Zoover

Hotel Otium Eco Club Side

Fantastisch,

Rita Adema van der Meer
19-5-2019

Wij komen hier voor de 12e maal en zoals gewoonlijk is het weer fantastisch. Mooie locatie in een prachtige groene omgeving me mooie verzorgde tuin. Schone zwembaden en wat wij heel fijn vinden is de relax pool, hier mogen geen kinderen komen!

Schone en ruime kamers. Lieve mensen voor wie niets teveel is. Ruime en gevarieerde keus in eten. Voor ieder wat wils. Een hotel dus waar weinig op aan te merken is.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Inge Smiley Service, Smiley Service, 20-5-2019

Lieve Rita en Sandra,

Voor ons deze keer ook weer een groot genoegen jullie

in ons midden te hebben.

We kijken uit naar de volgende keer.!!!

Mischien dan de koningssuite

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Brigitte
19-5-2019

Wij kunnen niets anders dan ons aansluiten bij de goede reviews. Uitstekend hotel, eten meer dan genoeg keuze en zeer goed, goede kamers netjes en schoon, het strand ligt op 10 minuten lopen of je kunt met de hotelshuttle. Ook kun je terecht bij de mensen van de smileyservice, zij zorgen voor tips, tricks, antwoord op vragen en hulp bij ongemakken en als Inge er is kun je dat nog in het Nederlands doen ook👌🏻 . Wij vinden het echt een aanrader en deze eerste keer smaakt naar meer.

Gereisd Met partner in mei 2019
Inge Smiley Service, Smiley Service, 20-5-2019

Beste Ingmar en Brigitte

Wat goed om te horen dat alles naar wens is.

Om jullie als gast in ons midden te hebben doet ons

goed.We hopen jullie weer te mogen verwelkomen.

zeer goed

Ronald
9-5-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel en gevarieerd goed eten wij waren met 2 kids en die hebben zich zeer goed vermaakt

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Inge Smiley Service, Smiley Service, 10-5-2019

Beste Ronald en fam,

Hartelijk dank voor uw review,

graag tot ziens.

Cindy
8-5-2019

Ontzettend schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima eten dat nog niet verveeld na een week, lekkere cocktails die meestal met zorg worden gemaakt en gepresenteerd, animatie top.

We hebben een heerlijke week gehad

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Smiley Service Inge, Smiley Service, 9-5-2019

Beste Cindy,

Wij Otium Eco club Side zijn erg blij dat de vakantie zo

geslaagd was

Zien u dan ook graag terug!

Tot ziens.

Supervakantie

Susan Stevens
5-5-2019

Mooi aangelegd resort met ruime kamers.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Veel entertainment met ook verassende activiteiten (colorparty, schuimparty, kinderfestijn op het strand, schaatsen op een kunstijsbaantje).

Alles was goed schoon en zag er netjes uit.

Strand is ongeveer 10 minuten lopen.

Heerlijk en afwisselend eten.

Goede cocktails.

Mooie nieuwe openlucht disco.

Bedbanken waren wel wat hard om op te slapen, wellicht dat daar een topper op gedaan kan worden.

Muziek bij zwembad/disco was vaak niet onze smaak (veel dance), maar dat is een kwestie van smaak.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Smiley Service.Inge, Smiley Service, 6-5-2019

Beste Susan en fam,

Hartelijk dank voor de review van ons hotel.

Fijn dat u het zo naar de zin heeft gehad.

We hopen u weer te mogen ontvangen bij een volgende vakantie.

Aanrader!

Fam. de Winter
3-5-2019

Wij zijn in april 9 dgn naar Otium Eco Club geweest. Schitterend complex, zeer schoon, heerlijk zwembad (weinig chloor), het eten was zeer goed, heel erg uitgebreid.

