Zoover
Hotel Club Adriana Beach

Hotel Club Adriana Beach

8,6

Adriana Beach Club is een top hotel!

Edje
9-6-2019

Het is een prachtig en zeer goed hotel.

De kamers waren mooi en proper, we hadden een gerenoveerde kamer, alles spiksplinternieuw. De badkamer was top. De streek was prachtig, er was een houten trap naar het strand. De kalksteen rotsen waren indrukwekkend en mooi.

Voor het eten hadden we schrik wegens de vele slechte beoordelingen. Ik begrijp die klagers niet.

Ja, na 10 dagen had je het wel gehad met het Portugees eten, maar er was zoveel keuze dat er voldoende alternatieven waren. Ook waren er regelmatig Aziatische, Mexicaanse en andere thema’s bij het diner, en dan kon je nog naar het Grill restaurant.

In de bar kon je, bijna, alles krijgen wat je wou. Het animatieteam was gewoon super en helemaal niet opdringerig.

De excursie met een speedboot dolfijn spotten en de grotten bezichtigen was, ondanks dat de dolfijnen zich niet lieten zien, een prachtige en aan te raden ervaring.

Wat ons betreft, is dit hotel zeker 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in mei 2019

Jonkman
4-6-2019

Prachtige vakantie gehad! Auto huren is verstandig, beetje afgelegen. Vriendelijk personeel dat veel voor je doet

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar wij gaan zeker nog eens

Jaap
6-4-2019

Een schitterend hotel met grote ligweide om de appartementen en aan het strand . Wij waren er op basis van all inclusieve . Eten is prima en grote diversiteit . Uiters vriendelijk personeel . Ook is er een groot zwembad aanwezig

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima plek voor strandgangers.

Jan
22-10-2018

Geen wandelboulevard, altijd vervoer nodig om de omgeving te verkennen.

Geen lift aanwezig als je slecht ter been bent.

De douche is vrij smal ongeveer 60 a 70 cm.

De schoonmaak van de kamer wordt dagelijks prima gedaan.

Het restaurant, snacks en bar zijn goed.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima hotel in een Adembenemende omgeving

Ine
17-7-2018

Mooi verzorgd resort met vriendelijk personeel!

Aangename sfeer in een adembenemend kader, de kliffen.

Mooi gerenoveerde kamer ( s blok) maar de badkamer kan nog een opknapbeurt gebruiken....kleine veranderingen maken een groot verschil( nieuwe afkitting bad, douchekraan,...)

Gevarieerd eten, voor ieder wat wils. Tafels ogen soms niet altijd even proper omwille van het glas dat er op ligt en veel vlekken laat zien.

Prima animatie.

Prima hotel en zeer goed prijs/kwaliteit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Jordens Henri
26-4-2018

Heel mooi hotel. Prachtige ligging. Iedereen vanaf de receptie tot de animatie doet enorm zijn best om het je naar de zin te maken. Eén belangrijk minpunt. Het eten is dikwijls niet warm genoeg, soms bijna koud.

Gereisd Met partner in april 2018

Heerlijke vakantieplek

Tamara
20-10-2017

Mooi hotel, familiekamers zijn prima. Het zijn 2 aparte kamers met beide een eigen deur met een pastoegang en balkon.

Eten ruime keuze, voor ieder wat wils. Je komt hier echt niets tekort. Keuze uit 2 zwembaden, 1 met animatie en muziek, de andere meer voor de rust.

Prachtige tuinen met veel ligbedden. Ligt wat afgelegen, voor uitstapjes ben je afhankelijk van een bus. Het strand is erg dichtbij, te bereiken met een prima trap. Niet geschikt voor invaliden en er is geen toilet bij het strand. Vriendelijk personeel en geen mensen die ligbedden reserveren met handdoeken. Tip is om sportkleding met te nemen of wandelschoenen. We vonden de matrassen erg hard en hebben toppers gekregen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Mooi park,maar niet voor herhaling vatbaar

M.S.
5-9-2017

Park is schitterend gelegen aan de prachtige rotskust van de Algarve. De tuin is heel mooi aangelegd er wordt de hele dag gesproeid en onkruid uitgedaan.De animatie is zeer goed er is voor ieder wat wils, alleen jammer dat het vooral in Portugees en Frans gaat.Twee prachtige zwembaden. Het eten in de verschillende restaurants is ook prima.

