanse mensen dan europianen , Schoone hotel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit meer

DLC
17-9-2013

De kamers van dit hotel zijn niet alleen verouderd en vies, maar ook ronduit onveilig...De kwaliteit van het eten is ondermaats, alles was smakeloos en vaak ook koud (of net te warm bv. beleg). Het feit dat er weinig variatie is, kan dan wel enigszins typisch zijn voor een all-in vakantie bij een dergelijke bestemming, maar dan mag men voor de prijs die wordt aangerekend toch wel verwachten dat de producten van een goede kwaliteit zijn. Het kan daarnaast ook echt niet dat je geen koude frisdrank kan krijgen als all-in gast.

De bediening is over het algemeen vreselijk, wij moesten soms een half uur wachten om een drankje te kunnen bestellen bij de beach bar (daar een snack bestellen duurde zowaar nog langer).

Bovendien is het vaak veel te druk aan het zwembad doordat men de vijf glijbanen van het hotel naar niet-gasten toe voorstelt als een aquapark. Mensen van buiten het hotel die naar het "aquapark" kwamen, werden dan ook telkens voor all-in gasten bediend door het personeel.

fantastische locatie

Patrick Wout
9-4-2013

Verzorgd hotel, met een perfecte locatie aan het strand! Ik heb me prima vermaakt met mijn gezin!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013