Zoover
Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Hotel
9,3

Fenomenaal

Score uit 2115 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,4
  • Service9,3
  • Prijs/kwaliteit9,1
  • Eten9,0
  • Kamers9,3
  • Kindvriendelijk9,4
  • Zwembad9,4
  • Hygiëne9,3

9

Aanrader!

Dennis Boer
9-5-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Mooi resort, goede service en voldoende entertainment. Speciale dank aan Ramazan Karatas de enthousiaste en klantgerichte barman van de Lobby Bar.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 10-5-2019

Beste Dennis Boer,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen uw bedankje naar ons personeel doorspelen! Wij hopen u in de toekomst nog eens terug te zien als gast in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

9

Wederom Heerlijk!!

R Duran
8-5-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Het voelt als thuiskomen in Limak Lara. Het animatie team is beter dan vorig jaar. De bediening in de verschillende bars en restaurants is gastvrij en vriendelijk (Met dank aan Mehmet, Orhan, Esma, Ali, Gulsum, Ramazan, Basri). Het strand was nog in opbouw voor het zomerseizoen, maar daar merk je als gast heel weinig van. De party's waren wederom goed verzorgd . Tijdens koningsdag was er veel voor de Nederlandse gasten. Nederlands muziek, een animatie team in het oranje en in de avond de Orange party. Ook de Pool- , Retro- en Foam/colour party zaten goed in elkaar.

We komen in augustus en oktober met plezier terug!!!!

Het is jammer dat de live muziek erg veranderd is. We missen Sedat met zijn gitaarspel en de Drifters ( al hebben zij goede opvolgers)

Gereisd Met partner in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 9-5-2019

Beste R Duran,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij om te horen dat onze stamgasten het weer prima naar hun zin hebben gehad en het voelde als thuiskomen! Ook nog eens bedankt voor de complimenten naar ons personeel toe. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

10

Fantastisch

Fam. Van den Heiligenberg
6-5-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Top resort! Alles was volledig naar wens. De kinderen hebben zich geen moment hoeven vervelen elke dag was er wel iets te doen van schuimparty tot hindernisbanen. Onze familiekamer was ruim, luxe en hygienisch, schoonmaak erg goed. Eten ook erg lekker. Ondanks dat het meivakantie was en het best wel druk was is het resort dermate opgezet dat je altijd je eigen plekje hebt, of het nou aan het zwembad is of ergens bij een van de vele bars of restaurants. Personeel ook erg vriendelijk en bereidwillig. Kort samengevat, super!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 6-5-2019

Beste familie van den Heiligenberg,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen jullie in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

9

Top vakantie

Milad Heravy
5-5-2019
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

Voor 2e keer Limak Lara, met vriendengroep van 4. Hadden 2x2 pers geboekt, maar na verzoek is dit gelijk veranderd naar een geweldige Grand Suite. Nog steeds erg dankbaar voor, was echt een toegevoegde waarde aan onze vakantie. Helaas was het eten wel minder gevarieerd als 2 jr geleden, zo was de pasta “bar” waar een eigen pasta gemaakt kon worden er niet meer. Mexicaans a la carte was ook pas eind mei geopend helaas. Voor de rest was alles goed!

Gereisd Met vrienden in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 6-5-2019

Beste Milad Heravy,

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb uw feedback bij de daarvoor aangewezen managers neergelegd. Wij zijn blij dat u wederom een goede vakantie heeft gehad in Limak Lara! Wij kijken er naar uit u voor de 3e keer in een van onze Limak hotels/resorts te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

8

Prima hotel bij mooi weer

Bosker
1-5-2019
  • Ligging8
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Tuin mooi en goed onderhouden. Zwembaden mooi. Helaas nog niet zo warm op dit moment in het jaar maar warmde al snel op. Fijn strand. Leuke animatie, vooral Merlin. Avondshows gingen wel. Eten en drinken afwisselend en warm. Echt veel

keus en lekker. Gebouw zelf erg ongezellig en “hol”. Teveel losse hokjes en ruimtes, niet overzichtelijk daardoor weinig sfeervol en geen muziek. Bij slecht weer is het hier m.i. slecht vertoeven. Bij goed weer ben je toch vooral buiten en is het prima. Voor het totaalplaatje zijn er betere hotels.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-5-2019

