Zoover
Aparthotel Palia Don Pedro

Aparthotel Palia Don Pedro

Aparthotel
7,4

Ons appartement was prima!

Yvon
3-4-2019

Het hotel is een beetje vergane glorie maar het eten was voldoende. Personeel niet echt klantgericht en nors. Elke dag lawaaierige entertaining bij het zwembad met veel Engelsen. Als je daar een appartement naast hebt, word je niet vrolijk.

Rustige buurt met 2 supermarkten en

prima restaurantjes.

Wandeling naar de zee is 15 minuten. In 20 minuten ben je in Las Galletas. Leuk stadje.

Je hebt er verder wel een auto nodig.

Wij hadden op het complex een privé appartement gehuurd en die kamers beoordeeld.

Gereisd Met partner in maart 2019

voor die prijs prima!

Bram en Annie
29-9-2016

Wat zitten mensen te zeiken over dit hotel? Wij zaten er een week in Januari dit jaar en hebben het prima naar ons zin gehad!!

Het hotel was prima, kamers wel wat verouderd, dat klopt!

Verder was het schoon, netjes, personeel uiterst vriendelijk!

Ik heb wel een tip voor de zeurders onder ons!

Leg er volgende keer 2000 Euro per week bij, dan hen je er het recht toe om te zeiken in het Hilton!!!

Bevredigend

Marcus Aurelius
18-1-2016

Geen druk toerisme hier. Beetje voorbij gestreefde buurt. Not the place to be. Heel lekker eten, maar de infrastructuur van het hotel laat te wensen over. Goede plaats voor een week om te wandelen. Op twintig minuten ben je goedkoop met de bus in Los Christianos voor de traditionele dijkwandelingen of shopping.

Gereisd Met partner in december 2015

Dit nooit meer

Cham Hillenius
5-12-2013

Aantal dagen geleden teruggekomen. Zeer luidruchtige asociale Engelsen aan de bar/entertainment. Heb ze hierop aangesproken. Ben vanuit het niets vanachter op mn oor/slaap neer geslagen. Receptie/beveiliging deed niets!!!!!!! Zelf ambulance moeten bellen, opgenomen geweest Nooit meer naar dit corupte vieze hotel met slechte service, niet goed voor je eigen veiligheid. Ook muizen en kakkerlakken in de kamer..

aangenaam hotel met vriendelijk personeel

marian en jans
1-12-2012

Aangenaam hotel met vriendelijk personeel. Geen overbodige luxe. Volgend jaar gaan we weer

Gereisd Met partner in november 2012

Helemaal niet verkeerd

Hardenberg
21-5-2009

Het appartement was heel erg mooi en groot en elke dag van top tot teen schoongemaakt. Het eten was ook goed te doen.

Wat hier staat hebben we niks van gemerkt!

Gereisd Met partner in april 2009

Valt allemaal best mee

Oetels
15-10-2008

Wij zijn net terug en ik moet zeggen na de recenties gelezen te hebben had ik echt zoiets van ooo nee he !! Door ons ingesteld te hebben van dit wordt niks viel het allemaal behoorlijk mee. Het personeel is vriendelijk en de kamers waren schoon met elke dag nieuwe badhanddoeken. Er zijn zoveel leuke restaurantjes in de buurt dat je voor het geld wat je betaald hebt best elders kan gaan eten voor een redelijke prijs. De Globetrotter is een echte aanrader. Wel een tip om een auto te huren bij GiGi. Je zit er heel centraal voor als je dagtochten wil maken. Het annimatieteam doet haar best om het leuk te maken maar als niemand interessen heeft.....houdt het voor hen ook op. Al met al geen aanrader om all inclusief te gaan. Alleen ontbijt zou oke zijn. Van een appartement zou ik niet vanuit gaan. Het is echt ingesteld om in het hotel te gaan eten. Ze zijn nog met renovatie bezig en doen echt hun best om er iets moois van te maken. Al met al viel het allemaal best mee,

Hotel zou onlangs gerenoveerd zijn maar dat is absoluut in

C Spinhoven
30-1-2008

Hotel zou onlangs gerenoveerd zijn maar dat is absoluut niet het geval. Kamers zijn echt uitgewoond. Geen spullen in de keuken, niet eens een glas. Geen water in de keuken, koelkast kapot. Stoelen kapot, eettafel gevaarlijk doorgebogen. Kluisje zat los in de kast,geen kastdeuren en de deur naar het terras kon niet op slot. 2e kamer niet veel beter. Kortom: geen aanrader!!

Na 11 dagen in dit complex ben je er behoorlijk op uit Het

Menno
28-8-2007

Na 11 dagen in dit complex ben je er behoorlijk op uit gekeken. Het appartement was redelijk, maar erg weinig kookgerei aanwezig. Er zijn spanjaarden die de hele zomer aanweizg zijn met de gehele familie en het nodig vinden om overdag en 's nachts erg veel lawaai te maken. Eena auto huren is wel een aanrader (Gigi rent a car is prima) aangezien de leuke restaurants op zeker 11 kilometer liggen. Restaurant Tijl op 500 m is echter wel de moeite waard. In Las Galettas is echt niets te beleven, alles is dicht of al heel vroeg gesloten. Over het algemeen niet echt positief.

Wij waren niet tevreden over deze accomodatie

Marrit
16-8-2007

Wij waren niet tevreden over deze accomodatie.

Van een 3 sterren appartement hebben wij andere verwachtingen. De inventaris was uitermate karig: er was geen koekenpan aanwezig, en geen kookgerei, een eitje bakken behoorde niet tot de mogelijkheden. Verder was er geen eettafel met stoelen aanwezig. Ook was er in de keuken geen prullenbak aanwezig (ondanks dat wij tot drie keer toe een kakkerlak in ons appartement hadden).

Verder is het balkon geen enkele keer schoongemaakt in de twee weken dat wij er waren.

Over de service waren wij ook niet zo te spreken, er werd geen moeite gedaan voor aanvulling van de inventaris of schoonmaken van het balkon.

Wat ons betreft is dit appartement geen aanrader.