Zoover

Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9,4

Melvin
27-9-2019

Een top hotel. Schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Liane de Greef, Guest relations, 30-9-2019

Beste Melvin,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Een geweldige week!

Keijzer
26-9-2019

Mooi hotel met de toppunten:

Overal barretjes en restaurantjes

Speciale cocktails voor de kinderen

Heel veel zwemwater.

Personeel is erg enthousiast.

Elke dag schone handdoeken.

Hotel is op alle punten goed verzorgd

Heel vriendelijk naar kinderen. De kinderen worden in het zonnetje gezet.

Minpunten:

Kinderbuffet vind ik niet als een Kinderbuffet fungeren. Hier is nog heel veel winst te behalen!!!!

S avonds staat iedereen om 18.45 te wachten op het eten wat gelijk al voor lange rijen zorgt. S avonds is er maar 1 restaurant open. De andere restaurants zeker de moeite waard om te gaan eten maar kost 12 euro pp.

Verder s avonds wel wat geluidsoverlast van muziek. Waarschijnlijk afkomstig van het buurhotel waar de muziek op 10 stond.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Liane de Greef, Guest relations, 30-9-2019

Beste Keijzer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Wij zouden graag een mail van u ontvangen met de suggesties die u heeft om ons kinderbuffet te verbeteren. Wij staan altijd open voor ideeen.

Ook wanneer u last heeft van harde muziek afkomstig van de buren, kunt u met ons contact opnemen zodat wij of uw kamer kunnen wisselen of de buren kunnen bellen om de decibel wat te verlagen.

Verder zijn wij blij om te zien dat u een geweldige vakantie heeft gehad in ons verblijf en wij kijken er zeker naar uit u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Super fijn Hotel knus hotel.

Soena
23-8-2019

Zeer service gerichte hotel. Medewerkers erg behulpzaam en vrolijk. Zeer rolstoelvriendelijk hotel. Niet te groot hotel, maar je komt er niks te kort. Het eten is smaakvol.

Liane de Greef, Guest relations, 24-8-2019

Beste Soena,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Top Hotel

Sevim
19-8-2019

Alles was TOP geregeld in dit hotel. Enige minpuntje was kinderbuffet.

Liane de Greef, Guest relations, 20-8-2019

Beste Sevim,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te zien dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts en horen dan graag wat wij kunnen verbeteren aan het kinderbuffet!

Leuk hotel

Brenda
19-8-2019

We hebben een prima verblijf gehad. We waren met een groep van 7 en dat is wel eens lastig in het restaurant om dan een tafel te krijgen. Het zwembad water was erg warm. Over de regel van geen handdoeken leggen was weinig te merken. Je moet gewoon meedoen anders heb je geen plekje. Hotel is centraal gelegen met winkels voor de deur. Als je iets nodig had en je ging het vragen bij de receptie werd het snel geregeld. Animatie was oké alleen mag die muziek wat minder hard en ze hoeven ook niet mee te gaan zingen 😀.

Liane de Greef, Guest relations, 20-8-2019

Beste Brenda,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Voor grote groepen adviseren wij altijd om buiten de spitsuren te gaan eten in het hoofdrestaurant. Het is dan moeilijk een grote tafel te vinden of toevallig 2/3 lege tafels naast elkaar.

Iedere morgen om 8 uur leggen wij waarschuwingen bij de ligbedden waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als deze niet worden gebruikt. Om 11 uur worden deze handoeken dan ook weg gehaald. Mocht u alsnog problemen ondervinden bij het vinden van een ligbedje, kunt u ons altijd terplekken contacteren zodat wij u daarbij kunnen helpen.

Wij zijn blij dat u verder een goed verblijf heeft gehad bij ons en wij hopen u in de nabije toekomst wederom welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

Super hotel

Serkan en Ulfet Dikkaya
15-8-2019

We zijn hier voor de 2e keer en wat hebben we weer een heerlijke vakantie gehad! Super service, vriendelijk personeel, eten ruim en superlekker, voor ieder wat wils, gelijk bij binnenkomst upgrade naar familiekamer gehad ivm ons 2 e verblijf. We hebben zelfs kosteloos gasten ontvangen na 9 uur bij de lobby! Superdank daarvoor. Geen massaal hotel waarbij je in de rij moet staan voor het eten. Wifi niet overal toegankelijk maar dat vonden wij ook niet heel erg. Vooral dank aan Ramazan Karatas van de bediening en Emre van guest relations! Wij komen zeker nog een keer terug.tip: reserveer een dagje zo n hutje (loca), wordt je hele dag bediend!

