Zoover

8,8

Prachtige locatie!

Heidy en Tim
22-8-2015

Prachtig gelegen, kleinschalig complex! Uitzicht over de Toscaanse heuvels, veel tuin! In eerste instantie kregen wij een appartement zonder balkon of zitje!!!! Daar schrokken wij erg van, maar gelukkig konden wij 3 nachten later ruilen en hadden wij een heerlijk balkonnetje bij ons verblijf.

Heerlijk zwembad met lekkere stoelen........prachtige omgeving. Montepulciano, op 10 min rijden; heeft ons hart gestolen! Veel mooie plaatsen in de buurt te bewonderen; Siena, Pienza, Cortona en Florence! Wij komen zeker nog eens terug in de Toscane!

Een TOP-vakantie!

Nooit weer

Tistan ter Riet.nl
24-11-2009

Geweest in Oktober 2009, echtpaar met dochter.

Locatie ligt ver van de oprit naar snelweg en van aantrekkelijke locaties af.

Borgo zelf is veel te volgebouwd. Doorgaande weg ligt pal om de borgo heen; app. verschrikkelijk gehorig. Bij aankomst op zondag was de receptie ondanks andere mededeling gesloten. Toegangsdeur tot app. was zonder hulp niet te openen. Op de borgo is verder geen enkele sociale controle, in stille tijden voelt dat erg onveilig.

Wij hadden ook nog de pech dat door lawaai van druivenplukmachines de hele week zelfs verblijven in de app. gepaard ging met oorverdovende herrie van maandagochtend 7 uur tot vrijdagmiddag 16.00 uur. Vragen hierover werden door personeel nauwelijks engels taal machtig, weggehoond; ze konden er niets aandoen. Wel extra betaling voor verwarming (7 euro per nacht), hond 50 euro en internet ondanks dat we uit ergernis een dag eerder vertrokken! Dit buiten de toch al forse 80 euro per nacht. Schandalig! Nooit weer, mijden deze locatie.