Zoover

9,4

Alles super!!

J
20-8-2017

Alles is eigenlijk top er is elke dag wat te doen je verveeld je echt niet!

Ligging is dicht bij de winkels en bij een bazaar

Het strand is makkelijk aan te lopen!

Gereisd Anders in augustus 2017
U.Emre Ozyurt, gr manager, 30-8-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Limak Lara!

Superrr vakantie

Tamara oonincx
14-8-2017

Limak lara super hotel

De teenage club was echt leuk voor onze zoon

Toffe party's en natuurlijk een top animatie team met Martines, Romeo en Tayfun

Gereisd Anders in augustus 2017
U.Emre Ozyurt, gr manager, 31-8-2017

Geachte mevrouw Oonincx,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te plaatsen, we zijn blij dat we uw ervaringen mogen ontvangen!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons en wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons in Limak Lara!

Heerlijk!

Brenda
9-5-2017

Mooi hotel! Leuk animatieteam.

Kamers zien er goed uit. Veel activiteiten.

Gereisd Anders in mei 2017
U.Emre Ozyurt, gr manager, 1-6-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw reactie achter te laten. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel! We zien u heel graag volgend jaar terug!

Guest Relations Managment

Mijn leukste en beste vakantie ooit

30-5-2016

Een zeer compleet hotel wat zijn naam alle eer aan doet. Het begint al bij de aankomst, je koffers worden netjes door een kruier naar de kamer gebracht, aan de receptie zeer vriendelijke mensen die je meteen warm verwelkomen. Dan de kamer met mini bar....eigen badjassen en bad slippers, handdoeken die je mee kunt nemen naar een van de vele zwembaden die super schoon zijn....ligbedden volop aanwezig...parasols noem maar op. aan het eind van je zon dag kan je de gebruikte handdoeken inleveren en krijg je weer heerlijk zachte bad handdoeken terug. Het eten is super goed en zo uitgebreid dat je haast niet kan kiezen en alles even heerlijk...drinken ook, een heel goede service. de prijs voor all-in is zeker de moeite waard.

U.Emre Ozyurt, gr manager, 24-6-2016

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven van uw verblijf bij ons.

Fijn om te horen dat u tevreden bent gebleven over uw vakantie. We doen altijd ons best om het verblijf van gasten extra fijn te maken en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Guest Relation Managment

Verwen vakantie voor iedereen

20-5-2016

Ruim hotel met alle faciliteiten die je maar kunt bedenken. Zeer verzorgd en schoon, zowel binnen en buiten. In onze vakantiewerek verschillende nationaliteiten, zonder dat er één overduidelijk aanwezig was. All inclusive concept voor het eerst ervaren. Het eten was smaakvol, zeer divers en werd met zorg gepresenteerd. Het vermaak idem. Van sport en spel tot wellness en relaxen; werkelijk voor elke doelgroep en leeftijd werd er wat aangeboden.

Nooit meer!

13-5-2016

Receptie personeel onvriendelijk en chagrijnig.

Eten elke dag hetzelfde. Geen variatie en geen thema-avonden. Eten werd niet tijdig aangevuld en lange wachtrijen daardoor. 'S middags en 's avonds.

Slechte wifi.

Airco in hotelkamer werkt niet.

Veel onbeschofte Russen.

Gereisd Anders in mei 2016

Fijn hotel maar voor ons niet meer

Anja Blanker
1-5-2016

Grote kamers en een hele mooie goed verzorgde tuin. Alles is heel schoon. Entertainmentteam is zeer enthousiast. De service en vriendelijkheid van het personeel is uitstekend. Wij vonden het eten goed maar eenzijdig.. Als je niet bij aankomst de a la carte restaurants boekt kan je niet meer terecht en de mensen achter de klantenservicebalie zijn zeer onvriendelijk. De schoonmaak van de kamers is matig en wij moesten bijna om de dag achter de schoonmaaksters aan om aanvulling te vragen van wc papier, douchegel etc. Dit bij de receptie gemeld en er wordt meteen actie genomen maar een dag later is het weer hetzelfde. Het inchecken bij aankomst is ook heel vreemd, je moet ergens gaan zitten en dan gaat ze eerst de hele groep af met formuliertjes etc. Wij hadden allemaal honger en dorst maar moesten wachten, wachten en wachten. Raar systeem. Laat iedereen gewoon zelf inchecken. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar deze kleine dingetjes zijn toch ook belangrijk.

U.Emre Ozyurt, gr manager, 7-6-2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Limak Lara Managment

Altijd "Thuis" komen

5-3-2016

Altijd is het ontvangst hartelijk en wordt met onze voorkeuren rekening gehouden. Zowel receptie, Guestrelations (Emre, Ali, Anna, Karina e.a.), Animatie (o.a. Osman) en de obers (b.v. Sedat, Hilal, Gulsum) en de ass. fb manager staan altijd voor ons klaar.

Gereisd Anders in maart 2016

Super en top hotel Limak Lara!

24-2-2016

Het hotel in het algemeen is zeer goed. Eten is heel lekker en elke dag iets anders. Elke dag zijn er andere culturele etens en zeer lekker. Garcons zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Topie top!!!

Gereisd Anders in februari 2016

Goed hotel

18-1-2016

Perfect hotel met nu nog mooiere kamers na een grondige verbouwing.

Hotel is erg netjes en schoon.

Eten en drinken in overvloed en van zeer goede kwaliteit.

Gereisd Anders in januari 2016