Zoover

6,6

drama

Fam De Waard
30-8-2018

te weinig personeel om deze te camping te runnen.

bij aankomst had ik al m'n twijfels over de jeugd tenten bij de ingang... jeugd uit Marseille. De plekken zijn mooi. Maar het sanitair is om te janken. ik heb nog foto's. deze heb ik laten zien bij de receptie, van de douches die als wc zijn gebruikt en we kregen direct ons geld terug en mochten vertrekken de volgende dag. Boek hier niet. De "jeugd" (16jaar) heeft hier vrij spel.

Ook nog met Nederlanders op deze camping gesproken en zij zeiden eigenlijk hetzelfde. Drama.

Ik heb nog gevraagd of ze mijn € 48,- toeristenbelasting ook nog wilde terug betalen, maar daar krijg ik geen antwoord meer op.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prima Franse camping!

familie
26-8-2018

Prima Franse camping, leuke marktjes tegenover de camping. Tourist info met gratis WiFi aan de overkant van de camping. Het strand is op loopafstand, nieuw aangelegd looppad met eetgelegenheden onderweg. Animatie is in het Frans. Lynda van touroperator was gastvrij en hulpvaardig, prima. Stacaravan Waikiki was prima, voldeed aan alles wat touroperator had aangegeven. Leuk detail, wij dachten linnengoed te huren, bleek dat wij dit hadden gekocht voor een schappelijke prijs! Tennisbaan prima, fitness voldeed, maar kan gemoderniseerd worden en ingang los van het zwembad zou makkelijker zijn.

Geen geluidsoverlast gehad. Genoeg te beleven in de omgeving en supermarkten dichtbij (Lidl, Aldi en Intermarche)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Leila
20-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Mooi, maar hectisch en mist ‘gezelligheid’.

GanW
10-8-2018

Het is op het oog een mooie camping, maar wel vrij hectisch en soms zelfs hysterisch. Zwembad is ok, maar te klein voor de vele gasten. Alles is in het Frans, logisch maar voor NL kids toch jammer. Onze kinderen konden maar moeilijk vriendjes maken. Het strand ligt zeker op meer dan 400m van de camping! Best een eindje lopen. Strand is wel mooi en je kunt kiezen tussen rust of veel badgasten. Personeel is vriendelijk. Onze touroperator (VO) heeft NIETS van zich laten horen, zoek het zogezegd maar uit. De naastgelegen campings lieten vooral s’avonds ook graag van zich horen...

Tussen 23:00 - 07:00 kun je niet de slagbomen door, dus als je de camping s’nachts wil verlaten, dan moet je je auto buiten de camping zetten. De omgeving is wel ok. S’Avonds vaak marktjes en een kleine kermis. In een straal van 50km kun je leuke dingen doen. Dit is geen camping als je van een gemoedelijke sfeer houdt en die zijn er zeker wel in dat gebied.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Vreselijk

H&M
4-8-2018

Een vreselijke week gehad. Afschuwelijke plek op de camping. Zeer veel herrie en smerig. Hier haan we nooit meer heen!

Gereisd Anders in augustus 2018

Slecht georganiseerde camping

Floortje van Vuuren
4-8-2018

Werd goed gelet op onnodig bedden bezet houden alleen niet op veiligheid en het zwembad schoon houden (douche en wcs).

Door hitte het zwembad al snel groene soep.

Strand is stevig stukje lopen. Strand is kiezelstrand.

Boek je een tent bij touroperator: geen schaduw, terrein mist duidelijk tlc en staat in groot contrast met de weldaad aan groen en schaduw op de reguliere campingplaatsen.

Sanitair is beperkt bij tenten: 6 wasbakken, wcs en douches. Gooien de helft dicht na zevenen s avonds.

Sportdocent was erg goed, gaf straffe toffe lessen.

Animatie is alleen in t Frans en stelt weinig voor. Speelhal: meeste appar

Bar: personeel zijn schatjes maar n bar runnen kunnen ze niet. Bar is in slechte staat en op zn zachts niet proper.

Supermarkt is top! Uitgebreide keuze.

Receptie een stel chagarijnen die beperkt andere talen spreken naast Frans.

Stroomuitval voor uren en dagen achter elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer, ruikt toch naar oplichting

Jan
11-7-2018

Ook de wifi is duur en apart, wifi kost € 4,50 euro per dag de duurste ooit. En een dag wifi op de camping

duurt 12 uur. Dat is in de rest van de wereld een halve dag. een maal inloggen en 12 uur later is het internet gedaan. Eigenlijk kost een dag dan € 9,00 euro. Rare mensen deze Fransen

En alleen maar receptionisten die je maar niet begrijpen en alleen maar Frans spraken.

Nooit meer op deze camping

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer.

catherine2010
9-7-2018

Nooit meer ! De enige camping in Frankrijk waar je boven op de toeristenbelasting ook Eco participation moet betalen . Dus samen betaal je € 2,22 per persoon extra per dag. Dus op de € 17,.. komt € 4,44 per dag extra.

Als je vraagt om de rekening willen ze die niet geven en moet je daar de andere dag om komen, maar wel betalen van te voren. Wij hebben toen gezegd dat we pas betalen als we een rekening krijgen . Na veel morren eigenlijk een rekening.

In het zwembad mag je alleen met zo'n strakke zwembroek die je in de campwinkel kan kopen.

Camping is ook veel verder als 400 meter van strand

Uit de kranen komt nauwelijks water. Met een grote caravan kom je niet op de plek want de straten zijn te nauw. Twee keer los moeten koppelen. Kortom....een camping om nooit meer terug naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in juli 2018

Top vakantie!

Mike
10-8-2017

Het was een middelgrote camping, toezicht bij de zwembaden. Huisje was prima.

Kylie en Charlie waren heel aardig en behulpzaam.

BBQ bij het huisje was fijn.

Wat minder was, was dat de animatie alleen in het Frans was en niet per leeftijd gespecificeerd. Bij het voetbal waren vb veel grote jongens, waardoor het voor onze jongere zoons niet leuk was om mee te voetballen, daarnaast verstonden zij de animators niet.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een normale Franse camping

Monique
29-7-2017

Een gewone Franse camping. Lekker dicht bij het strand en ja je moet een kleine stukje lopen. Ik kan mij voorstellen met kleine kindjes dat dit niet prettig kan zijn, onze kinderen waren 15 jaar oud en konden gewoon prima alleen naar het strand en de zee.

Elke dag vers, warm stokbrood, super moet ik zeggen.

Animatie is in het Frans, maar ja men is in Frankrijk.

In de maand juli is het zwembad nog groot genoeg of dit ook in augustus kan ik niet zeggen. Ook hier worden bedden geclaimd en wanneer men 's middags het zwembad verlaat blijven handdoeken liggen, heel vervelend, maar wel meegemaakt de de badmeesters de handdoeken gewoon weg haalden, super.

De winkels zijn prima in de buurt en met de auto te doen, Lidl, Aldi, Intermache, McDonalds.

Wij zatten in een mobile-home maar hebben zelfs een paar keer gebruik gemaakt van het sanitair, gewoon goed, niet super, maar ligt ook weer aan de mensen die het gebruiken en achterlaten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017