Zoover

Hotelsterstersterster
8,4

Jozien
3-5-2019

Het was geweldig,prachtig strand ,ven met de bus ,maar dan kom je bij Playa Dorado=schitterend!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch!

Truus
22-3-2019

Wat een fijne verblijfsplek. Op ongeveer 2,5 km van het stadje Playa Blanca en 700 meter van een kiezelstrandje, 20 minuten wandelen naar de Papagayo stranden, 6 minuten lopen naar een supermarkt/klein shoppingcenter.

Rustig, ruim en luxe. Groot appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Uitzicht over de zee en Fuerteventura. Fantastisch eten. All inclusive is aan te raden, uitgebreide buffet 3x per dag, drinken (A-merk) en cocktails inbegrepen.

Zeer vriendelijk personeel. Ik zou hier niet naar toe gaan met mijn kinderen, niemand om mee te spelen en zeer karig speeltuintje.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Heerlijke vakantie ondanks een paar mindere dagen

P van Gend
12-3-2019

Super mooi, schoon, verzorgd huisje, totaal vrij, geen inkijk wel uitzicht en vriendelijke mensen!

Gereisd Met partner in maart 2019

Relaxed, veel privacy en een prachtige omgeving.

Mir
19-6-2018

De rustige ligging is perfect. Ruime bungalow met een enorm terras. Vriendelijke receptie. Lekker eten. We hebben niets negatiefs!

Gereisd Met partner in juni 2018

Wat een pareltje!

Nicole A.
9-8-2016

Fantastisch verblijf in een zeldzaam rustig gedeelte van het gezellige Playa Blanca/Rubicon. Intieme setting met slechts 48 bungalows, schoon, overzichtelijk, zeer ruim terras, persoonlijke service! Fijn restaurant met ruime keuze voor ontbijt (soms verse sappen&zelfs smoothies), diner hoofdgerechten a la carte, altijd keuze uit 2x vis, 2x vlees en 1 vegetarisch, van constante en prima kwaliteit,een verademing in vergelijking met de grote all inclusive resorts! Gemotiveerd en hardwerkend zeer klantvriendelijk personeel, kortom: een aanrader!

Neem een de luxe of superieur bungalow, de ligging van de basic is wat minder

Zalig rustig weekendje !

Sarah
18-6-2016

Een verlengd weekend in Lanzarote... heerlijk domein om tot rust te komen. Kleinschalig, kwalitatief, rustig gelegen... supermarkt nabij, promenade richting Playa blanca ligt op wandelafstand. Neem je liever de bus naar het centrum? Deze brengt je in 15 min naar het leuke playa blanca. Buskaartje kost 1.4 euro en de bus rijdt om het half uur (bushalte op 50 m van hotel). Zalig ruime bungalows (2 slaapkamers, 2 badkamers). Half pension is perfect (all in dien je ook dranken bij avondmaal bij te betalen). Diner is gevarieerd: voorgerecht en dessert in buffetvorm, hoofdgerecht a la carte. Restaurant is gezellig, dranken betaalbaar. Kortom een aanrader!!

nooit meer

Munckhof
13-5-2016

Ligt 3 km van centrum Playa Blanca, echt te ver om naar toe te lopen.

Ontbijt te weinig variatie.

Hotel is niet slecht maar zeker ook niet goed, en zeker niet de 5 sterren waard.

Weinig te doen in hotel zelf, voornamelijk ouderen, zeker niks voor tieners.

Zeezicht vanaf terras als je staat, als je zit zie de bungalows voor je. Foto's op z'n alle voordeligst genomen.

Geen gebruik kunnen maken van zwembad, waren ze klaar aan 't maken voor de zomer en was zeker niet schoon!

Mooie plek, helaas slecht weer

joyceke
14-8-2011

Wij hadden helaas van de 11 dagen, maar 3 redelijk zonnige dagen.

Heerlijke bungalow met BBQ (Incl zeer uitgebreid barbecue pakket) en Jacuzzi. Door het weer helaas weinig gebruik van kunnen maken. De afstand tot het centrum is vrij groot, dus taxi was wel nodig, zeker met de regen die we hadden. Schoonmaak goed, personeel vriendelijk. Buffet (eerste week) was heel goed en uitgebreid. Tweede week ging men over op een ander concept, dit was wat minder, je had minder keus, maar alles werd goed bereid.

Uitstekend ligging!

Joba
7-4-2011

Voor wie van rust houdt is dit een uitstekend hotel. Nette en ruime bungalows.

Zwembad was in tegenstelling met hetgeen in de de reisbrochure stond NIET verwarmd.

De hygiëne in de open keuken laat te wensen over, vuilbakken staan er goed zichtbaar vanuit het restaurant, resten van eten worden pas 's anderendaags met folie afgedekt...en op 23 maart stond er beschimmeld brood op het ontbijtbuffet !!! Toen ik dat meldde aan de receptie was hun antwoord "...dat zou toch niet mogen...?!"

Fantastiche

Joop en Tonny
30-1-2011

Voor ons was het een fantastische plek wij hebben 14 dagen ons heerlijk vermaakt.

Als ik de diverse reactie's lees dan vind ik dat de mensen zich voor dat men boekt zich goed moet voorbereiden over de ligging van en de accomodatie. Voor iemand die een rustige vakantie wil met een mooie ligging is dit een uitstekende plek.

Gereisd Met partner in januari 2011