Zoover

6,1

Heerlijke locatie!

Margie en Eric
10-10-2015

Een prettige, gemoedelijke en schone camping,middelgroot,met vriendelijke en behulpzame eigenaren en hoofdzakelijk Franse campinggasten. Ik ben fan geworden.De alleen Frans sprekende eigenaren Patrick en Martine en hun rechterhand Veronique deden erg hun best om het ons en de andere campinggasten naar de zin te maken.Patrick kookte uitstekende en goed geprijsde maaltijden met een hele goede kwaliteit vlees en vis! Martine zorgde voor de drankjes, aangeklede tafels en buitenverlichting. Wij hadden een fijne locatie waar de auto en de aanhanger zonder problemen naast de accommodatie geplaatst konden worden en er ook nog voldoende ontspanningsruimte over was. De kampeerplekken zijn ruim en het sanitair op de camping schoon. Geen recht toe recht aan camping maar een camping waar men niet al te moeilijk doet en waar je als gast wordt ontvangen en behandeld. Bij de rotonde 5 km verder op vind je grote supermarkten. Je draait zo de autoweg op want die is vlakbij. Wij willen volgend jaar weer.

Mooie camping, weing Nederlanders

Chris
2-9-2014

We waren hier en hebben een op zich erg lekkere tijd gehad. Redelijk grote plekken, erg veel animatie 's avonds, lekker gratis tennissen, zwemmen et cetera. Helaas ligt het te ver van de kust voor de meeste Nederlanders (een uurtje) dus de bevolking bestaat vooral uit Fransen. Jammer voor mijn pubers!

De leiding is niet onaardig en wil graag helpen als je een beetje Frans spreekt.

kleinschalige,zeer familiale fantastische camping

De Weerdt Marc
8-8-2012

zeer vriendelijk, behulpzaam personeel vooral Veronique

alsook de uitbaters Patrick en Martine. Doe zo verder.

gemakkelijk om uitstappen te maken naar de kust of de Gorges du Verdon.

Uitstekend veilige camping voor kinderen met in de voormiddag franstalige kinderanimatie. Animatie zou meerdertalig mogen zijn en niet alleen maar Franstalig . Uitstekende kampeerplaats toegewezen.

Zeer proper sanitair.

Zomervakantie op camping La Vidaresse

Fam.Acda
5-11-2010

Wij komen al 4 zomers op camping La Vidaresse. Een echte franse camping met bijna alleen fransetalige vakantiegangers wat wij erg prettig vinden. Sinds 2 jaar een nieuw sanitair wat een echte verbetering is. Ook ontmoeten wij franse campinggangers die ook al meerdere jaren komen en die erg gastvrij zijn en waar wij een leuke band mee hebben gekregen. Dus leuke camping als je ook wat frans spreek of moeite daarvoor doet, dan zijn de franse ook spraakzaam en erg gezellig.

Kleine rustige camping

F.J. Ververs
12-8-2010

Zijn hier nu voor de tweede keer.

Het is een relatief kleine, rustige (hoogseizoen is mij onbekend) camping. Er zijn nieuwe eigenaars sinds de vorige beoordelingen.

Dorp is leuk maar bied, toeristisch bezien, weinig. Is wel een prima uitvalsbasis voor diverse activiteiten.

Afgezien van een prima, bij slecht weer overdekt en verwarmd, zwembad zijn er weinig voorzieningen voor kinderen. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, het blijft lekker rustig. Er is een eenvoudige maar smakelijke restaurantvoorziening voor een redelijke prijs. Ook is er een broodjesservice. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt, want ik vind het leuk om brood en de krant in het dorp te halen.

Het geheel ademt, als je er gevoelig voor bent, een aangename Franse sfeer.

Overigens, de eigenaars spreken uitsluitend Frans. Andere talen zijn ze absoluut niet machtig, nog geen 2 woord.

De rust en de ligging heeft ons doen besluiten om volgend jaar weer te gaan, want we zijn er nog lang niet uitgekeken.

2008

Laten we beginnen met de positieve punten ; de gehuurde en

Jean Paul
17-1-2008

Laten we beginnen met de positieve punten ; de gehuurde stacarvan was redelijk schoon en de omgeving is fantastisch en een prima uitgangsbasis als je graag wat wilt zien, weg van de drukte.Naar Hyeres ,Cassis ,Nice ,Frejus /Cannes en Saint Croix (de meren) zijn in ca 1 to 1,5 uur aan te rijden met de auto. Supermarkten zat in de omgeving en in het dorpje Saint Anastasie kan je lekker eten voor redelijke prijzen. Ook lieve en vriendelijke mensen in het dorp onmoet.De camping , en dan met name de eigenaar /beheerster , is gewoon waardeloos . Het kan maar even duidelijk zijn.Madame beheerster laat je gerust een eeuwigheid wachten , op de wisseldag kom je niet voor 1700u de camping op. Met kinderen ben je al helemaal niet welkom. Overigens geldt dit voor alle nationaliteiten ,dus niet denken dat alleen de hollanders niet welkom zijn.schrale troost nietwaar. Bij vertrek zal moe je dusdanig pesten en stalken om je borg maar te kunnen aftroggelen. Het kost je minimaal E 50 aan schoonmaak .

2007

Vrij rustige camping, goed gelegen

Eric Reyniers
9-9-2007

Vrij rustige camping, goed gelegen. Sanitair moet dringend aangepakt worden. Tennisveld ook wat onderkomen... Goeie prijs-kwaliteit buiten seizoen. In de zomermaande : VEEL te duur.

Gereisd Familie in april 2006
2006

Komen net terug van deze camping

nanette
30-7-2006

Komen net terug van deze camping. Het is een kleine gezellige camping. Het is een mengeling van allerlei nationaliteiten, wat erg leuk is! er is een kleine speeltuin en een zwembad, voor kleine kinderen een prima camping, voor oudere kinderen lijkt het me saai. Er zitten echter ook wat nadelen aan, zoals; geen campingwinkel, geen restaurantje, de bar was regelmatig dicht (als er niemand zat) en het zwembad ging 2 x per week 2 uur dicht $%#! heel fijn op het heetst van de dag. Er is op ongeveer 10 min. afstand een grote supermarkt, er is een geweldig meer Lac de sint croix (niet goed geschreven wrs) maar dat is 1 1/2 uur rijden, de zee is op ongeveer een uurtje rijden. Al met al overal een behoorlijk stuk vandaan. Dus als je het geen probleem vind om een eindje te rijden naar mooie plekjes een prima camping in een werkelijk schitterende omgeving.