Zoover
Vakantiehuis Casa e Vela

Vakantiehuis Casa e Vela

Vakantiehuisstersterster
7,4

Prima accomodatie met vriendelijk personeel.

Fam. Alphenaar
16-9-2018

Bij aankomst wat meer moeten betalen voor een appartement i.p.v. een studio i.v.m. meegenomen hond. Zag er goed uit, met afgesloten veranda, en een mooi zij-uitzicht over het meer. Goed bed, ook niet onbelangrijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als je de weg oversteekt is er een terras waar je kunt eten, met daarbij aangrenzend een gras ligweide en daarnaast kiezelstrandje. Wel auto nodig om ergens naartoe te gaan. Zelf boot meegenomen en boeiplaats gereserveerd. Boothelling in Verbania. Mooie romantische plaatsen te bekijken aan het Lago Maggiore en de Borromeïsche Eilanden (kan ook met veerpont). We hebben het deze week prima naar ons zin gehad.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer

Jos martin
5-9-2018

Wij hadden een studio geboekt, erg netjes en modern.de weg voor het app gaf veel overlast. Het verkeer raast dag en nacht voorbij. Verder was er gezellig barretje en kon je lekker zonnen en genieten van het meer. Leuke uitstapjes gedaan maar dan moet je wel de auto pakken.want in het dorp zelf is er niets.10 dagen geweest en dat ook precies genoeg.wij misten een leuke boulevard waar je s avonds kon wandelen,winkelen of een lekker hapje kon eten of drinken.ook veel muggen die de hele dag proberen je te prikken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een pareltje

Een pareltje
21-9-2016

In één woord "een pareltje'

Uitzicht over het meer was fantastisch, we hadden een terras en een balkon op de eerste verdieping.

Het privé strand was heerlijk, mooie ligbedden, een grasveldje en heerlijk om te zwemmen in het kristalheldere water.

Gereisd Met partner in september 2016

goede uitvalsbasis, mooi uitzicht, gastvrij

peter van der wal
23-7-2016

appartementen functioneel ingericht. Mooi uitzicht. Goede plek om allerlei uitstapjes te maken. Dicht bij Verbania dus heel centraal. De drukke weg geeft wat onrust. Dit was voor ons een nadeel. Personeel uiterst vriendelijk.

Aan het water een mooi royaal stuk gras en een barretje. Tevens kun je er mooie boten huren voor een redelijke prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke plek met prachtig uitzicht

Amanda
13-7-2016

Eenvoudig appartement met separate slaapkamer met balkon met uitzicht direct op het meer. Inrichting echt Italiaans, eenvoudig maar voldoende. We misten wel een scherp mes. Voor het appartement een diep terras met prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Beneden een kamer met keukentje waar de afwas geen straf is met dat uitzicht. Wel wennen aan het geluid van de weg die onder het appartement doorloopt. De weg over steken voor een duik in het heerlijke water van het meer, gebruik maken van de gratis ligbedden met parasol op het strandje en een kopje koffie of een hapje eten in het Resto Hemingway op een steenworp afstand.

's Avonds de lichtjes aan het meer en warme nachten. We hebben genoten.

Super accomodatie aan het Lago Maggiore

Judith
21-6-2016

Prachtig appartement aan het Lago Maggiore met geweldig uitzicht. Makkelijk te bereiken en centrale ligging. Je kunt gemakkelijk zowel naar Zwitserland als naar het zuiden van het Lago Maggiore rijden. Aardig personeel. Je kunt mooie boten huren bij het appartement en prima ontbijten, lunchen en avondeten bij het restaurant aan de overkant van de weg. Ook het strandje aan het meer is heerlijk. Wij hebben een top vakantie gehad en komen hier zeker terug!

Nooit meer.

Henk
17-8-2015

Sanitair rommelig, niet alles schoon, wel € 65,-- betalen. € 13,-- voor elektra en water per nacht is veel te veel ik weet niet wat de prijzen zijn in Italie maar voor dat beetje water en koken is dat veel te veel.

Personeel had het drukker met boten verhuur dan met nieuw aangekomen gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

fijne plek

Fransen
17-1-2014

Casa e Vela, ligt aan het meer, uitzicht is geweldig!

apartement is niet erg groot, maar voldoende voor vakantiewoning.

Fijn eigen gras-strandje met ligbedden, en bar / restaurant aanwezig.

wij zijn in 2009 daar geweest en gaan dit jaar graag nog eens terug.

Het Lago Magoire is vanuit Oggebbio aan alle kanten te bezoeken, veel leuke steden in de nabijheid.

aanrader

Rudy De Decker
16-1-2014

We hebben in juli 2013 voor 14 dagen in casa &vela verbleven

het was er een fantastische periode ,het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam! Sylvia was zeer behulpzaam om de papieren voor de boot in orde te brengen. Bedankt Sylvia.

We hebben al geboekt voor 2014

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Heerlijke vakantie

Kwant
29-8-2013

We zaten in een appartement aan de voorzijde met schitterend uitzicht over het meer.Enige nadeel is de drukke verkeersweg die er voor langs loopt.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Door de week broodjes te bestellen.Helaas geen zwembad maar strandje aan de overkant van de weg biedt uitkomst. Appartement eenvoudig maar schoon.Centraal gelegen voor uitstapjes.We hebben een fijne vakantie gehad.