Zoover

7,5

Fantastisch!

Inge
3-9-2019

Een heerlijke vakantie gehad bij Sotiris, een mooi aangelegd complex, verzorgde tuinen, schone zwembaden en maar 5 minuten lopen naar Ammes beach.

Appartement was prima, werd elke dag schoongemaakt, kregen elke dag nieuwe handdoeken, inrichting was “echt Grieks”, gelukkig storen wij ons daar totaal niet aan!

Eigenaren waren supervriendelijk en gezellig om daar ‘s avonds een drankje mee te doen aan de poolbar. Kortom genoten van Sotiris Studio’s

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig appartement

Peji
13-8-2019

Geweldig appartement, ligt relatief rustig dus maar paar restaurants in de buurt maar in Lassi (6 km rijden) zijn er voldoende verschillende restaurants te vinden. Appartement zelf is inderdaad sober maar wij waren er alleen om te slapen, rest waren we weg. Wij vonden de bedden prima, geen klachten gehad. Zwembaden waren geweldig en worden iedere dag schoon gemaakt. Restaurant lekker eten en laag geprijsd. Eiland is geweldig, auto is echt een must! Kortom super vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Waar voor je geld

Bas
10-5-2019

Zoals anderen al schreven: de kamer was erg sober. Maar wat verwacht je voor dat geld? Het enige wat wij wel erg vervelend vonden, was dat het bed een bijzonder slecht matras had. We hadden er beide klachten van. Tevens hadden de lakens en handdoeken (ook na dagelijkse bezoek van schoonmakers) vaak (dubieuze) vlekken.

Desalniettemin was het een geslaagde vakantie. We waren eigenlijk altijd op pad (met de auto; auto huren is echt een must!) en kwamen alleen savonds thuis voor de overnachting. De familie die de boel runt is erg vriendelijk en het eten in het restaurant erg goed (en schappelijk geprijsd).

Gereisd Met partner in mei 2019

Een heerlijke week en we gaan graag nogmaals!

Joke de Boer
22-10-2018

Sotiris, een erg leuk, kleinschalig app. complex op 5 loopmin. van strand + kleine supermarkt. Weg van drukte van meer in het C gelegen complexen. Dicht bij vliegveld van Kefalonia, waardoor je regelmatig vliegtuigen van zeer nabij ziet en hoort opstijgen/landen. Wij vonden het totaal geen probleem, maar het is wel een punt om eerlijk te vermelden. Wij hebben lastminute geboekt.

De inrichting van ons appartement was wat gedateerd, maar ach wij waren meestal buiten en hebben weinig gebruik gemaakt van b.v. kitchenette. Ook het beddengoed paste qua maat niet goed, te smal voor het grote 2-pers. bed.

Zeer schoon en ruim zwembad dat rondom iedere dag werd gedweild.

Prachtige en verzorgde tuin!

Last but not least een zeer aardige, lieve en warme Griekse eigenaarsfamilie die er heel veel aan gelegen was om het de gasten goed naar de zin te maken. Je kon er voor weinig geld heerlijk vers eten.

Kortom, wij willen er graag nog een keer heen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar!

wil jurg
18-10-2018

Kefalonia is een prachtig eiland. Het appartement was netjes, alleen de inventaris was slecht. Geen waterkoker niets, wel gevraagd en toen hebben we er 1 gekregen. De bedden waren slecht. Elke dag werd er wel schoongemaakt.Het zwembad water was groen. Het eten in het restaurant was prima.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Verrassend mooi

L klarenbeek
8-10-2018

Geweldig mooi schoon complex op een hele mooie locatie . Fijne fam waar je als gast hartelijk wordt ontvangen en geholpen waar mogelijk is . Ons appartement was best groot en werdt keurig bijgehouden. Je ligt blak bij het vliegveld waardoor er in de avond een paar vliegtuigen over ons heen vlogen maar dat vonden wij geen probleem. Zeker een aanrader met meerdere zwembaden en bij ieder zwembad een bar . Super 👍🏻

Mooie vakantie

Marc van Gool
27-9-2018

Het was een mooie vakantie een uitstekende service van het personeel van Sortiris.

Een min puntje dat waren de gordijnen die waren te licht daar door waren wij elke morgen heel vroeg wakker dit is voor ons een not done.

Super vakantie verblijf

Brenda de Jong
17-9-2018

Heb het enorm naar mijn zin gehad in dit complex, prima kamer, zeer klantvriendelijk, goed eten, heerlijke zwembaden.

Matrassen van de bedden waren niet super.. Matras, tuinstoelenkussen o.i.d. Erop en niet al te frisse matrassen.

Gereisd Met partner in september 2018

Complex zeer schoon maar appartementen basic

Henk Schoonderwoerd
5-8-2018

Het vakantiepark is zeer goed onderhouden, het personeel zeer vriendelijk en de eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zelden zulke spontane mensen gezien! Top! Eten in restaurant is meer dan prima. Appartementen worden dagelijks schoongemaakt inclusief dagelijkse handdoekenwissel. Nadeel, maar geldt in zijn algemeenheid, is dat toiletten niet geschikt zijn voor doorspoelen van toiletpapier en je dus alles moet verzamelen in een emmertje. Appartementen zijn wel zeer basic. Keuken is echt zeer klein en eigenlijk niet geschikt om een warme maaltijd klaar te maken. Ook de douche is erg klein en nadeel is dat 1 kant open is dus alles loopt de badkamer in. Hier is het echt behelpen. Ook de balkons zijn klein en privacy is minimaal, zeker als je buren ook nog dezelfde taal spreken. Zwembaden ook prima maar de stoelen en parasols zijn dringend aan vervanging toe. De kussens op de stoelen zijn niet hygienisch.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Van buiten zeer goed, van binnen zeer matig.

fam. Vogels
24-7-2018

Een krappe voldoende maar niet dankzij de binnenzijde van het appartement.

Goed:

- Vriendelijk personeel

- Restaurant

- Eten en drinken

Niet goed:

- Appartement. Zeer dringend aan een grondige update toe. De binnenzijde was niet goed, zeg maar gerust slecht. Na een week een groter appartement gekregen. Dit was wel beter maar nog lang niet goed genoeg. Moet naar een grondige renovatie van de binnenzijde toe, anders zou ik er niet naar toe gaan. Keuken niet voldoende ingericht, vieze muren, lage waterdruk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018