Zoover
Appartement Orada Marina de Albufeira

Appartement Orada Marina de Albufeira

Appartement

Super goed Portugese zeer vriendelijk !

Margriet de Kroon
24-4-2019

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn !!!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

perfecte en rustige vakantie heerlijk genoten.

wendy
20-4-2019

je moet goed ter been zijn supermarkt is naast het appartement maar er is bij de haven zelf beneden aan de overkant van de weg een plus die is vele malen goedkoper oude centrum is wel een eindje lopen maar voor ons niet erg wij houden van wandelen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een super leuke vakantie gehad!

Thirza
15-4-2019

Het is een stukje lopen naar het strand en de supermarkt, maar wij vonden dat niet erg. Je loopt langs een helling omhoog waarbij je prachtig uitzicht hebt over het water. De mensen in de haven zijn uiterst vriendelijk en je kunt er prima uit eten. Ook in het centrum kun je lekker uit eten. De werknemers zijn erg behulpzaam en regelen zo een taxi voor je als je bijvoorbeeld naar de shoppingmall wil.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

mooie plaats

Hendrix van elsen
15-4-2019

het was prachtig te overwinteren mooi appartement met heel vriendelijk personeel daar waar ze konden stonden ze klaar .alle dagen werd er gepoetst.alle dagen propere handdoeken 2maal per week propere lakens en zeer lieve poetsvrouw paula dikke pluim xxx

Gereisd Met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Ada
12-4-2019

Leuke appartementen ,alles erop en eraan.

Mooi zwembad ,mooie tuin.Dicht bij de haven.10 min lopen naar oude stad Albufeira.

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig

Melany Rietveld
20-1-2019

Het verblijf:

Wat een super verblijf! Ik ben hier 2 weken met een vriendin geweest en wij waren zeer tevreden over het appartement. Het appartement is erg ruim en heeft een aparte keuken en een aparte badkamer met bad. Echt alles is aanwezig, zelfs een vaatwasser en een wasmachine. Wij zaten beneden op de begane grond en hadden dus een terras met een tafeltje en stoelen. Je zit echter lekker in de schaduw wat wel lekker is als het zo heet is. Het zwembad is heerlijk groot en verkoelend, niet zo een 'pisbad'. Er komen zowel jongeren als gezinnen maar totaal geen last van lawaai. Mocht er wel lawaai zijn, staat de bewaker voor je klaar. Personeel is prima, niet overdreven vriendelijk maar ook niet chagrijnig.

De ligging:

Vlak bij het appartement is er een supermarktje voor wat kleine boodschapjes en vers gebakken broodjes. Orada marina ligt aan een haventje waar je een hapje of drankje kan nuttigen. Het is een rustige omgeving.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Super verblijf!

J.J. Giesen
2-1-2019

Erg goed verblijf gehad in dit appartement. Goede schoonmaak en top personeel! Ze hielpen je overal bij.

Hygiëne: elke dag werd het appartement schoongemaakt, top!

Wat wij alleen jammer vonden is dat het centrum wat verder gelegen is, maar wel de moeite waard!

Vervoer: bij Orada kun je een prive-taxi regelen. Allemaal super geregeld.

Spijtig maar nooit meer

Monique
30-11-2018

Leuke ingerichte appartementen en groot gemeenschappelijk zwembad.

We zijn hier verleden jaar ook geweest, maar dit jaar waren er veel luidruchtige Engelse jonge dames met blikjes bier en een radio die je zelfs aan de overkant van het zwembad kon horen. Gedaan met de rust. Dus dit was onze laatste keer Orada......

Gereisd Met partner in juni 2018

niet boeken, prijs/ kwal. totaal niet in balans

Charlotte
4-9-2018

Het complex is erg gedateerd. Ons appartement had afgescheurde gordijnen, een lamp met n grote scheur erin, plastic tafel en stoelen die vies bruin uitgeslagen waren en vreselijke harde bedden. De matrassen hadden geen veren meer. Na lang aandringen kregen we een ander appartement wat niet veel beter was. Het gekleurde stucwerk van de huisjes bladderd enorm af en in het zwembad liggen op de bodem de repen van afgescheurde folie. De ligging van het complex is ver buiten het centrum. Er zou gratis vervoer zijn naar strand en stadje, dat is ook zo maar er gaat slechts 1 busje 4 x per dag en kan slechts 7 mensen vervoeren! In het weekeinde rijdt hij helemaal niet! Wij vinden dat een plek om nooit meer naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Erg ruim, maar ook erg karig

Ruben
11-8-2018

Ruime appartementen met grote kamers. Keuken was compleet, maar erg gedateerd.

Het onderhoud aan de appartementen was klaarblijkelijk op een klein budget gedaan, te zien aan de lakjes verf hier en daar en grotere renovaties die uitgebleven waren. Hiermee bedoel ik losse stukken stucwerk, scheuren in de muren enz.

Daarnaast was de inrichting erg karig. We hadden een appartement voor 6 volwassenen. Hiervoor was een 2,5 persoonsbank en een fauteuil in de woonkamer. De anderen moesten aan de eettafel zitten. Doordat alleen de hoognodige meubelen er waren (ondanks te weinig), was er ook weinig sfeer en was het vrij gehorig.

We komen hier niet snel meer terug, tenzij de panden worden gerenoveerd en worden voorzien van voldoende (comfortabele) zitplaatsen. Kortom, het zijn ruime appartementen, maar de meubilering is daar niet naar.

Wel hebben wij het er erg naar ons zin gehad!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017