Zoover
Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9,4

Voor de 2e keer geweest, en weer genoten!

Patricia Crombach
19-3-2019

Het is een super mooi hotel, kamers zijn prachtig, personeel erg vriendelijk, zeer behulpzaam, eten erg goed. Entertainment goed, was er nu voor de 2e keer en zeker niet de laatste keer!

Gereisd Alleenreizend in maart 2019
Lara Zug, Guest relations, 21-3-2019

Beste Patricia Crombach,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren.

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Limak hotels.

Lara Zug

Guest Relations

Super!

Burak
22-2-2019

In februari geweest en zeer tevreden! Grote kamer. Proper hotel, kamers, welness. Zeer ruim aanbod aan eetgelegenheden. Voor ieder wat wils hier in Limak Lara. Er heerst een familiale sfeer in het hotel. Iedere avond entertainment in de grote zaal. Bedankt aan Merlin, Ali, Onur, Emine, Ryan en juffrouw Yaģmur van guest relations. Ik kom zeker terug en raad Limak Lara zeker aan.

Gereisd Alleenreizend in februari 2019
Lara Zug, Guest relations, 26-2-2019

Beste Burak,

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Limak hotels.

Lara Zug

TOP Kom volgend jaar terug

David Wauters
13-11-2018

Prachtig hotel met alle voorzieningen.

Super vriendelijk personeel bij aankomst. Kamer en eten is top. En 's avonds de luxe aan de bar van een super vriendelijke barman Sephar. Top . Thx.

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Liane de Greef, Guest relations, 17-11-2018

Beste David Wauters,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad in ons verblijf. Wij zullen uw bedankje ook naar ons personeel doorsturen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in Limak Lara volgend jaar!

Goed Resort, niet Goedkoop

Jan Schoelink
13-6-2018

Voor de 5e keer (9e keer limak hotel) in dit Resort geweest.

Vriendelijk personeel wat je herkent.

Teahouse verbeterd qua aanbod; betere koffiemachine waardoor latte koffie erg goed is!

Bediening bij Teahouse goed zoals gewend, met speciale vermelding voor Hilmiye Ozkya.

Eten is ook verbeterd, tijdens de lunch/snack periode is het gedeelte “links” Laila Snack weer open, met verse lunchgerechten, oa kip,pastas, hamburgers en netjes opgemaakt.

Ijs ook weer heerlijk

Buffet Restaurant is veranderd, de salade bars zijn nu omgebouwd naar mooie tafels, met overal genoeg keuze en alles vers.

Indische keuken (Vijah Singh Rana als Chef) buiten is erg goed.

Verder is de live muziek nu niet meer bij teahouse (jammer voor avond sfeer), maar bij de redelijk ongezellige sportsbar.

Goed hotel, maar prijs/kwaliteit verhouding lijkt een beetje zoek op dit moment.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
Liane de Greef, Guest relations, 17-6-2018

Beste Jan S,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om deze review te schrijven. Het is een genoegen om uw ervaringen met ons te lezen.

Wij zijn blij dat wij weer aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij weten dat het theehuis een gezellige sfeer heeft, maar helaas heeft dit niet genoeg cappaciteit voor al onze gasten. Wij willen natuurlijk niemand buiten sluiten dus hebben we het avondprogramma uiteindelijk moeten verplaatsen naar de sportsbar. Zoals u weet, wij staan altijd open voor ideeën!

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Heel erg goed!

Pak
24-5-2018

Het is me opgevallen, er is een nieuw animatieteam en die vond ik beter dan vorig jaar. ze schreeuwen niet zoals vorig jaar. ze komen erg gemoedelijk over. alles is hier hartstikke goed. het eten is goed. İk denk wel dat de matrasjes van de bedden bij de spa echt wel aan vervanging toe zijn. Wat ook erg fijn is, het hotel is dichtbij het vliegveld. 15 minutjes rijden en je bent er. Het personeel is erg goed!

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
Liane de Greef, Guest relations, 31-5-2018

Beste Pak,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen bij ons te delen. Wij zijn blij om te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad. Gelukkig valt onze nieuwe animatie goed in de smaak. Zoals u misschien wel is opgevallen zijn wij erg veel bezig met renoveren. Stapje voor stapje zullen we alles aanpakken. De matrasjes komen vast snel ook aan de beurt. Wij hopen dat u goed thuis bent gekomen en misschien ook wel snel weer terug komt naar een van onze Limak hotels/resorts!

Geweldig feest hotel

Ricardo van der ven
24-7-2017

Ten eerste vindt ik het animatieteam geweldig, aardig en spontaan. Het eten is geweldig, veel keuzes vooral het avondeten. Elke avond hebben de mensen van het animatieteam wel wat georganiseerd. Later in de avond heb je altijd disco, verder is het strand en het zwembad geweldig. Dankje Taio, Veysel and Romeo voor een geweldige vakantie!

