Zoover

Hotel Piscis by Blue Sea

goed hotel

Hanneke Bakker-Lampe
28-6-2019

Het hotel is nogal gehorig . Het zwembad en hoger gelegen zonneterras liggen nogal ingebouwd waardoor het heel snel te warm wordt. Er zijn niet genoeg bedden bij het zwembad maar omdat wij er geen gebruik van maakten was dat voor ons geen punt. Het eten was goed verzorgd en smaakte ook prima. Elke dag een ruime keus uit een afwisselend menu. De service was meer dan uitstekend en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam . En het hotel lag vlak bij de gezellige boulevard en het mooie zandstrand.

Gereisd Met partner in juni 2019

uitgezonderd de laatste 24 uur was het goed.vraag

j.a vink
30-4-2019

zorg dat je de spullen van waarde altijd bij je draagt zelfs als je op de kamer bent.

zaten even op het balcon ,heuptasje op het kastje.

cleaning meld zich.roep kom maar,maar niet kijken wie er binnen komt.

naderhand was het geld uit de portemonee weg.75 euro

dan begint het spelletje tussen het politiebureau en het hotel van het kastje naar de muur.

dit was de grootste teleurstelling voor de behandeling die geboden werd bij zoiets

mijn gevoel ze geloven je niet of ze houden hun personeel de hand boven het hoofd.

gast is geen koning

Gereisd Met partner in april 2019

Eenvoudig en gedateerd.

Fraan
4-8-2018

Prijs-kwaliteit verhouding is prima! Gedateerd hotel zonder echte gezelligheid. Jaren 60-70 uitstraling.

Eten is eenvoudig. Voor elk wat wils.

Ligging perfect.

Zwembad veel te druk en te weinig ligbedden. Handdoeken worden gelegd en er wordt niks aan gedaan!

Hotel zit vol oost-Europeanen.

De volgende keer zouden wij hier niet meer voor kiezen. Liever betalen wij iets meer voor een gezellig hotel!

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima hotel. Vlakbij centrum/strand

gerdien wassink
14-8-2016

Prima prijs-kwaliteitverhouding zeer goed gevarieerd eten. Strand en winkels binnen 2 minuten loopafstand. Schone eenvoudige kamers vriendelijk personeel kamers op hogere verdiepingen hebben beter uitzicht.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Alleen de aankomst was al slecht

Niek Wesseling
27-11-2014

In Augustus 2014 hebben mijn vriendin en ik anderhalf week lang een vakantie "genoten" in hotel Piscis. De medewerker achter de balie was erg kortaf en niet klantvriendelijk. Hij wilde onze paspoorten innemen om de volgende dag weer terug te geven. Daarbij mompelde hij iets over politiezaken e.d.. Ik zei dat ik mijn paspoort niet af zou geven en na lang discussiëren, had de medewerker energie gevonden om een kopietje te maken. We kregen te horen dat we in het restaurant wat konden eten. Hier kregen we een bordje met vies, droog en stinkend brood met 2 oude sardientjes erop gekwakt. Dit deed ons besluiten in een restaurant te gaan eten. Het hotel is vies, stinkt serveert smakeloos eten. In het restaurant moet je een kwartier tot een half uur wachten voordat je je bordje hebt vol kunnen scheppen bij het buffet. Ook het drinken uit plastic bekers was ik niet gewend. Het zwembad is klein en ligt in de schaduw.

Al met al een erg deprimerend hotel. Jammer, want alcudia is prachtig!

Goede kwaliteit/prijs verhouding en ligging!

Herman
5-10-2013

Uitstekende ligging vlakbij haven, mooie boulevard en strand. Veel winkels, terrassen en restaurants. Schone kamers, soms iets gehorig door plavuizen. Bedden redelijk, wat dunne matras. Goede schoonmaak dagelijks en wisseling handdoeken, 2x pw wordt beddengoed gewisseld. Schuifdeur met thermopane isoleert het buitengeluid. Wij hadden een ruimere hoekkamer met groter balkon op achterzijde ( nrs 16 en 17 op iedere verdieping), er waren ook kleinere kamers op de zijkanten met meer lawaai van pubs en geen uitzicht! Zwembad klein met te weinig ligstoelen, maar strand is vlakbij en vanaf 15.00 uur zijn alle strandstoelen vrij.

Goed eten met voldoende variatie, warm en snel aangevuld. Soms even wachten bij eetzaal maar tafels worden snel weer opnieuw gedekt. Het oude mooie Alcudia ligt op 2km en is lopend of fietsend goed te bereiken.

prima hotel voor de prijs

theo
15-9-2013

Prima Hotel voor de prijs.

Kamers waren prima. Goede bedden.

Eten was weinig op aan te merken.Mocht som siets meer keuze zijn maar ach voor die prijs was het prima

Enigste nadeel dat bij het all-inclusive alles uit plastic bekers werd geschonken ook savonds.

Als je voor niet te veel geld met kinderen wilt gaan kun je dr gerust heen gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Redelijk - Goed

Nick
4-2-2011

Wij hebben hier in de zomer van 2007 verbleven.

Alles was zeer goed geregeld door TO ! (ontvangst, busreis, accommodatie enz.) Het hotel was toen pas helemaal gerenoveerd en dat is goed te zien alles ziet er luxe en modern uit en word goed onderhouden. (Publieke ruimtes worden de gehele dag door schoongemaakt. (zelfs om 01:00 s'nachts nog) Het personeel is erg vriendelijk en hulpzaam. De ligging is ook perfect bushalte voor de deur, en het centrum van de stad + het strand ligt op nog geen 5minuten lopen De kamer was ook prima, kluisje€17 en koelkast €20 kan gehuurd worden. Verder overal gezien best tevreden.

Nooit meer!!!

willems
9-8-2009

hoe komen ze aan die *** ??

Het word slecht schoen gemaakt bij de bar en de eetzaal.

Voor de kinderen was ook niks te beleven.

Het zijn alleen maar Engelse in het Hotel.

Aan de bar word maar met 1 tot 2 man geholpen dus lange wacht tijden bij het halen van drinken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009
2008

Nooi meer!

Familie de Louweren
16-8-2008

Het hotel heeft een holle, kille uitstraling en bovendien zeer onhygiënisch. De bar en de eetzaal worden slecht bijgehouden, 1 vaatdoekje per dag! De kamers zijn erg gehorig, de matrassen waardeloos. Het middag en avond eten is niet lekker, te gaar, te lang gebakken/gegrild, te eenzijdig en te weinig keuze voor jongere kinderen. Het kinderzwembadje lag verstopt in een hoekje, met weinig zitplaatsen zodat het niet mee viel om ze in de gaten te houden. De zitruimte rondom het grotere zwembad was smal met te weinig bedden en geen parasols. Het balkon is zeer klein met teveel ruimte tussen de spijlen, pas op met kleine kinderen. De foto's op de site zijn misleidend en geven een behoorlijk vertekend beeld. Al met al geen prettig hotel.