Zoover

Camping Les Salisses

7,3

Taal

Sorteren

Zeer drukke, luidruchtige camping, saai zwembad.

Lucy
23-8-2018

Eerlijk gezegd vonden wij de camping en de omgeving VEEL te druk. Zelfs voor onze dochter van 11, die er daarom weinig aan vond. Daarbij ligt de camping direct naast Europarc Pretpark, een soort veredelde kermis, die je tot begin nacht hoort (gillende mensen uit attractiegeluiden), soms met vuurwerk. Weg naar strand lopen is ook vrij druk, met de gebruikelijke kraampjes (kettinkjes, wafels met chocosaus, pizza's). Strand is niet groot (wel breed), en altijd vol. Sfeer is verder goed. Zwembad is fijn, maar saai. Ook daar gaat soms de muziek keihard aan voor het aquajoggen of zoiets. Als je niet van echt veel drukte houdt, zoek dan een andere camping.

Nooit meer voor ons helaas deze camping..

LR
21-8-2018

Echt Franse camping . Kinderen totaal geen aansluiting met andere kinderen gehad.. wij waren echt de enige Nederlanders hier.. voor ons de eerste en de laatste x Frankrijk. Ik voelde me hier absoluut niet thuis ondanks prima zwembad en goede ligging. Bij touroperator geboekt en sta caravan was ook redelijk ouderwets( wel airco btw), maar wollen dekens op de bedden? 🙈

Fantastisch echt een aanrader

Wilma & Ad
1-3-2018

Super fijne camping , we gaan in juni 2018 weer voor 2 weken , voor de 5 de keer in een stacaravan , in juni is het nog lekker rustig op de camping . De receptie super vriendelijk , zeker de naam Linda . Ze was er al 30 jaar geleden toen wij er ieder jaar , 8 x ,met onze kinderen heen gingen .Prachtig groot zwembad , en een eenvoudig zwembad met water glijbaan . De camping is naar onze mening echt een aanrader , 20 min lopen naar zee . Gezellig dorpje , 2 x per week gezellige markt . Met de auto 10 min rijden naar een super groot winkel complex waar van alles te koop is , en daar is ook de Lidl .

Super camping

Ad en Wilma
24-1-2017

Lesalisses is echt een super fijne camping , ook met kinderen , prachtig zwembad en een eenvoudig zwembad , wij kwamen hier 20 jaar geleden al ieder jaar , en nu samen terug gegaan na 15 jaar geleden , we gaan weer voor de vierde keer , echt een aanrader

Leuke camping

H.
28-8-2016

Wij hadden hier een stacaravan gehuurd via een touroperator. Caravan was prima zowel van binnen als van buiten. Alle andere stacaravans zagen er van buiten ook prima uit.

De camping beschikt over twee zwembaden en zien er beiden prima verzorgd uit. Het californian bad is een lust voor het oog en kinderen kunnen hier hun lol op terwijl de ouders op een ligbed in de zon toekijken.Het andere bad is rechthoekig en hier is een glijbaan aanwezig.

De supermarkt op het terrein is functioneel voor als je wat vergeten bent bij de serieuzere supermarkt in de buurt. De snackbar verkoopt lekkere pizza's!, maar ook patat en panini's. tevens zijn er een restaurant en bar op de camping.

Wel zijn er doorgaans flink wat Franse jongeren aanwezig dus is er soms wat remoer hier en daar. Ook is er vlakbij een kermis ( Europark ) waarvan het geluid, afhankelijk van de wind, te horen is op de camping. Aan beide dingen hebben wij ons echter nauwelijks gestoord.

Strand is op nog geen 10 minuten lopen.

Mooie camping maar voor ons te druk

Monique
22-5-2016

We hebben hier een aangenaam verblijf gehad maar voor ons te druk wat betreft de jeugd. ligging is perfect kort bij het strand en de kermis, waar je bijna geen last van hebt. vias plage is een aangenaam dorpje met fijne winkeltjes en lekkere eetgelegenheden.

Geen tweede keer meer.

J en L
14-8-2014

Wij hadden een stacarvan gehuurd van TO. Nog nooit zulke slechte bedden gehad. Je gaat voor je rust op vakantie maar dat gaat op deze camping niet lukken mede door de vreselijke geluidsoverlast iedere nacht. De camping is hoofdzakelijk gebaseerd op jonge mensen die de hele nacht door over de camping lopen te schreeuwen en zingen na een avondje uit. Door de beveiliging wordt hier weinig aan gedaan. Wij maakten ons zorgen om de geluidsoverlast van het Europark maar dat was totaal niet storend. Vias is een leuk plaatsje met heerlijke stranden, leuke winkeltjes en restaurants maar als wij voortaan een ontspannen vakantie willen hebben gaan wij zeker niet meer naar deze camping.

Maak er het beste van

Niwu
4-8-2014

Camping is geschikt voor jongeren die lekker uit hun dak willen gaan en voor fransen. Europark is echt heel erg leuk om naar toe te gaan, het geeft wat herrie maar dat went snel. Helaas een caravan vol met jongeren naast je niet. Wij waren blij dat we er niet in augustus zaten want toen wij vertrokken liep het helemaal vol met jongeren en vooral Fransen. Liters drank kwam op tafel. Hou best van een beetje leven om me heen maar de hele nacht door hoeft niet. Laatste avond voelde we ons echt ongemakkelijk. Vias plage is wel erg leuk om 's avonds ff door te lopen en t strand is ook heerlijk!! Op deze camping zien ze ons niet meer in Vias misschien wel weer als we het gedrag van de Onvriendelijke fransen weer vergeten zijn.

wat een super camping!

fam.Velleman
12-8-2013

Via touroperator hadden wij op deze camping een caravan gehuurd. Voor het eerst op een grotere camping. En wat een geweldige camping. Caravans zeer netjes en ruim. Camping netjes onderhouden en zeer vriendelijk personeel. Zwembad is top.Winkeltje met lekkere verse croissant en stokbrood. Zee is op loopafstand en met de auto kan je gratis parkeren. En het geluidsoverlast vonden wij heel erg meevallen. Wij hebben genoten en komen hier zekere terug!!!

Mooie camping, wel heel Frans

Wendy Tinbergen
18-9-2012

Via TO een stacaravan gehuurd, deze was prima in orde. Ruime plek met veranda. Kampeerplaatsen op camping wel heel klein. Camping zelf is vrij groot, twee zwembaden. Californian zwembad was het leukste voor zoon van 6, jammer dat daar geen glijbanen waren. Maar 2 speeltuintjes Jammer. De camping zelf is volledig gericht op Fransen, in de periode dat wij er waren was het zeker 90% Frans. Alles is ook in het Frans. Iedere avond wel iets te doen, maar in het Frans. Kidsclub ook alleen in het Frans. Voor je rust moet je niet naar deze camping komen, maar op een hutje op de hei gaan zitten. 's Avonds veel geluid van het pretpark op steenworp afstand en de animatie van het park zelf. Strand was op ongever 1,5 kilometer, voldoende parkeergelegenheid. Zelf niet gegeten op de camping in het restaurant. Wel 1x kip met friet gehaald bij de snackbar, maar de friet was niet te eten.

Al met al een camping waar je een leuke vakantie kan hebben, maar wij gaan hier niet meer terug.