Zoover

8,8

Nooit weer

Tistan ter Riet.nl
24-11-2009

Geweest in Oktober 2009, echtpaar met dochter.

Locatie ligt ver van de oprit naar snelweg en van aantrekkelijke locaties af.

Borgo zelf is veel te volgebouwd. Doorgaande weg ligt pal om de borgo heen; app. verschrikkelijk gehorig. Bij aankomst op zondag was de receptie ondanks andere mededeling gesloten. Toegangsdeur tot app. was zonder hulp niet te openen. Op de borgo is verder geen enkele sociale controle, in stille tijden voelt dat erg onveilig.

Wij hadden ook nog de pech dat door lawaai van druivenplukmachines de hele week zelfs verblijven in de app. gepaard ging met oorverdovende herrie van maandagochtend 7 uur tot vrijdagmiddag 16.00 uur. Vragen hierover werden door personeel nauwelijks engels taal machtig, weggehoond; ze konden er niets aandoen. Wel extra betaling voor verwarming (7 euro per nacht), hond 50 euro en internet ondanks dat we uit ergernis een dag eerder vertrokken! Dit buiten de toch al forse 80 euro per nacht. Schandalig! Nooit weer, mijden deze locatie.

Fijne rustige plek

Fraggle Jet
3-10-2009

Een heerlijk stekje in een rustig gedeelte van Toscane. Zeer ruim complex met meerdere appartementen. Grote tuin voor gemeenschappelijk gebruik en ieder heeft zijn eigen balkon of terras. Ook een bbq voor gemeenschappelijk gebruik. Schoon mooi zwembad met ligbedden en er is prachtig uitzicht op de omliggende heuvels en wijngaarden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eén nadeel: niets is met de voet bereikbaar dus een auto is een must. Tip: restaurant Angelo in Acquaviva. Verder echt een aanrader!

Super, echt een aanrader

Nicolet
12-8-2009

Wij zijn hier met onze drie kinderen ruim een week geweest en verbleven in een driekamerappartement dat van alle gemakken voorzien was.

Het appartement had een superligging met aan de achterzijde een prachtige tuin met een fenomenaal uitzicht. Het zwembad was prima en heerlijk rustig en lag ook weer in een prachtige tuin. Deze accomodatie is ook perfect voor uitstapjes naar Sienna, Montalcino etc. Echt een aanrader voor mensen die houden van luxe, rust en Toscane!

Vriendelijke beheerders

Geweldige plek

Marc
27-7-2009

Prima verzorgd, niet al te groot complex in oude boerenhoeve. Appartementen zijn netjes en goed ingericht, en tamelijk ruim. Wij kregen een 2 kamer en 1 kamer appartement met tussendeur, omdat het geboekte 3 kamer appartement niet beschikbaar was.

Zwembad is niet al te groot maar ruim genoeg, voldoende plaatsen en schaduw rondom.

Heel goede plek, zowel om te luieren bij het zwembad als om uitstapjes naar de bezienswaardigheden van Toscane te maken. Geen animatie of vermaak, het is maar wat je zoekt.

Wij zijn daar geweest in mei 2008

Sjaak en Lenie
6-6-2008

Wij zijn daar geweest in mei 2008. Geweldig mooi appartement nr. 220 met eigen ruim balkon. Wel wat gehorig. Alles aanwezig. Prachtig "groot" zwembad(wel koud). Veel en ruime ligplaatsen bij zwembad. Schitterende ligging. Goede service. Eigen wijnwinkeltje. Ideale plek om van hier uit naar Siena, Florence, Peruga, Assisi te gaan. Tip: ga vanuit Chiusi met de trein naar Florence. Heel makkelijk en goedkoper dan met de auto. Complex is zeker een aanrader voor cultuur- natuur- en wijn liefhebbers. Niet veel te doen voor kinderen.

Zeer mooie accomodatie, wij zijn er in mei 2006 geweest en

carine coussee
8-1-2007

Zeer mooie accomodatie, wij zijn er in mei 2006 geweest en het weer was er niet aleen schitterend de omgeving was het ook.

Vriendelijk onthaal en uitleg bij ons huisje.Een mooi zwembad met voldoende ligplaats er rond.

Een aanrader.

Gereisd Anders in januari 2007