Zoover

9,3

fantastisch

Gerrit Klock
16-11-2019

We zijn in herfst vakantie in dit fantastische hotel geweest met de kinderen en klein kinderen,en ik kan het in 1 woord samenvatten een geweldig hotel ook het eten .

Zekers voor herhaling vatbaar

Ronald Dinius
30-10-2019

Super aardig personeel en zeer behulpzaam.Zeer schoon en het eten was gevarieerd en goed. Ook de ligging is zeer goed . Veel en mooie zwembaden en ook direct aan zee. Kortom een super mooie en relaxte vakantie gehad in Limak Lara. Zekers voor herhaling vatbaar

Lara Zug, Guest relations, 1-11-2019

Beste Ronald Dinius,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Herhaling vatbaar

Christian
30-10-2019

Prima hotel, vriendelijk personeel, netjes , schoon. En veel te doen voor jong en oud.

Negatieve dingen gelezen van te voren maar ik heb daar zeer zeker een andere mening over.

Liane de Greef, Guest relations, 30-10-2019

Beste Christian,

Twijffelachtig

L van Ratingen
8-10-2019

Voor de 2 de x naar de limak Lara en voor de 2 de x overboekt voor 1 nacht. Eerste nacht met partner en vrienden wederom in pent house overnacht......niet fijn als vrienden door jouw slaapkamer naar badkamer en toilet moeten en na een nacht moet iedereen weer verhuizen naar andere kamer.....dus eerste 2 dagen van ons verblijf bezig geweest met inpakken en uitpakken😬😬Animatie was stuk minder als 2 jaar geleden. In de A la carte restaurants krijg je 5 gangen geserveerd binnen een uur dus veel te snel.

Gereisd Met vrienden in september 2019
Liane de Greef, Guest relations, 11-10-2019

Beste L van Ratingen,

Hartelijk dank voor uw review. Helaas staan wij als gast en hotelier soms wel eens voor een situatie zoals een overboeking. Hier moeten wij dan een oplossing op vinden en iedere gast een slaapplek bieden. Vaak zijn er vrienden of families die samen op vakantie gaan en het geen probleem vinden om 1 of 2 nachten in een grote suite te verblijven met een tussendeur. Wanneer u dit wordt aangeboden, mag u dit natuurlijk weigeren. U kunt ook een email sturen na het boeken van uw volgende vakantie zodat wij een notitie maken dat u deze vraag niet gesteld wilt worden.

De cultuurverschillen tussen Turkije en Nederland kunt u ook in de restaurants terug vinden. Wanneer u aangeeft het anders te willen, zoals wat meer tijd tussen de gerechten, dan zullen wij dit met ons plezier voor u doen.

Wij zijn blij dat u verder een goede vakantie heeft gehad en wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastisch!!!

Kees de Boer
31-8-2019

Fantastisch resort met ontzettend vriendelijk en hulpvaardig en sympathiej personeel. Prachtige ruime en schone kamers en zeer goed eten. Het enige minpuntje is dat het s'avonds in het restaurant ontzettend druk is. Je kunt s'avonds eten van kwart voor 7 tot 9 uur en deze tijd is gewoon te kort om al die mensen te laten eten met als gevolg dat je vaak lang moet zoeken voordat er een tafeltje vrij is. (vooral als je met meer dan 4 personen bent. Maar verder geen enkel negatief punt te bedenken. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-9-2019

Beste Kees de Boer,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

[email protected]

Top hotel, fantastische vakantie!

Suzanne
5-7-2019

Een erg schoon hotel en 20 minuten van het vliegveld af. In de buurt zijn er allerlei winkeltjes te vinden. De prijs-kwaliteitsverhouding is super. De maaltijden zijn lekker en de bediening is goed en vriendelijk. Ze doen echt z'n best om het naar je zin te maken. De receptie is behulpzaam en er is een vriendelijke Nederlander bij de guest relations.

Aanrader: Italliaans A'la Carte restaurant en de Sultan for a day, top geregeld!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Liane de Greef, Guest relations, 6-7-2019

Beste Suzanne,

Het is een eer om zo een review te mogen ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

[email protected]

Het is een Top hotel met fantastisch personeel!

