Zoover

8,3

Geweldige hotel!

Hanna
10-10-2013

Ik ben samen met mijn vriend 15 dagen naar dit hotel geweest in de zomervakantie. De kamer was heel mooi en schoon. Zwembaden waren schoon en een goede temperatuur, je kon kiezen of je bij een rustig zwembad ging liggen of bij een wat drukker zwembad. Voor stelletjes is het een perfect hotel, zelf denk ik dat het voor gezinnen met kleine kinderen niet zo geschikt is. Er is meer te doen voor de ouderen dan voor kinderen. Soho square, achter het hotel, is heel mooi en gezellig! Ik verbaasde me erover hoe goed je op stap kan gaan in Sharm el Sheikh. Wij hebben maar 3x in het hotel zelf gegeten. Op soho square kan je gratis eten en drinken bij akuna matata en cafe chino. Dit is echt een aanrader, want het eten vind ik daar veel lekkerder.

Het personeel deed tegen ons aardig, soms waren ze niet heel enthousiast, maar dat vind ik niet raar als je van 10 uur 'sochtends tot 2 uur 's nachts werkt.

Niet voor herhaling vatbaar

willy
30-8-2013

De entree is verwelkomend. Soho Square heeft nederlandse prijzen. Schoonmaakpersoneel en obers zijn vriendelijk, de rest van het personeel is laks. Eten is vers en zeer eentonig. Elke avond is er een thema, alleen het eten past niet bij het thema. Bij Soho Square was er een mogelijkheid om bij Akuna Matata en Café Chino te eten. Het resort ziet er verzorgt uit. Voor rolstoelgebruikers is het resort heel geschikt en ook op Soho Square. Strandbus houdt zich niet aan het rooster. Voor echte snorkelaars is het niet geschikt. Er is wel een huisrif maar niet meer in goede staat. Voor duikers wel geschikt. Een nadeel is dat er geluidsoverlast is op het resort door vliegtuigen. Er zijn meerdere zwembaden maar veel chloor aanwezig. De eigenaar met aanhang die Soho Square, Savoy en Sierra heeft opgezet kwam naar Sierra om te relaxen. Iedere werknemer zagen we nu pas gaan werken en alles in gang zetten voor 'the king'. Werd een klant maar een beetje meer zo behandeld als hij.

Een heerlijke vakantie

Karin Kool
29-8-2013

Bij binnenkomst in het hotel valt meteen op dat het erg netjes is, een welkomstdrankje en zeer vriendelijk personeel. Alles was erg snel geregeld en konden binnen een half uur naar onze kamer om daarna lekker te gaan eten in het restaurant.

Lopend naar het strand is prima te doen maar erg warm, het busje is daarom een goede optie.

De kamers werden elke dag prima schoongemaakt, dagelijks schonen handdoeken en regelmatig schone lakens. Elke dag nieuwe flesjes drinkwater. De kamer en badkamer zagen er schoon en leuk uit.

Het eten is niet slecht en goed warm alleen was het niet echt ons eten. Er is genoeg variatie maar wel massaal (alles in 1 restaurant)

Ga ook eens eten bij Akuna matata (soho squere), erg leuk en bij het all inclusive inbegrepen. Ook drankjes op het terras (fontana) en bij Queen Vic zijn inbegrepen, de zelfde drankjes als in het hotel maar erg gezellig!

Een erg leuke en heerlijke ontspannende vakantie

Mooi hotel, hele slechte service!

Bradley den Ouden
6-8-2013

Prachtig hotel, wat je mag verwachten van een 5 sterren hotel in Egypte! Eten is zoals in andere hotels ook erg eentonig maar wel is het smakelijk! Voordeel is dat je op het naastgelegen SOHO square gratis kan eten bij hakuna matata, erg lekker! maar ook weer heel slechte service!!! Het SOHO square zelf is erg duur met zijn winkeltjes en andere restaurants. Wel heb je bij veel restaurant 35% korting en natuurlijk afdingen! Kortom: als het hotel iets aan de service doet, wordt het een tophotel! Voor nu zeg ik: nog even niet heengaan!

