Zoover
Hotel Amalthia Beach

Hotel Amalthia Beach

9,2

Goed hotel op een eiland dat ik nu wel gezien heb.

AdM
18-9-2018

Bijna 3 weken hier verbleven. Pluspunten. Goed hotel aan strand met een wat merkwaardige menukaart. Niet slecht wel wennen. Eten redelijk goed. Heerlijk zwembad, mooie kamer, heerlijke bedden. Alles schoon. Echt top is het lieve personeel hier. Heel vaak op reis geweest maar dit nog nooit meegemaakt. Tranen bij afscheid. Kreeg zelfs zelfgemaakte raki mee naar hotelkamer. Thomas, Dimitra en Kostas zijn mensen met een hart. De mindere punten. Een draak van een (Franse) manager die een wit voetje haalt bij de eigenaar. Groot contrast met het andere personeel. Ligging van het hotel is niet geweldig. Aan een grote drukke straat zoals zo vaak in Griekenland. Paar keer naar Kreta geweest. En ondanks dat het een redelijk mooi eiland is, is het bergmassief dat bijna over het hele eiland loopt, een blokkade om makkelijk tochten te ondernemen. Bovendien vind ik het te toeristisch en heb het nu wel gezien op dit eiland.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar

Miranda
23-8-2018

Wat kleine keukenbenodigdheden op kamer was wel prettig geweest

Gereisd Met partner in september 2017
The Amalthia Beach Resort Team, General Manager, 26-8-2018

Dear Miranda thank you for your feedback and we are glad you enjoyed your stay at Amalthia Beach Resort. This is a beach hotel and not a selfcatering apartments where kichenettes and cooking facilities can be found.

We hope to see you back again soon.

geweldig hotel aan zee

Leny en Karel
29-6-2018

Wat een super hotel. Prachtig gelegen aan het strand. Erg comfortabele, ruime kamer (de onze had zeezicht --- geweldig !). Zeer vriendelijk personeel, buitengewoon uitgebreid ontbijt en prima om te dineren. De snacks en met name de pita pita pork, zijn gewoon lekker. Kortom, dit hotel is een regelrechte aanrader.

In de omgeving en in het oude centrum zijn restaurants te kust en te keur.

West Kreta is echt prachtig, maar dan wel een auto huren (hadden wij vanuit NL via een NL-site gedaan; niet duur maar niet de allernieuwste auto's).

Wij hebben genoten.

Als alles zo goed bevallen is, dan mag voor ons het cijfer 10 best uit de bus komen.

Gereisd Met partner in juni 2018
The Amalthia Beach resort Team, General Manager, 30-6-2018
Thank you for your feedback and we are glad you enjoyed your stay with us. We always try to make our guests feel like being home with us. Hope to see you back again soon.

Een Fantastisch Hotel op super locatie.

Aad van Dop
26-6-2018

Een super locatie om vakantie te houden, vriendelijke medewerkers en zeer schoon.

Een zeer gevarieerd ontbijt en ook de mogelijkheid om te eten is aanwezig goede kwaliteit. De kamers en bedden zijn prima en dagelijks schone handdoeken en om de drie dagen schoon beddengoed . Bij het zwembad is het prima vertoeven ook s"avonds om nog iets te drinken met de zee op de achtergrond. Ik kan een iedereen deze locatie aanraden.

Gereisd Met vrienden in juni 2018
The Amalthia Beach resort Team, General Manager, 27-6-2018
Thank you very much for your feedback. We are glad we met your expectations and you enjoyed your stay with us. Hope to see you back again soon.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Corine van Vulpen
29-7-2017

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en vrolijk. Kamer was prima en werd goed schoon gemaakt. De badkamer was iets gedateerd, maar dat was voor ons geen probleem. Het strand lag direct voor het hotel. Tegen een kleine vergoeding kon je daar een ligstoel en parasol huren en je kreeg er dan ook een flesje water bij. Strand werd zeer schoon gehouden. Wat wel belangrijk is om te weten: Als je een goedkopere kamer boekt waarop een aanbieding geldt dan kan het zijn dat je in een kamer komt op de bovenste verdieping. Op het balkon is het dan vaak te warm om te gaan zitten en er is alleen uitzicht op andere appartementen. Hoeft geen probleem te zijn als je dit van te voren weet.

Gereisd Met partner in september 2016

Nice

Arjan Eitens
31-10-2015

Heerlijke locatie direct aan zandstrand.

Perfecte bediening en heerlijk eten.

Kortom perfecte locatie voor een weekje zon, zee en strand.

Gereisd Met partner in september 2015

Prima plek

Geert-Jan
9-8-2014

Wij hebben hier een prima strandvakantie gehad. Hotel is prima! Strand is super. Jammer dat je bij het hotel 8 euro per dag moest betalen voor de strandbedjes terwijl het bij de diverse andere strandtentjes gratis was. Airco was ook aanwezig en de wifi werkte uitstekend!

Bij de populaire strandtent Ammos & Hlios traden veel artiesten en deejay's op. Tja de één vindt dat herrie en de ander vind dat leuk. Het was in iedergeval om een uur of elf stil.

Het dorpje had niet echt een kern. Het bestaat voornamelijk uit een vrij drukke doorgaande weg. De rustige omgeving hebben wij niet gevonden.

Eén klein minpuntje was dat je ook hier een bedje bij het zwembad al vroeg moest "reserveren". Laten wij daar toch mee stoppen

Hannie en Wim
2-7-2014

Prima accommodatie in een rustige omgeving aan het zandstrand.

Super schoon hotel

Nog nooit zulk klantvriendelijk en behulpzaam personeel meegemaakt.

Goed restaurant en prima kamer.

Kamers worden dagelijks schoon gemaakr met dagelijkse omwisseling van beddengoed en handdoeken

Gereisd Met partner in juni 2014

Prima Hotel direct aan het strand

Wil
25-7-2013

Hotel Almathia Beach ligt direct aan het strand, wij kwamen 's avonds aan een kregen van de dame achter de receptie te horen dat wij geen kamer konden krijgen omdat onze boeking niet was doorgekomen. Een slechtere ontvangst hebben wij nog nooit gehad in al de jaren dat wij reizen. Jammer want de service van de rest van de medewerkers was gewoon heel vriendelijk vooral in het restaurant aan het zwembad en strand was dit helemaal top. En dan verwacht je dat je op je gemak wordt gesteld als je na een vermoeide reis aankomt. Deze dame die zich gastvrouw noemde zit zeer zeker niet op de juiste plek. De tuinman was zelfs heel vriendelijk en die had ons beter kunnen helpen. Maar verder hebben wij een perfecte week gehad en hebben wij de kamers toch nog met bemiddeling van de manager gekregen waar wij voorbetaald hadden. Verder een slechte internet verbinding in het hotel, de ontvangst is alleen in de lobby sterk. Maar ondanks de slechte start hebben wij hier een hele leuke vakantie ghead.

Prachtig hotel

Gineke
26-5-2012

Prachtig hotel, direct aan zee. Erg vriendelijk personeel, ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer met uitzicht op zee.

Het bijbehorend restaurant is erg goed, de kok maakt ontzettend lekkere gerechten, ook hier was het personeel klantvriendelijk.

Beide zijn echte aanraders.

In de omgeving is erg veel te doen: tip huur een auto en ga de bergen in!