Zoover

7,2

Veelzijdig familiehotel

Hans & Ria
27-10-2010

Leuke kennismaking met informatie, een drankje en andere gasten op de dag van aankomst. Wij herkennen niets van hetgeen hiervoor beschreven.Een nette kamer,

keurige grote badkamer, het hotel beschikt over een mooi saunacomplex met 2 sauna's, een stoombad en rustruimte / balkon. tijdens het onbijt werd het lunchpakket voor ons gemaakt. Het diner was iedere dag heerlijk, bij het ontbijt kun je aangeven welke van de 3 hoofdgerechten je voorkeur heeft! Er werd iedere avond gevraagd of men het hoofdgerecht al mocht serveren.

Kortom wij hebben hier een super vakntie gehad!

Wij gaan hier niet meer naar toe.

Maarten
11-8-2010

Bij aankomst kregen we kamer 42. Een hok met een bed en twee kale stoelen en een vies balkon. Hier geen genoegen mee genomen. De smoes was: Er zijn ook zo veel boekingen. We kregen daarna kamer 54; een verschil van dag en nacht. Grote kamer met twee prima makkelijk stoelen, een flatscreen TV, kluisje en grote badkamer met douche. Doorlopend balkon met de buren, dus niet echt vrij. Internet tegen betaling van € 3 per uur. In totaal drie uur afgenomen. All-inclusive. Ontbijt en diner redelijk tot goed. De koffie bij het ontbijt was prima.

De bediening ‘s-avonds was waardeloos. We hebben bijna de hele week meer dan een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Pas na klagen, met name op de laatste avond kwam het er aan. Als compensatie kregen we twee keer snaps, maar we hadden liever op tijd ons eten gehad.

Hotel aan de buitenkant sjofeltjes, ook het restaurant was niet om naar huis te schrijven. De receptioniste, die vankamer 42 had gegeven, stond meer aan de bar te roken dan te werken.

2006

Gasthof Danzer is een keurig familiehotel, waar het alles

Rien Heesakkers
8-8-2006

Gasthof Danzer is een keurig familiehotel, waar het personeel alles doet om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn ruim en schoon. De badkamer zag er prima uit. In het hotel is een zwembad en sauna aanwezig. De maaltijden zijn geen culinaire hoogstandjes, maar zonder meer goed. Elke dag kan uit drie hoofdgerechten worden gekozen.

Voor fietsers is het een prima omgeving. De Inn en de Donau liggen binnen bereik en in de omgeving kan eveneens worden gefietst. In het laatste geval moet wel met een heuveltje rekening worden gehouden.

Erg gastvrij,behulpzaam, ruime kamers,voldoende aan de van

Lineke
7-5-2006

Erg gastvrij,behulpzaam, ruime kamers,voldoende parkeergelegenheid aan de achterzijde van het hotel. Aspach is een klein dorpje waar niet zoveel te beleven valt, maar omgeving is prachtig.Er zijn kamers met en zonder balkon. Kamers aan de voorzijde liggen het gunstigst wat de zon betreft.

Kortom een heerlijk hotel, met hele leuke fietsmogelijkheden,fietsen kunnen binnen worden gestald.