Liane de Greef, Guest relations, 16-8-2019

Beste Serkan en Ulfet Dikkaya,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij willen u ook graag bedanken omtrent de lieve woorden over ons personeel.

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Geweldig hotel voor een geweldige vakantie

Benny
14-8-2019

Geweldig hotel welke wij nu 4 keer hebben bezocht. We hebben een paar keer andere hotels in Lara bezocht, deze zijn ook goed maar wij keren toch steeds terug naar Limak Lara omdat deze wat ons betreft gewoon het hoogste scoort op alle gebieden. Wij krijgen steeds het echte "zen" gevoel als we hier zijn :-) Alles is tot in de puntjes verzorgd. Met name met het eten en de aandacht voor kinderen vinden wij het onderscheid maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Liane de Greef, Guest relations, 16-8-2019

Beste Benny,

Wij zijn blij om te lezen dat u wederom een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig

Henk van Limpt
13-8-2019

De kinderanimatie is echt top. Er is genoeg te doen voor jong en oud. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten is goed.

Liane de Greef, Guest relations, 14-8-2019

Beste Henk van Limpt,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastisch vakantie

Cengodam
12-8-2019

Dag allemaal wij zijn 2 augustus t/m 15 hier met me vrouw en drie klein kinderen, familie kamer uitzicht prive zwembad😍😍 Het is tweede keer dat wij deze hotel zijn, normaal doen wij nooit zelfde hotel. Van die dag dat wij gearriveerd zijn we heel goed gastvrij ontvangen. Wij zijn heel veel plekken en hotels geweest wat deze onderscheid van andere gastvrijheid, iedereen helpende lachende houding en ook hygiëne. Zwembaden en strand wc's heel schoon dat zie je veel hotels niet. Eten en drinken woorden komen hier te kort. Uitstekend Wij begrijpen niet sommige mensen dat ze eten niks vinden. Niet alleen Turkse eten ook internationaal Frans, Italiaans, asatisch elke dag heb je Hollandse kaas , sushi kebab 100 soort eten Restaurant medewerkers Kunduz en Fatih. Video foto team Emre. Animatie Arif zijn heel vriendelijk en gast relatie Mevr. Yaģmur dagelijks vraagt hoe gaat onze vakantie of wij nog wensen.

Je wordt in watten gelegd

Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste Cengodam,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren. Mocht er nog iets zijn wat wij tijdens uw verblijf voor u kunnen doen, kunt u altijd contact met ons opnemen.

tel: 5555/5554

[email protected]

Geweldig resort, animatieteam vervangen graag....

A Schilder
8-8-2019

Prima resort met aardig hard werkend personeel. Animatieteam vonden wij persoonlijk gewoon slecht, daar zal per persoon verschillen. Maar de weinige en/of slechte organisatie van bepaalde evenementen werden met name leuk gemaakt voor de video om deze via de social media te delen vermoed ik.

Ik kan het niet bewijzen, maar wanneer er 3 van de 4 van het gezin met hevige buikkrampen en diarree op de kamer blijven de laatste 3 dagen van ons verblijf lijkt me dat er echt iets aan de hand is met het eten.

Ook het asociale gedrag van toeristen vonden wij erg vervelen, maar dat zal bij ieder all inclusive resort zo zijn. Als Nederlander jammer om te zien dat wij Nederlanders deze stap ook lijken te maken.....

Resort gewoon TOP!!!

Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste A Schilder,

Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat de animatie van ons niet in uw smaak is gevallen.

Wat vervelend dat een aantal van jullie met buikkrampen hebben rongelopen. Wij hebben verder geen meldingen van de docter gehad omtrent deze klachten. Wanneer er iets met het eten zou zijn, zouden er veel meer gasten last van moeten hebben. Ook worden er samples van ieder gerecht genomen en naar het laberatorium gestuurd. Hierdoor vermoedt onze docter toch dat het met een virusje temaken heeft gehad. Wij hopen dat het intussen een stuk beter met u gaat!

Wanneer u last ondervind van de gasten, kunt u direct met de guest relations contact opnemen. Wij zullen dan bemiddelen.

Wij zijn blij dat u verder tevreden bent geweest over het resort en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.