Zoover

6,4

Niet echt geweldig

Fam Koolhoven
12-10-2018

Kamer 111 is 15m2. Dat is inclusief de badkamer. De wastafel lekt, de balkondeur klemt en de kluissleutel was zoek. Volgens de vriendelijke mevrouw achter de balie kwam dat door de aardbeving van 14 maanden geleden. De kamers met zeezicht liggen aan een drukke strandweg. Het verkeersgeluid wordt gelukkig overstemd door de airco. De minibar is een lege koelkast en de fles bubbels en de fruitmand van de folders en de foto’s op de site bestaan niet. Het ontbijt (07.00-10.00) is ronduit slecht. Om 0900 uur zijn de spiegeleieren en al het andere wat warm zou moeten zijn echt steenkoud en de croissants zijn op. Het enig positieve is de schoonmaak. Die is geweldig.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk

Josje
10-7-2017

Geweldig hotel, erg schoon... Je kunt er heerlijk eten, zowel ontbijt als diner.

Vriendelijk personeel en dit hotel is erg geschikt voor stellen zonder kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig hotel!

Familie
28-5-2017

Geweldige vakantie op Kos gehad en dat had zeker te maken met dit fantastische hotel! Hotelkamer was superschoon, niet al te groot maar dat maakte niet uit. Het had alles wat je nodig had, goede douche en een balkonnetje met (in ons geval) zeezicht. Het personeel is super vriendelijk en doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Zeker een aanrader dit hotel!

goed hotel

marianne58
17-5-2017

Schone kamers iedere dag schone handdoeken lekker ontbijt diner goed maar weinig keus en italiaans kleine lift saaie lounge.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Fijn hotel, prima ligging

S. van Maanen
2-11-2014

Wij hadden kamer 113: zeezicht, balkonnetje, straatkant. Kan 's avonds/'s nachts lawaaiig zijn maar met schuifdeur dicht (evt. airco aan), prima.

Kamer ruim genoeg, goede bedden, badkamer met douche in het bad wat onhandig. Restaurant beneden: Ontbijt prima. Avondeten was lekker. We vroegen daar een keer eind van de middag om een drankje voor op ons balkon en dat was geen enkel probleem.

Je bent zo op het grote plein of bij de burcht/havenkant.

Goed hotel, dicht bij alles!

fishcats12
21-9-2014

Goed hotel, rond de 45 kamers, goede schoonmaak, en aanvulling zeep etc.

Airco prima en bij prijs inbegrepen evenals kluisje op de kamer. Wifi op kamer slecht, ontvangst in lobby en ontbijtzaal echter prima. Ontbijt voldoende keus en goede koffie! Lift erg klein en benauwd, trap lopen is goed te doen, 61 treden naar bovenste etage. Uitzicht bij zeezicht is fraai, balkon klein maar voldoende. Bij laat vertrek kun je de kamer tegen meerprijs aanhouden 20 euro.

geweldig

rink
6-6-2014

bij aankomst om middernacht werden we zeer vriendelijk welkom geheten

we werden in geschreven en naar onze kamer gebracht nou kamer het bleek een halve etage te zijn 3 kamer en een grote badkamer kamer met zeezicht

helaas door de bomen niet geheel vrij maar toch

vanwege de tijd waren de winkels al gesloten maar op de vraag in het ondergelegen restaurant om een fles water kregen we deze zonder te hoeven betalen zo mee

dit restaurant, Italiaans hoort bij het hotel daar word het ontbijt genuttigd

dit is goed en uitgebreid, ik kan hier nog 10 bladzijdes aan vol schrijven

Kos zelf is na een week genoeg ,als je niet voor het strand komt het is een vrij klein eiland wel erg mooi en zeer vriendelijke mensen

mochten wij weer eens naar Kos toe komen zeker weer hotel triton

tip 1 eten bij het restaurant in het hotel zeer tot zeer goed

tip 2 aan de overzijde bij de bakker het lekkerste ijs van het eiland

tip 3 ga eens mee met een excursie naar het vulkaan eiland

Goed genoeg

Dragon
20-9-2013

Beoordeling van het hotel:

Hotel Triton scoort voldoende. Alles ziet er netjes en redelijk nieuw uit. Men is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt volstaat. Het hotel ligt net buiten de drukte rond de haven. Wij hadden kamer 301 en die was wel aan de kleine kant naar mijn idee. Er was maar net voldoende ruimte om alles in de kamer en in de badkamer te passen dus veel "loopruimte" blijft er niet over. Ik wist overigens niet dat er zulke kleine douchebakjes bestonden :-) Dat had wel als resultaat dat de badkamervloer blank stand na iedere douchebeurt (douchegordijn ipv douchecabine). Hotel Triton is goed maar ik denk dat het beter kan (vanwege de kamer ruimte), vandaar een neutrale beoordeling.

Top vakantie!

Janine Hopman
1-5-2013

Heerlijke vakantie gehad op Kos met verblijf in hotel Triton. Moderne en schone kamers en vriendelijk personeel. Ontbijt is oké. Helaas geen zwembad aanwezig en geen strand voor het hotel, wat op sommige foto's wel zo lijkt. Dit is eigenlijk het enige nadeel. Maar daarvoor is het huren van fietsen een uitkomst. Het kost bijna niks en je bent zo op Lambi beach. Kos-stad is erg leuk. Ook hebben we een aantal mooie excursies gedaan. Nissiros en Bodrum zijn zeker de moeite waard. Ik zou hier best nog weleens terug willen komen. Kos heeft alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie.

super lokatie

Lisa
2-8-2012

Rustig gelegen hotel op 10 minuutjes slenteren naar Kos stad. Goed schoon. Groot balkon, beetje kleine kamer. Elke morgen ontbijten op het terras met uitzicht op zee. Ontbijt simpel, maar prima.

Gereisd Met partner in juni 2011