Gereisd Alleenreizend in juli 2017
U.Emre Ozyurt, gr manager, 26-7-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Limak Lara!

Guest Relations Management

Top vakantie

Maurice Duran
17-7-2017

Voor de tweede keer dit jaar naar Limak Lara geweest en wat was het weer super. Zoals altijd is het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Het animatieteam deed weer hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Afgelopen vrijdag gaven ze een eigen dansshow en wa weer leuk om te zien. Ilhan is een gezellige gozer en kwam altijd gezellig praatje maken, maar de rest; Tyfun, Romeo, Mahir en de rest zijn super gezellig.

15 juli was mijn verjaardag en dat werd groots gevierd. Champagne gekregen uit alle hoeken van het hotel. Zelfs voordar de show begon moest ik op het podium komen en werd er voor me gezongen en kreeg ik weer een fles champagne.

Dus het was weer fantastisch en kom zeker weer terug naar Limak Lara

U.Emre Ozyurt, gr manager, 20-7-2017

Beste meneer Duran,

Wat goed om te lezen dat jullie hebben genoten bij Limak Lara. Ons animatie team krijgt inderdaad veel complimenten en hier zullen we ze dan ook zeer voor bedanken!

Hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen in Limak Lara.

Het Limak Lara hotel management

Goed hotel, maar was vorige jaren "Beter"

janschoelink
3-6-2017

Het hotel is erg "groot" en als je voor het eerst komt ,verdwaal je makkelijk met alle liften en ruimtes.

Eten was goed in buffet restaurant. Zelfs elke dag live cooking (buiten). Pizzas bij Revan Snack (buiten bij relaxpool) zijn nog steeds erg goed.

Gebak ook lekker, maar helaas nog steeds binnen waar denk ik weinigen het vinden...

Personeel erg vriendelijk, jonger personeel (16-18?) spreekt 1 taal (Turks)... dat kan echt niet meer in een international resort.

Genoeg bedden bij pools en strand.

Eerst was er middags geen vers schepijs. Aangegeven bij Guest Relations: Reden die men gaf was hygiene regels... tot verbazing was er 2 dagen later opeens wel vers schepijs... erg vreemd, waren de regels ineens niet meer van toepassing ??

Kamer was goed en ruim, zelfs een ruimte voor kleding etc! Airco werkte dit jaar ook prima! (Ventilator en centrale airco)

Valt wel op dat het hotel steeds meer op oost-europa/rusland gericht is. Entertainment heeft bijvoorbeeld geen musicals meer (omdat die gasten dat niet waarderen??).

Ook was entertainment team meer op oost-europa gericht qua taal...

Prijs / kwaliteit is niet meer in orde. Betaal nog steeds het zelfde als in 2015, en veel zaken zijn minder/verdwenen...

Ben hier nu 4x geweest, en elke keer is het iets minder geworden qua 5* hotel...

U.Emre Ozyurt, gr manager, 11-6-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een feedback te geven van uw verblijf bij ons.

Fijn om te horen dat u tevreden bent gebleven over uw vakantie. We hopen u snel weer te mogen ontvangen bij Limak Lara.

Guest relation Manager,

Iets minder dan vorig jaar

Jan Schoelink
11-6-2016

Aantal zaken niet open

- Revan Turks ala carte restaurant

- Laila snack niet open . hierdoor erg druk bij revan lunch snack

Bij teahouse overdag trage bediening (terwijl het niet erg druk was). heb dit ook aangekaart bij Guest Relations. Zou naar gekeken worden, hopelijk dus verbetering...

Goede bediening bij Zen restaurant en lobby bar.

Goede,grote kamer met uitstekende sea-view.

overall goed, maar vorig jaar was het allemaal net iets beter... betaal wel zelfde....

U.Emre Ozyurt, gr manager, 15-6-2016

Beste Janschoelink,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling van uw verblijf bij Limak Lara te delen.

Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Ik heb de wachtijden met de bediening genoteerd en zal het met de desbetreffende afdelingen bespreken, om zo uw eerste volgende verblijf bij ons beter te maken.

We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.

Guest Relation Managment

zeker aan te raden

Ramona
22-3-2016

Ik ben hier momenteel in maart en het weer is heerlijk. Het hotel biedt veel mogelijkheden om aan de vele zwembaden en het aan hotel grenzende strand te liggen. Als het aan van de middag frisser wordt duik ik de fitness, binnenzwembad, sauna en hamam in. Een goed hotel voor het voor- en naseizoen. En voor alle publiek, alleenstaanden, ouderen en gezinnen!

U.Emre Ozyurt, gr manager, 26-3-2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Limak Lara Managment