Zoover

7,4

Geen aanrader

A van Kranenburg
1-9-2016

Hoewel het uitzicht van de huisjes op Trinidad erg mooi is, weegt dat niet op tegen de niet werkende airco, vieze lakens op de bedden, geen handdoeken en de onhygiënische situatie in de eetzaal.

Katten liepen over de tafels de borden leeg te eten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

verouderd, geen aanrader!

Jolijn
12-8-2016

De bungalows waren in erg verouderde staat en niet schoon. Wij weten dat de hotels in Cuba anders zijn dan bij ons in Nederland maar dit was ondermaats! Wij hadden de pech dat onze bungalow pal aan het animatiepodium grensde waardoor wij de eerste nacht uit ons bed werden gedreund. Zelfs het lawaai dat de lekkende airco maakte kon de animatie herrie niet overstemmen. Wij zijn heel wat feestjes gewent maar dit ging te ver. Gelukkig regende het de tweede avond zo erg dat het animatiefeestje de tweede avond werd afgelast zodat we alleen maar last hadden van de airco en de vieze kamer. Ontbijt was ronduit slecht, gelukkig bleven we hier maar 2 nachten.

Prima huisjes

Rowena
28-8-2015

Leuke huisjes gelegen op een heuvel. Hierdoor is het wel een flinke klim naar boven. Als je met een georganiseerde reis bent, levert dat geen probleem, omdat de bus je naar boven brengt. De huisjes zijn schoon en er is weinig tot geen ongedierte. De bedden zijn goed voor Cubaanse begrippen. De mini-bar is gevuld en goedkoop te gebruiken. De badkamer is klein en het is dan ook behelpen, maar wel schoon en er is warm water. Het eten is zoals overal in Cuba niet echt top. In de eetzaal vliegt veel ongedierte rond. Er zijn korte optredens in de centrale bar, maar ik raad je aan om zeker even naar de trappen te gaan! Echt de moeite waard. Wat een geweldige sfeer!

Mooi gelegen, acceptabel hotel

Karin
29-5-2014

Tijdens rondreis Cuba compleet hier 1 nacht geweest. Mooi gelegen boven geweldig leuk stadje Trinidad, prachtig uitzicht over Trinidad en op goede afstand.

Kleine bungalows, ruim, schoon, alhoewel... 's nachts liepen er allemaal beestjes over m'n kussen.

Koelkastje deed t gewoon, in tegenstelling tot de meeste hotels, en was zelfs gevuld.

Er is een zwembad met bedjes, ligweide en bar, maar ook irritante 'animatie'.

Drankje op terras van t hotel is prima, ontbijt was ronduit slecht.

propere bungalows

Kristof De Vylder
5-9-2013

Het hotel ligt pal in het centrum, heel handig. De Bungalows waren niet zo groot, maar waren wel proper en de douche werkte heel goed en hadden warm water. Het ontbijt niet veel keuze, wel weer eieren.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Slechte service, ongeinteresseerd personeel

gejewe
30-8-2013

Bij aankomst bleek de minibar (kleine koelkast) niet te werken. Hiervoor 3 keer bij de receptie geweest, telkens toezeggingen, maar er gebeurde niets. De 4e keer kregen we te horen dat er niets aan te doen was (we konden wel een mindere kamer krijgen. Waarom niet de koelkast uit de mindere kamer verplaatsen?)

Het eten was zeer smakeloos en koud, terwijl de magnetron waarmee de kok het voedsel opwarmde toch bij het buffet staat!

Het viel mij op dat het meeste bestek dat op de tafels lag reeds door voorgangers gebruikt was.

Het personeel eet mee van het buffet, waarbij zij veelal het eten met hun handen pakken en niet de opscheplepels gebruiken. Het aantal opscheplepels is kleiner dan het aantal gerechten, kortom de verschillende gerechten opscheppen met 1 lepel.

Een deel van het personeel al etende lang het buffet, ook niet echt fris.

Gelukkig slechts twee dagen daar geweest. De ligging is perfect om Trinidad te bezoeken, maar als er alternatieven zijn, dit hotel gewoon overslaan!!

Mooie ligging, slecht eten.

Gerwin Brons
19-8-2013

Mooie ligging. Tijdens onze rondreis 1 dag geweest. De kamer was niet schoongemaakt toen we aankwamen. Nog natte handdoeken in de douche. Zwembad was leeg ivm onderhoud. Lastig bij 35 graden. Eten was gewoon slecht. diner was niet te pruimen. Ontbijt was lala...Katten liepen door de eetzaal wat de hygiene niet ten goede komt. Ook stikte het er van de vliegen. Na herhaaldelijk gevraagd te hebben om de katten te verwijderen, werden ze weggejaagd, en ze kwamen gewoon weer terug, dus maar geen moeite meer gedaan. Personeel boeit t niet, volgens mij boeit ze niks, want ze weten wel dat het een doorreis hotel is....

Ruim opgezet stadshotel

annelies_4
13-1-2013

Ruim opgezet park bovenop de berg. De huisjes/kamers zijn erg ruim, schoon en met een balkon. Personeel is vriendelijk en het eten goed en uitgebreid. Trinidad is goed te voet te verkennen vanaf dit hotel.

Gereisd Met partner in januari 2013

Ideale plek om Trinidad te verkennen

franjus_2
2-8-2012

Hotel ligt ideaal om Tinidad te verkennen. Centrum Trinidad ligt op 15-20 min lopen. Hotel is mooi gelegen op ’n heuvel. Kamers zijn niet ruim, maar wel schoon en hebben een heerlijk kingsize bed. De kamers in lage gebouwtjes liggen in terrasvorm tegen de berghelling. Ontbijtbuffet is matig tot slecht en keukenpersoneel niet geïnteresseerd in weer toeristen. Bij het zwembad hebben ze waarschijnlijk een andere keuken, daar was het eten (zoals pizza, friet en tosti’s) goed en niet duur en de bediening was alert. Zwembad is fijn met voldoende ligstoelen, echter niet veel schaduw.

Prima huisjes in een heel leuk stadje

Irwin
30-6-2012

Diverse huisjes verspreid over het terrein. De huisjes zijn behoorlijk ruim en schoon. Na een week in Cuba voor de eerste keer warm water om mee te douchen! Het stadje is erg leuk, zowel overdag als 's avonds. Prima te lopen. Het eten, zowel 's ochtends als 's avonds buffet was redelijk, op zijn Cubaans zonder kruiden. Ondanks dat het een allin hotel was zijn we de tweede avond lekker in de stad gaan eten. 's Avonds is er live muziek en dans op 'de trap' in het centrum. Zwembad is niet echt groot en niet echt schoon. Bij het hotel is een wisselkantoor.