Zoover

7,3

hele goede ervaring!

bas
27-11-2018

hele fijn appartement! bewaker doet af en toe lastig bij het zwembad maar kan toch alleen maar met zijn zaklamp in je ogen schijnen. verder is alles prima in orde. wij waren hier met 8 vrienden en hebben ons prima vermaakt.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooi appartement maar tegen NL

Nick Bakker
25-8-2017

Appartement is top alleen airco deed het niet. Ligt ongeveer 15 min van het centrum. Het zwembad is top was altijd wel een bedje beschikbaar om op te liggen. Maar op onze laatste avond kwam de bewaker naar ons toe en zei dat we waterballonnen naar beneden aan het gooien waren. Wij zagen dat die van de verdieping boven ons kwamen maar, de bewaker geloofde ons niet. Hij zei dat Nederlanders altijd spullen naar beneden gooien en dat typisch is. De mensen boven ons waren Frans. Dus wij zeiden dat de Fransen waterballonnen aan het gooien waren. Toen zei de bewaker dat kan niet die Fransen doen niks en ze zijn groter en ouder dan ons ( ze waren waarschijnlijk iets van 22). Hij zei dat hij de politie zou bellen als we niet stopten en moesten betalen. Conclusie het appartement was top maar het personeel was een beetje tegen naar Nederlanders.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Zeer tevreden als groep meiden

Joosje vermeulen
18-7-2016

Het appartemenrt is super fijn ingericht, moderne spullen en een mooie badkamer en keuken. Helaas is het personeel (behalve marco de nederlander) wat onvriendelijk. We vroegen naar wifi en kregen 10 min geen antwoord omdat die vrouw tegen haar collega in het spaans aan het praten was. Over de wifi gesproken.. 15 euro voor een week? Dat is wel wat belachelijk. Ook dat we geen afwasspullen hebben en maar eenmalig vuilniszakjes en wc rollen krijgen.

De ligging is super en het is heel fijn dat gewoon onder ons appartement een supermarkt zit.

Prima appartement!

Rianne
3-7-2016

Wij gingen met 4 vriendinnen voor een low-budget vakantie en verwachtte er dus niet veel van, maar we zouden hier zeker terug komen! Voor het geld wat je betaalt krijg je er veel voor terug. Grote, fijne inloop douche en alles ziet er vrij modern uit. Het was schoon en veel ruimte, ook het balkon. Veel overlast van andere jongeren hebben wij niet gehad, het was goed te doen.

Recht onder het appartementencomplex ligt een grote supermarkt en er zijn in de buurt wel wat leuke restaurantjes te vinden. Het enige nadeel is dat je lang onderweg bent naar het grote strand en de strip, 20 - 30 minuutjes lopen. Onze tip dan ook: ga naar het kleinere strand, hier loop je zo'n 15 minuten op en dit strand is veel rustiger en fijner.

Aanrader dus!

Fantastische week gehad

Luuk
9-6-2016

We waren blij verrast toen we aankwamen, schoon en netjes hotel met ruime kamers, ruim voldoende ruimte en bedden, mooi (schoon) zwembad op het dak ( met voldoende ligbedjes). Ook de bewaking was erg vriendelijk. Bovendien is er erg goede service. Tijdens ons verblijf zijn er 2 borden kapot gevallen, hier werd geen probleem van gemaakt, en we kregen onze volledige borg terug. Supermarkt etc. allemaal op loopafstand. Nadeel was wel de afstand naar het strand en het uitgaansgedeelte. Verder een top vakantie gehad

Top

sophie
26-11-2015

Nadat we onze vakantie geboekt hadden bij touroperator kwamen we erachter dat het appartement bij Red Mijn Vakantie is geweest. We verwachtten er dus niet meer veel van máár niets is minder waarl

Wij waren met 5 meiden. We hadden twee grote slaapkamers en dan een woonkamer/keuken gedeelte waar een slaapbank stond. Het balkon was klein maar toch leuk dat het erbij zat. Badkamer was basic maar oke wel fijn dat er een mega grote spiegel hing in het 'gangetje' (van de slaapkamer naar de badkamer).

Er was een lift superhandig, zwembad niet heel groot maar groot zat.

Superchill dat er een supermarkt onder het appartement zat zo had je lekker vers bood enzo.

Barstreet stuk lopen 15 minuten ofzo maar toch te doen als je al wat drankjes op had.

Topvakantie!

enneh ja, Kindvriendelijk, toen wij er waren zaten er ook gezinnen met kinderen die waren helaas niet zo blij met alle jongeren om hen heen. Duss denk niet een super aanrader maar Lloret de Mar in de zomer is sws veel jongeren dusja..

Topappartementen!

Remco Steijvers
17-11-2015

Deze zomer ben ik met 4 vrienden verbleven in Appartementen Condado.

Toen we aankwamen waren we blij verrast.

Ons appartement was ruim, alles zag er netjes uit en hadden een prima balkon.

Ook het zwembad was mooi! Geheel vernieuwd en nooit hoeven zoeken naar ligbedjes

Ook de bewakers hebben het beste met je voor en zijn topkerels.

Het enige minpuntje is dat je een flinke afstand van het strand ligt.

Naar de strip is iets korter maar beter te overbruggen door de alchohol waardoor het stuk korter lijkt dan het is.

Een geweldige vakantie gehad dus!

Geweldige vakantie gehad

Thijmen
14-9-2015

De appartementen zijn voor mensen die veel luxe gewend zijn niet de beste, wij zijn er met een paar vrienden geweest. De prijs kwaliteit is perfect voor een feestvakantie. De appartementen zijn vrij oud maar wel goed, alles werkt naar behoren. voorral de koelkast is geweldig voor een appartementencomplex.

Echter misten wij wel een airco in het appartement, het was vaak zeer warm en het bleef ook warm. Het zwembad is mooi op het dakterras (komt niet overeen met de foto's die op Zoover staan, in de aftermovie komt het zwembad wel voor).

Zwembad zag er overigens goed uit en de ligstoelen lagen perfect, ook waren er altijd wel voldoende stoelen.

De appartementen liggen niet ver van het strand af en daarnaast zijn de discotheken op een afstand van 10 minuten lopen (wat wel fijn is als je rustig kan slapen en ook uitslapen).

Super appartement!

Pleun
16-8-2015

Wij hebben als groep het super gehad in Condado.

Zaten ongeveer 10 minuutjes lopen naar strand en centrum.

Het appartement was schoon kregen om de 2 dagen nieuwe hadoeken.

Genoeg eet-tentjes in de buurt.

Zwembad was super mooi uitzicht en gezellige mensen.

Goed personeel.

Eigenlijk hadden we niks te klagen.

In een woord echt super!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Prima

Jelle
29-7-2015

Voor jongeren echt top hotel. Waren met 10 vrienden. 2 prima schone appartementen. Waren netjes ingericht. Schoon en ruim. De bedden waren prima. De slaapbank ook goed waren 2 bedden van te maken. Zwembad op het dak het dak ook super helemaal nieuw anders dan op de foto's ook schoon en voldoende lig bedjes. Naar de strip ongeveer 10 min lopen en dat geld ook voor het strand.