Zoover
Appartement Borgo delle More

Appartement Borgo delle More

Appartementsterstersterster
8,8

Helemaal top! Prachtige locatie en veel extra’S!

Jacoba
1-8-2018

Alle voorgaande positieve reviews kloppen helemaal! Wij kwamen van een andere agriturismo ivm een rondreis, en wat een verademing was deze!

Keurig appartement in rustieke sfeer (wij zaten in het hoofdgebouw), maar voorzien van alle gemakken. Handdoeken incl, net als shampoo, föhn, lekkere bedden etc.

Muggen vielen (binnen) mee.

Verder uiterst gastvrije receptie, en prima opzet met een bar voor overdag voor kleine hapjes en drankjes, en alle ruimte om je eten eten en drinken te nuttigen rondom het zwembad.

Acquaviva heeft niet veel te bieden maar er is een coop en de trattoria D’Angelo is een absolute must. Wat een lekker eten!!

Andere tips zijn de thermale baden voorbij Montichello, en Montepulciano (echt een geweldig stadje!).

Kortom: de perfecte uitvalsbasis voor het verkennen van Toscane en Umbrië, en voor een heerlijke relax vakantie bij t zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige plek om je vakantie door te brengen!

Simone
14-8-2013

Borgo delle More is een heerlijke plek om tot rust te komen! Appartementen zijn gezellig ingericht en heel schoon! Je kijkt uit op het mooie Italiaanse Landschap met de vele zonnebloemvelden.

Faciliteiten: Prachtige, grote tuinen in het park waar je rustig met een boek kan zitten, maar ook mensen kan opzoeken en samen gezellig gebruik kan maken van de stenen barbecues.

Op het park is een wijnwinkeltje (met naast wijnen ook heerlijke pasta, verse pesto etc. te koop) en de bakker komt 's ochtends (behalve zondag) langs met een busje.

Het zwembad is groot, je kan er fijn staan (onze kinderen van circa 1.28m konden er staan) en er zijn genoeg ligbedden aanwezig. Een overdekt prieel waar je lekker kon lunchen 's middags.

Personeel is vriendelijk. Wasmachine aanwezig en elke week weer een stapel met schoon beddengoed/handdoeken.

Voor de kinderen speeltuintjes aanwezig.

Prima prijzen. Flexibel in de zomer met aankomst/vertrekdagen.

Voldoende supermarktaanbod.

Kortom: Fijn vertoeven!

mooi aangelegd

j. verhallen
20-8-2012

appartementen zijn relatief klein. Wij zaten daar temidden van een enorm hete periode (vaak tot 40 gr). Airco was bij te kopen, erg prettig.

Mooie groene grasvelden / planten rondom, helaas aanlokkelijk om op te voetballen als je 6 en 8 jaar bent, dat mag echter niet (begrijpelijk).

Zwembadhoogte is 90 cm aan het begin en vervolgens dieper, dus echte kleintjes kunnen er niet staan.

Rustige omgeving, rustig publiek.

Super, echt een aanrader

Nicolet
12-8-2009

Wij zijn hier met onze drie kinderen ruim een week geweest en verbleven in een driekamerappartement dat van alle gemakken voorzien was.

Het appartement had een superligging met aan de achterzijde een prachtige tuin met een fenomenaal uitzicht. Het zwembad was prima en heerlijk rustig en lag ook weer in een prachtige tuin. Deze accomodatie is ook perfect voor uitstapjes naar Sienna, Montalcino etc. Echt een aanrader voor mensen die houden van luxe, rust en Toscane!

Vriendelijke beheerders

Geweldige plek

Marc
27-7-2009

Prima verzorgd, niet al te groot complex in oude boerenhoeve. Appartementen zijn netjes en goed ingericht, en tamelijk ruim. Wij kregen een 2 kamer en 1 kamer appartement met tussendeur, omdat het geboekte 3 kamer appartement niet beschikbaar was.

Zwembad is niet al te groot maar ruim genoeg, voldoende plaatsen en schaduw rondom.

Heel goede plek, zowel om te luieren bij het zwembad als om uitstapjes naar de bezienswaardigheden van Toscane te maken. Geen animatie of vermaak, het is maar wat je zoekt.