Zoover

5,6

Matig, 8.1 zeker niet waard

Paul,
26-8-2017

Pluspunten: echte bedden, vaatwasser

Minpunten: Je verblijft aan de rand van verdon/natuurgebied maar toch in bebouwing dat vonden wij minder. Tevens is de eerste "echte" supermarkt 10km rijden. Het is een echt 'bulk' park met redelijk veel appartementen en het geheel ervaarden wij als onpersoonlijk. Huisjes missen uitstraling en op 1 hoog met balkon is niet echt wat wij zoeken voor een vakantie in warm land, dan wil je eruit....

Zwembad is wel lekker groot maar ook niet heel schoon, bodem ligt vol met zand. Tevens zijn er voor hoogseizoen te weinig ligstoelen en er zijn er ook veel stuk.

Er is een gym maar ten eerste gaat die pas om 10 uur open en ten tweede is vrijwel alles stuk wat er staat, niet de moeite waard dus.

Verder moet je werkelijk voor alles bijbetalen, vreemde/negatieve ervaring als je aankomt op zo'n park en gelijk 40 bordjes ziet wat alles kost.

Tot slot; je moet een afspraak inplannen voor de uitcheck controle, wees daar snel bij anders kun je al voor 9 uur je hut uit.

Paul

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bijzonder leuk verblijf

Luc
29-12-2013

In een zeer rustige omgeving. Vriendelijk personeel. Buiten het seizoen zijn er nog geen eet faciliteiten maar bakker en kruidenier zijn te vinden op loopafstand. Ook bijzonder leuk binnenzwembad.

In de nabije omgeving tal van mogelijkheden voor uitstappen en wandelingen. Zeer leuke vakantie!

Gereisd met partner in januari 2013

Mooie residentie in prachtige omgeving

marieke malfait
27-6-2012

Wij verbleven in een studio. Deze zijn uiteraard niet ruim. Wij vonden de indeling en inrichting niet erg praktisch: 4 glazen tafeltjes in een kleine ruimte is echt van het goede teveel. Er was dan ook geen plaats meer voor een dubbel (opklap)bed, enkel een 1p. bed met 1p. uitschuifbed.Ook het terrasje was piepklein en ... jawel, nog een 5e glazen tafeltje in gezelschap van emmer en borstel. De appartementen zijn uiteraard ruimer.

Het buitenzwembad, binnenzwembad en bubbelbad zijn wél vier sterren waard, maar... er zijn maar een tiental parasols ter beschikking, dit voor de klanten die er een waarborg van 30 euro voor betalen. Snel zijn dus.

Het is een zeer gezellig dorp en de residentie ligt op wandelafstand. Vriendelijk onthaal. Misschien komen wij nog terug, wie weet...

O ja, het Office de Tourisme heeft een brochure met lavendelroutes, alleen ... niet op alle lavendelroutes vind je ook écht lavendel. Hebben de landbouwers de lavendel deels door graan vervangen ???

Dringend onderhoud nodig

PVB
3-8-2011

Op zich een mooi complex maar er is toch een gebrek aan onderhoud. Toegekomen en eerst paar uur moeten kuisen. Schuifraam schoof bijna niet en kon niet op slot. Gerapporteerd de eerste dag maar niet verholpen. Slechte isolatie. Schimmel in kast badkamer. Vieze frigo en diepvries bij aankomst. Veel ongelukkige keuzes in de inrichting (lavabo wc, smal bad, nauwelijks ruimte tussen kraan en balk erboven, ijzeren stoelen en tafel) maar over het algemeen toch een gebrek aan onderhoud. Jammer, zou een goede locatie kunnen zijn.

prachtig appartementencomplex, een aanrader!

Caroline
30-7-2011

Zeer mooi complex, zeer goed onderhouden en proper, super vriendelijk personeel dat altijd klaarstaat voor je, mooie zwembaden (proper, voldoende ligstoelen, parasol kan je huren), veel groen, op wandelafstand van het gezellige dorpje en ideale uitvalsbasis om omgeving te verkennen (aanraders: gorges du Verdon, Forcalquier, Ansouis,...). Huisdierenvriendelijk! Appartement voor vier personen is voldoende ruim en zeer proper, veel lichtinval, mooi terras en beveiligde afgesloten parking binnen het complex. Kortom: een aanrader! Enige minpuntjes: douche niet zo aangenaam (slecht geplaatst in badkamer waardoor alles nat wordt) + wanneer je tv huurt heb je maar 9 kanalen (uitsluitend Franse en Duitse televisiekanalen).

2007

Wij zijn hier afgelopen sept

J. en I. van Bockel
2-10-2007

Wij zijn hier afgelopen sept.geweest in 2km.app. Zeer gezellig ingericht. Wel wat afgelegen op het park. Ligbedden bij zwembad in slechte staat, en onvoldoende aanwezig. Ook parasols minimaal aanwezig. Vriendelijke receptioniste die probeerd met duits zich verstaanbaar te maken. Wel veel hondenpoep langs pad naar centrum stadje. Een veel geblaf van honden. Wel mooi uitzicht op burcht, vooral sávonds leuk verlicht. Hele mooie omgeving om dagtochten te maken. Zeer veel te zien. Maar met een week wel uitgekeken. In de omgeving heel mooi meer, waar je kunt zwemmen en watersporten. Appartementen laten goede indruk achter.

Complex leek meer een complex met koopapp en een aantal op

Linda
10-6-2007

Complex leek meer een complex met koopapp en een aantal verhuur voor toeristen. Geen vakantiesfeer op het terrein. Kleine receptie. Zwembaden buiten waren eind mei nog leeg. Zwembad binnen klein maar mooi, ook bubbelbad.

App ruim en luxe, relatief nieuw. Lift aanwezig. Vaatwasser en keramische kookplaat (4pits), magnetron, complete keuken. Airco gaf warme lucht, schuifpui kon niet op slot. Wel electrische rolluiken. We hadden mooi uitzicht op het kasteel.

In sept 06 hier 7 dg een app

Romie
23-5-2007

In sept 06 hier 7 dg een app.gehuurd. Het complex bestaat uit 3gebouwen.Bij aankomst troffen wij een onvriendelijke mevr. die alleen frans sprak. Ze deed geen moeite om een andere taal te spreken en we kregen een app.met uitzicht op een parkeerpl. Aan de achterkant van het gebouw zitten ook app. en daar zaten alleen maar ned.in weggestopt. De app.zijn prima erg luxe en zelfs een vaatwasser. Heel ruim en een enorme slaapkamer. Het zwembadje op zich zag er mooi uit, alleen 5 ligstoelen aanwezig voor alle gasten. Ook hier zijn de handdoektypes actief.Verder niet veel in het complex geweest, je moet er echt met de auto op uittrekken, het plaatsje is een kuuroord waar bijna alleen maar ouderen komen. Niet geschikt voor mensen met (tiener)kinderen of je moet een baby of kindje van hooguit 2 jr hebben.Wij gaan in ieder geval nooit meer terug!De omgeving is wel prachtig, zeker een aanrader.