Heel goede hotel

mevrouw Hussain
26-7-2013

Heel goede hotel, dit was de tweede keer dat wij in Sierra verbleven. Vriendelijke medewerkers, ze doen hun best om de klanten tevreden te houden; bij het zwembad en terras liep Soubhi bijvoorbeeld altijd met een grote glimlach de mensen te helpen.

Gereisd Familie in juli 2013

Top vakantie gehad in Sierra (Sharm El Sheikh)

Mark Pos
24-7-2013

Een erg goede vakantie gehad in het Sierra hotel. Ruime kamers, veel zwembaden en een goede service. Eten in het restaurant wel iets te eentonig, maar je hebt de mogelijkheid om (zonder extra betaling) bij andere restaurants te eten op het SOHO-square. Service was erg goed, zowel bij hotel als op het strand (drankjes, handdoeken, eten) . Zeker een hotel om terug te komen wat ons betreft!

Geweldig en prachtig ressort, SUPER...

Bart Salemink
22-7-2013

Fantastische vakantie gehad tijdens mijn verblijf in Sierra. Personeel vriendelijk en behulpzaam op een enkeling na. Kamers prima, bedden ook prima. Goedkope kamers kunnen wel iets aan onderhoud gebruiken, maar als er een lamp kapot gaat wordt die gelijk vervangen, terwijl jij aan zwembad ligt. Genoeg keus aan zwembaden, alleen kinderen onder 16 mogen maar in twee zwembaden. Soho-plein erg luxe uitstraling, Dubai-achting... Maar echt van alles te beleven qua muziek, optredens, waterfontijn en barretjes, restaurants en winkeltjes. Strand en zee echt super, met gratis drinken, eten en handdoekservice en verhuur van snorkelbenodigheden. Strand is inderdaad maar 8 min. lopen. Koraal en vissen echt prachtig, zoals in een aquarium. Elke dag weer nieuwe vissen gezien, in de prachtige onderwaterwereld. Nemo en zijn vriendinnetje hebben een vast waterplantje, aan linkerkant van steiger tussen 3de en 4de grote boei. Woestijn is prachtig, quadsafari is een aanrader.

Slechte service!! Geen klantvriendelijkheid.

sylvia
1-7-2013

Slechte service vh personeel tot aan zeer asociale toe.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima hotel zeker voor egypte

J & C
26-6-2013

Prima Kamers eten goed restaurant hakuna matata mag wat duidelijker zijn in hoe het te werk gaat en aankleding mag wel wat gezelliger lokaal restaurantje soho prima enige minpunt op strand geen windschermen en animatie gedraagt zich alsof wij hun dankbaar moeten zijn dat ze er zijn jammer ander punt van aandacht receptie slecht in hun talen en verzameld eerst alle paspoorten bij aankomst gaat dan van iedereen een kopy maken en dan pas worden de sleutels uitgedeeld ronduit slecht zeker sávond dit duurde bij ons meer dan een uur restaurants waren ondertussen gesloten kinderen doodmoe en huilerig en wij hadden niet eens een volle bus ook een taxi nemen heeft geen zin (5 min van af de luchthaven) ze laten je gewoon wachten. complex zeer fraai mooie zwembaden en tuinen Spa viel tegenhet bubbelbad deed het niet en de bubbelsectie in het binnenbad was steenkoud evenals de ruimte waar de massages plaatsvinden kortom flink ziek geworden.

prima hotel

J&C
26-6-2013

kamers en bedden dik in orde allen enige min punt receptie deze zijn niet goed in hun talen en niet echt flexibel aankomst sávonds laat een puinhoop inchecken duurt ontzettend lang meer dan een uur eerst worden alle paspoorten verzameld en gekopieerd en dan pas begint het uitdelen van de sleutels kortom pech als er een volle bus aankomt en dan ook tegen de tijd dat men klaar is gesloten restaurants meer dan slordig voor een hotel met zoveel sterren.