Zoover

2008

Half-pension voor ons

Van den Bogaert
16-7-2008

Idd prima hotel met mooie ruime en propere kamers en vriendelijk personeel. Wij hadden gekozen voor de all-inclusive formule maar dat gaan we nooit meer doen. Hotel ligt een eindje verwijderd van Georgiopolis (niet echt op wandelafstand). Het openbaar vervoer is vlakbij en in de buurt van het hotel zijn talloze gelegenheden om een auto te huren of om iets te eten of te drinken. Hotel richt zich op Duitstalige markt. Qua hotel prima al hadden wij toch onze bedenkingen rond de all-inclusiveformule.

Mooi luxe hotel met vriendelijk personeel

Van der Werff
1-8-2007

Mooi luxe hotel met vriendelijk personeel. Het eten zou iets gevarieerder kunnen. Goede uitvalsbasis voor tochtjes (goede busverbinding, autoverhuur t.o. hotel). Wel even uitkijken bij het oversteken van de autoweg voor het hotel! Grieken rijden hard, net als Nederlanders trouwens.

Gereisd Familie in augustus 2007

Mooi hotel

Ineke
20-5-2007

Mooi hotel. Goede service. Wij hadden een ruime kamer met uitzicht op zee. Kamer werd goed schoongehouden en dagelijks schone handdoeken. Je betaalt per dag € 4,40 voor 2 strandstoelen en een parasol. Het ontbijt was prima, het diner vonden wij niet veel voorstellen. Weinig Grieks. Het hotel is erg gericht op Duitse gasten en ligt wel aan een drukke autoweg waar je goed moet opletten met oversteken. Er is een mooi zwembad. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt omdat wij in zee hebben gezwommen. Aanbeveling is te zorgen voor waterschoenen omdat je eerst een laag met stenen over moet voor je zand op de bodem hebt. Wij hebben er een prima vakantie van een week gehad.

hotel dat uit 3 verschillende gebouwen bestaat nl:vantaris

evelien
9-7-2006

hotel dat uit 3 verschillende gebouwen bestaat nl:vantaris beach ligt aan strand en heeft buffetrestaurant voor ontbijt en diner.heeft ook een mooi zwembad

vantaris garden ligt aan overkant van grote verkeerweg op +/- 200 mter lopen.wij hadden daar een niet al te grote kamer op de begane grond voor ons 4tjes.met een zitje met bijna direkte toegang tot leuk zwembad met duikplank.

en dan is er nog vantaris corner ook aan de overkant van de drukke weg ook met zwembad.

onze kamer werdt elke dag heel goed schoongemaakt elke dag schone handdoeken.

het eten in het beachhotel was lekker maar weinig grieks(eerder duits)wel lekkere toetjes en zeker genoeg

het strand was heerlijk wel betaalde bedjes en parasols.

ongeveer een uur lopen langs strand en je bent in georgiopoulis.

kan ook met toeristisch treintje tegen een kleine vergoeding.

verder zijn er genoeg winkels en restaurantjes barretjes en autoverhuurbedrijven in buurt. wij hebben er een prima lastminute relaxvakantie gehad.