Zoover

Vakantiepark
8,8

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,1

Hele fijne omgeving om te fietsen

Troesjka,
17-4-2019
  • Onderkomen7

Wij kwamen om te rusten en te fietsen, we hebbebbeide ruimschoots kunnen doen, heeeeeeel mooie omgeving waar we zeker terug willen komen, heel rustig park met mooie huisjes. Alleen de badkamer kon wel een opfrisbeurt gebruiken. De bedden Waren voor onze ruggenecht niet optimaal, Vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in april 2019

Aanbevelingswaardig.

Maria van de Hoef,
18-2-2019
  • Onderkomen9

Mooi , rustig kleinschalig park.

Gezellig huisje .

Mooie ligging met tal van wandel mogelijkheden.

Gereisd met partner in februari 2019
Fam. Brinkman, receptioniste, 28-2-2019

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn dat u onze boerderij als gezellig heeft ervaren.

Wellicht zien we jullie nog eens terug!

Genoten

Maria Van de hoef,
18-2-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Super huisje , aardige mensen, prachtige omgeving.

Gereisd met partner in februari 2019
Fam. Brinkman, receptioniste, 28-2-2019

Hartelijk dank voor de mooie review.

Wij hopen u nog een terug te zien.

Super weekend gehad in een mooie rustige omgeving.

Martijn den Braven,
5-2-2019
  • Onderkomen10

Net en schoon huisje. Gezellig ingericht en mooi uitzicht. Rustig gelegen op kleinschalig park.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Fam. Brinkman, receptioniste, 28-2-2019

Vriendelijk bedankt voor uw mooie reactie.

Fijn dat jullie zo'n super weekend hebben gehad.

Wij hopen u nog eens weer te ontmoeten op Vakantiepark de Lourenshoeve.

Heel geslaagd weekeindje erop uit.

Familie van der Steur,
30-1-2019
  • Onderkomen9

Leuk, kleinschalig park met leuke cottage-achtige huisjes. Totaal was goed verzorgd en zag en schoon uit. Beheerders waren zeer klantvriendelijk en gaven alle informatie waar je om vroeg. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Zwolle of een mooie wandeling of fietstocht.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Fam. Brinkman, receptioniste, 28-2-2019

Vriendelijk bedankt voor het invullen van de review.

Fijn om te horen dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad.

Hopelijk tot ziens.

Rustig park, prachtige omgeving, ruime huisjes

Bart,
26-12-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk rustig park, wij hebben dit park daarom bewust uitgezocht. Je kunt er heerlijk in alle rust wandelen, paardrijden, hond kan mee (super+), prachtige omgeving, veel faciliteiten in de dorpen rondom het park. Mooie speeltuin op het park voor kleine maar ook grotere kinderen. Grote manege waar de kinderen groepslessen kunnen krijgen voor een kleine bijdrage. Huisjes zijn ruim, schoon en luxe. Wij bevelen dit park aan voor mensen die van rust houden, lekker willen wandelen en er even lekker uit willen met de kinderen. Top!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Fam. Brinkman, receptioniste, 28-2-2019

Hartelijk dank voor het schrijven van de mooie review.

Wij hopen u nog eens terug te zien!

Fantastisch huisje met een zeer goede manege.

Dominiek Chenault,
18-12-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij komen regelmatig met veel plezier op vakantie bij de Lourenshoeve. Het huisje is altijd mooi schoon. De huisjes zijn ook erg groot. We maken graag gebruik van de broodjes service zodat we heerlijke broodjes hebben elke ochtend. Onze dochter rijdt tijdens ons verblijf elke dag op de manege van de Lourenshoeve. De lessen zijn heel erg goed. Iedereen krijgt op zijn eigen niveau les. Als er teveel mensen zich hebben ingeschreven voor de groepsles dan worden er 2 lessen gegeven. Ook de privelessen zijn erg leerzaam. Er zijn ook buitenritten en een gezellige bingo avond. Onze dochter leert altijd ontzettend veel als we een week bij de Lourenshoeve geweest zijn. Alle medewerkers zijn ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, voor ons de ideale plek.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017
Fam. Brinkman en het team van de manege, receptioniste, 28-2-2019

Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn om te horen dat jullie regelmatig terug keren voor een leuke en leerzame "paardrij"vakantie op De Lourenshoeve.

Zeer aangenaam verblijven en geweldige omgeving.

Annemieke Wagenaar,
27-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Naast de kleinschaligheid van het park is het er rustig en kan eventueel bij de bijhorende manege paardrijlessen -zowel binnen als buiten de bak- worden gevolgd. Ook is het leren mennen mogelijk. In de omgeving, met de bosrijke omgeving, is het heerlijk wandelen en fietsen.

De eigenaren / beheerders van het park zijn erg vriendelijk en behulpzaam en willen alle mogelijke moeite doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Zij willen instaan voor ruimte, groen en stilte! In de omliggende dorpen en steden is voldoende vertier mogelijk. Ook Den Ham zelf heeft zo haar bekoorlijkheden en het dorpsvaart, de Brink, is lekker gezellig / knus. Vriendelijkheid en gastvrijheid kunnen de dorpsbewoners niet worden ontzegd! Eigenlijk kunnen er geen specifieke negatieve zaken worden benoemd. Het is gewoon erg goed toeven in dit vakantiepark en hun directe omgeving. Het zegt voldoende dat wij er graag naar terug zullen gaan!

Gereisd met partner in september 2018
Astrid, receptioniste, 24-11-2018
Hartelijk dank voor het invullen van de mooie review. Goed te horen dat jullie weer een fijn verblijf hebben gehad. Hopelijk tot de volgende keer.

Sfeervolle vakantieboerderijen op klein park

Tiety,
26-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Mooie stijlvolle vakantieboerderijen met rieten dak en veel ruimte om de boerderijtjes heen.

Erg rustig park: veel privacy en daarom zeer geschikt voor ouderen of gezinnen met hele jonge kinderen. Of gezinnen met kinderen die van paardrijden houden. Er is een manege naast het park, mooie paarden/pony's, schoon, camping bij de manege. Lessen werden goed verzorgd. (er is geen animatieteam) Voor de rest moet je je zelf vermaken. In de omgeving is voldoende te doen: Sahara, fietsen, steden als Ommen, Deventer, Zwolle, pretparken als Slagharen en Hellendoorn. Lemelerberg, Holterberg, fietsen langs de Regge.

Sfeervolle vakantieboerderij met rieten daken. Sfeervol ingericht. Grote badkamer, berghok, ouderslaapkamer beneden. 2 slaapkamers boven met ieder 2 ledikanten. Grote keuken met vaatwasser.

Broodjesservice, wasserette (munten via receptie), vriendelijke receptiebediening.

Gereisd met partner in augustus 2018
Astrid, receptioniste, 24-11-2018
Bedankt voor het invullen van de review. Goed te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad, hopelijk zien we u nog eens terug.

Top, dikke 8 voor park en manege.

Reparon,
14-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi gelegen (rustig)park met zeer fraaie huisjes. Zeer vriendelijk personeel en goede service. Dit jaar was er ook een waterattractie, hartstikke leuk. Heb je ook nog iets met paarden? Hier moet je zijn! Uitstekende les op meer dan prima pony's en paarden. Let wel geen animatie teams of grote speeltuin. Dus ook af en toe wat doen in de omgeving ;-) denk aan https://brommerskiekn.nl

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Astrid, receptioniste, 23-8-2018
Hartelijk dank voor het invullen van de mooie review. Goed te horen dat jullie weer een fijn verblijf hebben gehad. Hopelijk zien we jullie nog eens terug.