Zoover

7,5

Geweldig verblijf!

Anneke
11-5-2019

Heel fijne camping! We zijn hier anderhalve week verbleven in het voorseizoen. Mooie afgebakende standplaatsen, heel vriendelijk en betrokken personeel, lekker en gezellig gegeten in het restaurant en ‘s ochtends heerlijk koffie gedronken op het terras. Personeel was ook erg vriendelijk en gezellig met de kinderen. Sanitair is voldoende en schoon. De camping ligt mooi centraal voor bezoeken aan steden als Florence en Sienna en voor het bereiken van natuurlijke warm water bronnen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heerlijke camping middenin Toscane

Linda Zonneveld
8-9-2018

Een fijne en rustige camping, geweldig gelegen middenin het Toscaanse landschap. Een geweldige uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen. Voldoende supermarkten in de directe omgeving. De stacaravan was prima, fijne airco! We hebben vooral buiten geleefd, maar het comfort van de stacaravan was erg prettig.

De receptiemedewerkers zijn echt enorm aardig en behulpzaam, we hebben wat problemen met de auto gehad, en Marco heeft zich tot het uiterste ingespannen om ons te helpen (vertalen, bellen etc.). Verder hebben ze veel leuke tips voor in de omgeving, buiten de bekende toeristische attracties om! Ze hebben zeker bijgedragen aan een fijne vakantie voor ons.

De zwembaden waren ruim genoeg en er zijn voldoende ligbedjes. In twee weken is het 1 keer voorgekomen dat het echt heel druk was, en dat was op een zondag, toen de Italianen uit de buurt, die ook gebruik mogen maken van het zwembad tegen betaling, allemaal net vakantie hadden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer.

Esther de Groot
15-8-2018

Prijs kwaliteit is totaal niet in verhouding. Douches en toiletten krap. Deuren van de douches sluiten niet goed. In de avond of koud water en dan ineens heel warm water. Bij veel toiletten missen de toiletbrillen. Komt 's avonds veel harde muziek bij het zwembad gebouw vandaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een rustige camping met fijne zwembaden

Astrid
7-8-2018

Een rustige camping met grote afgebakende plaatsen (90 m2) en eigen wastafel met kraan (koud water). Zeker bij Sanitairgebouw 2 hebben de plaatsen veel schaduw.

Sanitair werd goed schoongemaakt. Genoeg wc's met brillen en wc papier. Veel grote spiegels en wastafels, grote douches met goede waterstraal (op sommige tijden niet echt warm). Het water bij de afwasplaats was eerder lauw dan warm.

Zwembaden waren heerlijk en met verschillende dieptes en genoeg ligbedjes. Badmeesters waren relaxt. Barretje naast zwembad voor wat te eten of drinken. Eettentje bij zwembad was wat chaotisch maar eten was prima. Restaurant naast de camping vonden wij echt niet goed en bediening niet vriendelijk. Winkeltje klein assortiment. Er wordt regelmatig gespoten tegen de muggenoverlast wat een paar dagen helpt. Sienna en Arezzo goed te bereiken. Omgeving is prachtig. Een fijne, rustige camping wat hier en daar wel wat opgeknapt mag worden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gewoon goed

Kiffers
22-7-2018

Gemoedelijke camping, perfecte ligging om deze kant van toscane te ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Enorm genoten!

Agnes
27-6-2018

De camping ligt op een fantastische plek in Toscane, op goede afstand van Siena en Arezzo en met meerdere bezienswaardigheden in de buurt, als kastelen en wijnboerderijen. Het zwembad op de camping is geweldig, met drie buitenbaden. Sanitair is allemaal erg schoon. Daarnaast zit er een erg leuke bar op de camping, die ook toegankelijk is voor de Italianen zelf. Heel gezellig, superlekker eten voor een hele goede prijs. Het enige dat wij iets minder vonden, is dat een aantal dingen op de camping wat verouderd zijn, zoals tafeltennistafels, tennisbaan en wasmachine.

Gereisd Met partner in juni 2018

mooie ruime plaatsen

ww
22-6-2018

Goede camping met zeer ruime plaatsen naar italiaanse normen. In het dorp zelf is niet veel te zien. Moet altijd de auto nemen om ergens naar toe te gaan. Vriendelijke ontvangst en nieuw sanitair in blok 2. Goed restaurant vlak tegen de camping.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

Mooie camping

Fam. Verheijen
20-9-2017

Mooie en goed verzorgde camping. Zeer ruime plaatsen afgescheiden door haag met eigen water/afwasplek. Zeer aardig en behulpzaam personeel. Geven leuke tips wat er in de omgeving te doen is. Wij hebben er gezellige dagen gehad.

Gereisd Met partner in september 2017

Mooie, rustige camping midden in de Toscane

uncle
2-9-2017

Camping La Chiocciola is een mooie, rustige en goedverzorgde camping. Het personeel is vriendelijk, hardwerkend en behulpzaam. De plaatsen zijn ruim (100 m2) en afgebakend. Het sanitair is schoon en goed onderhouden. Op de camping zijn drie mooie zwembaden met ruim voldoende ligstoelen. De camping is een mooie uitvalsbasis om diverse steden zoals Arezzo, Siena en Florence te bezoeken. De nabije omgeving is het bezoeken meer dan de moeite waard. Op de camping was er voldoende animatie voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Wij waren er dit jaar voor de 2e keer en gaan er in de toekomst zeker nog een keer naar terug naar toe.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Teleurstellend

Familie
29-8-2017

Goed: - mooie goed onderhouden sta- caravan - ruim opgezet - schaduwrijke camping - mooi zwembaden (water wel vies; en helaas zaten de badmeesters niet te kijken naar veiligheidsmaatregelen praten steeds met elkaar en kwamen niet van hun plek af) - restaurant naast de camping prima - overal prullebakken - schoon sanitair - goede wassende wasmachines - aardig personeel. - gemoedelijk Vreselijk: - veel te veel muggen; kan de camping niks aan doen.

wij kwamen 15 augustus 3 dagen later was het laag seizoen waardoor: - geen animatie meer; dit was niet vermeld op de touroperator site. - hele lege camping; 80 procent leeg - de omgeving was niet meer gericht op toerisme. In civitella (dorpje vlakbij) was zelfs geen ijs meer te koop en in bucine was er een markt met 6 kramen. Let op: - alles moet je met de auto rijden, minimaal 3 kwartier; houd daar rekening mee als je iets wil bezichtigen. Receptie: - spreekt Nederlands maar niet klantgericht. we zijn 5 dagen eerder weg gegaan omdat er niemand meer op de camping was. Ze hebben het niet door gehad, niks gevraagd waarom we gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017