Nu rest nog de kamers. We waren met 7 pers. Hadden 2 superieur suites geboekt. Een voor 3 volw. en een voor 2 volw. en kind van 5 en 7 jaar .Suites waren erg aan renovatie toe en klein . Vierde bed voor kind was een opklapbedje en de ruimte die overbleef was erg klein. Op beide balkons stonden elk maar twee stoelen en op de kamer 1 stoel. Voor het kluisje moest je 22 euro per week betalen, dus 44 euro voor 2 weken, dit vind ik een absurd hoog bedrag vooral als ik een superieur kamer heb. Dan de badkamer, was wel ruim, maar zeer zeker aan vernieuwing toe. Kranen beroest en schimmel in de voegen, wc deksel en deksel prullenbak kapot. In de badkamerkraan hadden ze iets geblokkeerd zodat je het bad niet kon gebruiken/vol laten lopen. Je moest het knopje van de douche met 2 handen omhoog trekken om via een plastic douchekopje wat water te krijgen, had je wat zeep aan je handen kreeg je het knopje al niet omhoog. Het douche ging als volg : kraan open, knopje omhoog, nat maken ,op douche staan, inzepen en afspoelen. Klacht hierover bij receptie--- dit werd gedaan voor waterbesparing. Dus op douche/bad moet bespaard worden terwijl buiten de hele dag gesproeid wordt.

Dan rest nog de ligbedden bij zwembaden en strand, zoals op veel plaatsen was het hier ook handdoekje leggen. Om 6.30u zag je ze al met diverse handdoeken lopen. Als ik op vakantie ben wil ik toch echt niet zo vroeg opstaan dus mensen die na 8.30 komen hebben al geen plek meer, wel waren er dan ligstoelen in de tuin, maar als je kinderen bij je hebt wil je toch wel graag bij zwembad liggen. Ook bij het strand waren onvoldoende bedden. Bovendien waren de ligbedden van slechte kwaliteit meer dan de helft had de hoofdsteunen kapot.

Al met al toch een mooie vakantie gehad, alleen de kamers waren de naam superieur en 4 sterren niet waard.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor 1 keer

Danielle
8-8-2017

De kamer is echt toe aan een opknapbeurt

De bedden zijn echt te hard de vering voel je erdoor

Eten in het grote restaurant is lekker en gevarieerd het kleine restaurant bij kleine zwembad vonden we niks eten te koud en beetje viezig de eiren bv lagen om half 8 al gebakken klaar terwijl het pas om 08.00 open ging

En ben het met de reacties eens dat de tafels afruimen en een keer afdoen echt wel vaker kan (personeel tekort)

We hebben aan het zwembad een paar keer een groot bed gehuurd €25 per dag incl champagne en fruit maar zijn hier na paar keer mee gestopt volgens mij waren we de eenigste die betaalde?

Het hotel is veel te veel op Fransen gericht

Voor ons was dit voor een keer leuk maar hebben vaker 4 sterren hotels gehad en deze vind ik het echt niet waard

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geen 4-sterren waardig

Jurgen
17-7-2017

Bij aankomst was de ontvangst heel kort en bondig. We kregen een kamer (superior) die vies en vuil was. Behang vertoonde meerdere vochtplekken, spiegels waren zo vuil dat je jezelf niet kon zien, sigaretten in de asbak, vuilbakje niet leeg, vieze lakens op het bed, oud verroest logeerbed. Andere kamer (standaard) aangeboden gekregen. Was properder en iets moderner. Slechte, harde bedden. Kamer werd pas in late namiddag gekuist, net wanneer je terug op kamer wou gaan. 's Morgens en 's middags waren de tafels in het restaurant vuil. Glazen niet proper. Eten was ook niet echt geweldig. Toch niet voor 4-sterren. Als je voor 8 uur geen handdoeken aan het zwembad legde, had je geen plaats meer. Niet echt de vakantie waar wij naar uitkeken.