Wij verbleven met twee tieners in een 2 persoonskamer met 2 extra losse bedden (prima te doen), uitzicht op het zwembad. Complimenten voor het personeel, iedereen was zeer vriendelijk. Een extra compliment voor Eray, hij weet álle namen van alle gasten (ook als je, zoals wij, niet deelneemt aan de activiteiten). Wij hebben ervan genoten en vinden dit hotel een échte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Smiley Service Inge, Smiley Service, 4-5-2019

Beste fam.de Winter,

Wat goed om te horen dat de gehele familie een fijne vakantie heeft gehad. We verwelkomen u graag een volgende keer.

Super hotel voor families!

Ellemieke
2-5-2019

Dit is echt hotel als je met je kinderen naar Turkije wil komen. Ze hebben hier echt aan alles gedacht voor de kinderen. De 'smiley' service is geweldig. De mensen doen echt alles om je een aangenaam verblijf te geven. Ook voor de volwassene zijn er allerlei activiteiten. Animatietem is fantastisch en personeel heel vriendelijk. Wij komen zeker terug!!!

Smiley Service Inge, Smiley Service, 7-5-2019

Beste Ellemieke,

Hartelijk dank voor de complimenten.

Zoals het hoort te zijn!!

Tot ziens

Fantastich! Zeker voor herhaling vatbaar!

Mart
1-5-2019

Otium Eco Club Side is een fantastisch hotel, waar de klantbeleving voorop staat! We verbleven een familiesuite (4pers), deze bevinden zich niet in het hoofdgebouw, maar elders op het terrein. Ze liggen heel centraal, in welke suite je ook zit, binnen 1 min ben je bij de faciliteiten. Dit zijn ruime appartementen met een groot balkon of terras.

Het eten is erg goed, lekker en gevarieerd. Zowel het ontbijt, middag- als avondeten. We hebben ervan genoten. Ook de cocktails (met en zonder alcohol) vielen in de smaak ;)

Klantbeleving staat voorop. Als je ergens melding van maakt wordt het binnen de kortste keren opgelost. Op dag 1 werden we op de kamer gebeld, met de vraag of alles naar wens was. En 1 dag voor vertrek belden ze ons om ons een goede reis te wensen, super leuk toch!

Personeel is vriendelijk, behulpzaam en straalt energie uit.

Ik kan dit hotel iedereen aanbevelen!

Beste Mart en fam.

Hartelijk dank voor de mooie review!.Precies zoals de beschrijving is proberen we alles te doen om onze gast het naar de zin te maken! Hopen jullie een volgende vakantie weer te mogen begroeten. Hartelijk dank voor de aanbeaanbevelin

Vriendelijke groeten

Perfect!

van Erkel
29-4-2019

Zeer schoon en net park. Het eten is perfect, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom, het was echt fantastisch!

Beste fam. Van Erkel,

Dank u voor de hoge waardering van uw vakantie. Fijn dat alles naar wens was. Hopelijk tot weerziens!!

Zeer goed Hotel

Fam. Muller
28-4-2019

Wij zijn met ons gezin met kinderen van 1, 7 en 10 jaar van 22 april tot 2 mei verbleven. Ons 5e Hotel in Turkeije en 1 van beste. Verbleven in een 2 kamer villa. Deze liggen of op de begane grond of een verdieping met een ruim terras die je kan afsluiten. De kamers in het hotel niet kunnen beoordelen. Het is uiterst luxe en verzorgd complex in een parkachtige tuin die zeer goed wordt onderhouden. Een heerlijk strand op 7 min lopen via een promenade langs de rivier (mooi!) of via een straatje met winkeltjes. Prachtig zandstrand met mooie zee. Je kan ook via een shuttle bus van het hotel. Bij een strand is ook een Otium Beach club waar het eten en drinken inbegrepen is. Prima verzorgd en leuk personeel. Ook goede strandbedden met kussens inbegrepen en er hangen schaduwdoeken. All Inclusive formule is prima. Sterke drank, cocktails etc inbegrepen. Eten was prima en gevarieerd. Mocht soms iets warmer. Zeer goed Hotel!

Beste fam. Muller,

Dank u wel voor de lovende woorden.Ook duidelijk voor de gasten die ons nog willen bezoeken. Hopelijk tot ziens.