Zoover

Hotel Jaz Solaya Resort

9,3

Karin
19-4-2019

Prachtig resort vlak bij het vliegveld van Marsa Alam. Geen vliegtuig te horen overigens.

Het resort ligt in een baai, waar met flinke wind toch gesnorkeld kan worden bij het housereef.

Gemengd publiek. Verschillende zwembaden. Mooi strand. Uitstekend eten met voor alle smaken iets lekkers. Voor de liefhebbers vanalles te doen; actief animatieteam met verschillende sporten, theater, kidsclub, live optredens. Duikschool aanwezig. Spa aanwezig.

Vriendelijk en servicegericht personeel. Alles erg schoon!

Buiten resort vooral woestijn. Wel diverse georganiseerde uitstapjes te maken naar andere stranden, quadrijden, Luxor.

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 22-4-2019

Bedankt voor uw keuze om uw vakantie door te brengen in Jaz Dar El Medina.

Mijn team en ik willen u ook bedanken voor uw kritische en waardevolle feedback.

U heeft ons gemotiveerd om te blijven streven naar continue verbetering van de service.

Geweldig hotel

Betty Willemstein
7-4-2019

Om te relaxen en te snorkelen is het super, genoeg bedden bij t strand en zwembad, eten is goed, personeel super vriendelijk, kamer schoon, ruime badkamer.

Genoeg animatie voor wie dat wil, live muziek in de avond.

Mooi rif voor t hotel te bereiken via een piertje, 👍🏼

Op 10 minuten vanaf t vliegveld

Niet te gek groot hotel met persoonlijke aandacht, wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Ashraf El Sayed General Manager, Front Office Manager, 9-4-2019

Super !!

Noud-Sjan,Karel-Marja,Mies-Anja.
24-3-2019

Ook ons 2e bezoek aan Jaz Solaya was weer geweldig .We hadden 3 mooie kamers bij t zwembad,zoals we hoopten te krijgen.

Eten en drinken weer perfect,ook a la Carter restaurants ,waaronder nieuwe Momo,waren weer heerlijk.

Personeel en animatieteam waren weer top,kortom we komen zeker weer eens terug.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Ashraf El Sayed General Manager, Front Office Manager, 25-3-2019

genoten!

Verena
6-3-2019

We hebben van een topvakantie in het Jaz Solaya genoten. Het bijzonder vriendelijke personeel doet alles eraan om jou elke dag van vroeg tot laat het naar je zin te maken! Heerlijk kunnen snorkelen en zelfs een schildpad gezien!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Ashraf El Sayed General Manager, Front Office Manager, 14-3-2019

We kijken er naar uit u weder te zien.

Mooi schoon Hotel met hoog service niveau

Leo Kaspers
17-2-2019

Al jaren een geweldig hotel, excellent service

We gaan hier al vele jaren heen, en meerdere malen per jaar.

Zelfs na jaren nog steeds een geweldige service, personeel is top en de maaltijden in de meerdere restaurants zijn van goede kwaliteit.

Het hotel heeft een hoofdrestaurant (oude gedeelte) en een nieuw restaurant Olivo en nieuw zwembad welke zich bevinden in het nieuwe gedeelte van het hotel.

Totaal heeft het hotel 3 grote zwembaden waarvan 2 verwarmd, verder bevind zich bij de zwembaden een poolbar voor snacks en drinken.

Voldoende ligbedden beschikbaar bij de zwembaden.

Het hotel ligt aan het strand, het mooie huisrif is door middel van een wandelpier te bereiken.

Tijdens het verblijf kun je 1x gebruik maken van een ala carte restaurant (Italiaans Nino's, egyptisch Sofra of het pas geopende Asiatische restaurant Makai Tukai) welke zich ook op het hotel terrein bevinden.

Gereisd Met partner in februari 2019
Ashraf El Sayed General Manager, Front Office Manager, 22-2-2019

Wij komen zeker terug

Jozien
24-12-2018

Fantastisch verblijf. Al het personeel is aardig een behulpzaam. Resort is superschoon. Boek je excursies op het strand. Dat is goedkoper dan via je reisbureau. Aanrader is zwemmen met dolfijnen boeken bij de duikschool. Je moet daarvoor wel redelijk kúnnen zwemmen! Wij zaten u het nieuwe gedeelte met een nieuw vierkant zwembad en knus restaurantje. Buffet is erg goed. Niet overdreven ( absoluut geen vreetschuur ) veel variatie elke dag met salades, taarten buffet, salade bar, vlees vers van de bbq. Je loopt met een paar minuten het strand op. Vanaf het strand kan je zo snorkelen langs het koraal rif. Leuke strandbar waar je tussen de middag een lekker broodje of een kleine pizza kan eten. Drinken is allemaal A merken. Bier ook erg lekker. Tip: koop in Nederland je eigen snorkel set. Tegenwoordig heb je die met een heel masker voor over je gezicht. Deze zijn top. WiFi is ruk, ook als je ervoor betaald

Gereisd Met partner in december 2018
General Manager Ashraf Elsayed, Front Office Manager, 29-12-2018

Een topvakantie

BL Verboom
28-9-2018

Onze vakantie was super.

We hebben het erg naar ons zin gehad.

Het hotel personeel doet er ook alles aan om onze vakantie aangenaam te maken.

We hadden aan kamer beneden met zeezicht (1003), kun je zo 's morgens vroeg de zee in om te gaan snorkelen.

Het eten is ook prima, genoeg keuze.

We hebben een trip gedaan van touroperator naar de Egyptische Malediven, prachtig!

En een trip geboekt via lokaal bureau, een absolute aanrader.

We komen zeker nog een keer terug.

Ashraf El Sayed General Manager, Front Office Manager, 9-12-2018

Perfect

Koster
24-9-2018

Super schoon goed onderhouden , vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid buffet. Prachtig huisrif. Kortom perfect!

General Manager

Ontspannen verblijf op een mooie plek

Mirjam
23-9-2018

Wij stonden wat sceptisch tegenover Egypte maar het is ons heel goed bevallen. Wij hadden wat ordinaire toestanden verwacht bij all inclusive maar dat was zeker niet het geval. Wat wij begrepen is dat in Hurghada meer aan de orde, dit zou komen omdat er op Marsa Alam geen Russische maatschappijen mogen landen.

Het hotel was prettig en schoon. Het personeel was attent en niet te opdringerig.

Wij vonden het snorkelen in de baai erg leuk! Je doet er verstandig aan om een snorkelmasker te kopen in Nederland (veel goedkoper), zoveel handiger dan een losse bril en luchtpijp. Waterschoenen bleken niet nodig.

In het hotel zijn wat winkels en een apotheek maar de prijzen zijn echt idioot hoog, after sun bleek € 20 dus neem genoeg mee.

Ondanks dat wij zeer voorzichtig zijn geweest kregen we toch beide last van onze buik. Later hoorde wij dat het spoelen van je mond bij het tandenpoetsen ook al problemen kan geven dus water uit een flesje!

Super vakantie!!

Van Hummel
21-9-2018

Jaz Solaya is een mooi verzorgd hotel.

Wij zaten in het nieuwe gedeelte ( 3205 )met een ruime kamer , vlakbij het nieuwe zwembad en Restaurant met een mooi dak terras.

Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

De animatie is de hele dag bij de andere zwembaden en op het strand .

Snorkelen doe je vanaf de pier of vanaf het strand waar je meteen kunt genieten van een mooi rif.

Ook een trip met de Coraya Divers is een aanrader.

Kortom het was een super vakantie!!

Wij komen zeker terug👍