Fam. Hereijgers
4-7-2019

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad in Limak Lara. Kamers super netjes, schoon en ruim. Het resort overal netjes en schoon. Super leuke shows en entertainment. Elke dag wel wat te doen. Het eten was ook erg goed elke dag was er wel een deel wat anders was. Het personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

In het restaurant hadden we meestal de zelfde jongen Zeynullah die ons bediende. Wij gingen ook elke keer terug zitten bij zijn hoekje omdat hij ons ontzettend vriendelijk en ons zeer goed bediende. Echt hij werkt er enorm hard om je aan niks te laten ontbreken! En dat is gelukt.

Bij het zwembad hoef je ook zeker niet naar de bar voor wat drinken want daar rijden ook de jongens Dogan en Muhammed rond op skeelers die je drinken tot aan je bedje brengen en ook zij werken er keihard voor. Animatieteam TOP.

Dus al met al echt genoten op een super mooie plek. Ik zou zeggen twijfel niet en boek dit resort.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Liane de Greef, Guest relations, 4-7-2019

Beste familie Hereijgers,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij zullen de lieve woorden omtrent ons personeel doorspelen naar hun en de managers. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Lekkere relax-vakantie

Ina
26-6-2019

Hotels lijken in Lara altijd zo massaal, maar in Limak Lara heb je allerlei kleine gezellige plekjes om te zitten. Het voelt heel warm en gezellig. We zijn in verschillende hotels geweest, maar komen toch altijd terug hier. Je kunt hier buiten eten en bij het thee-huis gezellig zitten. Het voelt als thuiskomen. Het personeel herkend ons ook van voorgaande jaren, dat is heel leuk! Ze weten wat we drinken en waar we zitten. Op aanrading zijn we ook een keer naar de Mexicaans a'la carte geweest en dat was ook een topper. De Italliaan was ook heerlijk. Volgend jaar komen we weer!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Liane de Greef, Guest relations, 27-6-2019

Beste Ina,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij zijn blij dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad. Wij kijken er naar uit jullie volgend jaar nog eens te mogen verwelkomen in Limak Lara!

[email protected]

Ondanks het een fijn hotel is nooit meer.

Elisabeth
31-5-2019

Limak Lara is een prima hotel maar er zijn wel wat mindere punten.

Al eerder dit hotel bezocht en opvallend is de grote toename van toeristen uit Rusland. Wil je een relaxte vakantie in mei dan moet je zeker hier niet naar toegaan. Overal erg druk en hygiene in de toiletten strand en zwembaden geregeld niet in orde.

Wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van de animatie maar doordat we niet mee wilde doen aan de bingo hoorde ik dat een lid van het animatieteam me als chagrijn betitelde. Toen ik hem hierover aansprak was het uiteraard niet waar. Ook een andere Nederlandse had deze ervaring. Erg onprofessioneel gedrag!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Liane de Greef, Guest relations, 3-6-2019

Beste Elisabeth,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat jammer om te horen dat wij deze keer niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik heb uw ervaringen zowel met onze housekeeping- als entertainment manager gedeeld zodat wij onze service kunnen verbeteren. Voor ons was het ook een verassing om te zien hoe veel gasten met Russische afkomst er bij ons waren. Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit normaal gesproken niet vaak voorkomt in Limak Lara. Over heel de wereld kunnen mensen deze vakantie boeken en wij sluiten natuurlijk niemand buiten. Wanneer u last heeft van bepaalde gasten, kunt u zich altijd naar de guest relations wenden zodat wij kunnen bemiddelen.

Wij hopen de mogelijkheid te krijgen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Meindert van Slooten
27-5-2019

- Rolstoelvriendelijk

- Eten is er geweldig

- Personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om uw vakantie naar wens te maken!

- Er is genoeg te doen op het Resort ongeacht welke leeftijd!

- Keurig zwembad!

Kortom, ik zou het geen straf vinden om weer heen te gaan! : )

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Liane de Greef, Guest relations, 28-5-2019

Beste Meindert van Slooten,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u het goed naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst nog eens welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.