Beste Bosker,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij horen graag feedback! Wij zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad in ons verblijf en hopen u dan ook nog eens in de zomer periode te mogen ontvangen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

10

2e thuis

Vh
30-4-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Voor de 5e keer en wederom een super verblijf. Heerlijk hotel en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Volgend jaar weer!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-5-2019

Beste Vh,

Wat fijn om te horen dat het voor jullie thuis komen is hier! Bedankt voor het delen van deze ervaring hier op zoover. Wij kijken er naar uit jullie volgend jaar wederom te mogen verwelkomen in Limak Lara!

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

9

Fantastisch!!

Ilona
28-4-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Fenomenaal entertainment! Eten was prima. Vaak bijgevuld en veel variatie. Medewerkers erg vriendelijk. Echt het gevoel dat ze je de top vakantie willen geven die je verwacht!

Water van het zwembad was in deze periode wel koud. En de bedden en kussens van de kamers waren erg hard.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-5-2019

Beste Ilona,

Hartelijk dank voor uw review. Voor de volgende keer, kunt u ons (de guest relations) altijd even contacteren betreft het matras en de kussens. Wij zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad hier. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

10

Fantastisch gaan dit jaar nog terug.

Willy Verstraete
28-4-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

We waren voor onze vierde keer in limak Lara en het was weer super. Momenteel zit ik in een rolstoel. Het hotel is goed uitgerust voor rolstoelgebruikers. Je kunt met je rolstoel tot aan de zee. In het winterseizoen staat het zwembadliftje in het binnenzwembad, in zomerseizoen buiten in een rustig gedeelte. Het personeel is heel gedienstig en super vriendelijk. De kamer wordt goed onderhouden. Het hotel binnen en buiten is brandschoon want er wordt constant geveegd. De obers heel beleefd. Een prachtig complex met heel veel waterplezier. Het is daar zo goed dat wij juli 2019 teruggaan.

Gereisd Met partner in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-5-2019

Beste Willy,

Wat fijn om te zien dat onze vaste gasten het weer goed hebben gehad in ons verblijf. Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit jullie in juli wederom welkom te mogen heten in Limak Lara!

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

9

Fantastisch

M.D.R. Brands-Amelo
26-4-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Wat een prachtig resort! Erg vriendelijk personeel en erg meelevend. We hadden eerst een kamer die uitkeek op de zijkant van een ander hotel. Maar vanwege het geluid in de avond hebben wij gevraagd naar een andere kamer. Zonder mopperen kregen we een andere kamer toegewezen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Liane de Greef, Guest relations, 2-5-2019

Beste Brands,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

10

Het was voor de zoveelste keer weer geweldig

Frank en Anita uit wijchen
17-4-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Het hotel ligt dicht bij de luchthaven Het was gewoon geweldig goed , hardwerkende mensen. Niks te kort gekomen .

Complementen voor obers Ali. Aisma, Hilmiye

Kamers zijn mooi en groot.

Alles super goed schoon.

En het animatie team was super goed en leuk , Merlin , volkan , Onur, Brian .

Maar er was wel een buiten beentje bij dit team , die kwam er in eenkeer bij .

Wij noemden hem holle bolle Gijs , paste er niet in thuis .

Elke avond was er wat te doen , leuke shows. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-5-2019

Beste Frank en Anita,

Hartelijk dank voor het kiezen van Limak Lara als jullie afgelopen vakantiebestemming. Wij zijn blij dat jullie tevreden zijn geweest. Bedankt voor de lieve woorden naar onze collega's toe. Wij zullen dit doorgeven. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]